Більшість підприємців погодяться, що в наш час сайт є ключовим фактором у побудові успішного бізнесу. Прагнучи убезпечити себе від загрози зараження в період пандемії коронавируса, багато людей перенесли покупки в Інтернет, що стало причиною зростання електронних продажів, і зростання це продовжується. Але для того, щоб серед величезної кількості конкурентів клієнт вибрав саме ваш сайт, він повинен мати приємний зовнішній вигляд, зручну навігацію, хостинг з хорошою техпідтримкою та деякі інші нюанси, які роблять сайт привабливим для відвідувача.
Photo by Galymzhan Abdugalimov on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Перелічимо деякі важливі фактори, що впливають на збільшення відвідуваності сайту, зміцнення довіри до бренду та збільшення продажів в Інтернеті.
1. Привабливі зображення
Дослідники кажуть, що близько 65% людей є візуалами. Це означає, що вони сприймають інформацію візуально й на сайті спочатку реагують на візуальні аспекти.
Завдяки Instagram і Pinterest, візуальний контент сьогодні має вирішальне значення для взаємодії з користувачем. Фотографії людей, зображення продуктів і навколишнього оточення дають клієнту уявлення про те, що пропонує ваша компанія. А привабливі та якісні зображення довше утримують увагу, і клієнт більше часу проводить на сторінці.
2. Читабельні шрифти
Шрифти на сайті мають важливе значення, але тільки якщо вони розбірливі. Це особливо актуально для мобільної платформи, оскільки багато людей використовують екрани невеликого розміру.
3. Динамічний контент
Технологічні можливості сьогодні дозволяють наповнювати сайти різноманітними анімаційними деталями. Однак, якщо при відкритті сайту на клієнта обрушиться какофонія звуків і руху, він намагатиметься швидше піти. Ключ до успіху – знайти баланс між новаторством і користю. Не забуваємо приказку – краса в простоті!
4. Кольорові рішення
Колір має великий вплив на сприйняття й настрій. Необхідно переконатися, що вибрані кольори відповідають тематиці бренду. Щоб зрозуміти, що краще підійде вашому бренду, можна використовувати посібники з психології кольору.
5. Оптимізація для мобільних пристроїв
У 2020 році понад 50% інтернет-трафіку створюється мобільними пристроями. Ця статистика означає, що для конкурентоспроможності на ринку, бізнес повинен мати сайт, адаптований для мобільних пристроїв.
6. Прискорені мобільні сторінки
Швидкість підключення надзвичайно важлива при заході на сайт. Багато користувачів проводять на сторінці, яка не завантажується, не більше 3 секунд. Щоб збільшити швидкість завантаження веб-сторінок, Google рекомендує використання AMP (прискорених мобільних сторінок).
AMP-сторінки являють собою радикально урізані версії звичайних веб-сторінок. На прискорених сторінках залишається основний контент, –найважливіша інформація.
7. Зміна розміру зображень
Для забезпечення плавного завантаження сторінки необхідно довести розмір зображення до тих, що вимагає специфікація. Радше приводити всі зображення до ваги не більше 7 МБ, для більш швидкого завантаження сторінки. Використання інструментів стиснення зображень допоможе зберегти високу якість, а також скоротити час завантаження сайту. Для цієї мети можна скористатися, наприклад, онлайн-сервісами Compressjpeg, Optimizilla або TinyJpg.
8. Ключові слова
Ключові слова – це точні групи слів, які люди вводять в Google, щоб знайти те, що їх цікавить. Що частіше ви будете розміщувати на своєму сайті терміни, пов’язані з вашим бізнесом, тим легше буде його знайти в пошуковій системі. Тут з’являється питання: “Де знайти ключові слова?” У цьому може допомогти Планувальник ключових слів Google Реклами.
9. Актуальний контент
Ви, напевно, чули мантру цифрового маркетингу про те, що «контент – це король». Але, щоб відвідувачі вашого сайту захотіли читати й дивитися ваш контент, він повинен бути актуальним.
Вивчаючи й розуміючи потреби своїх клієнтів, ви зможете розміщувати на своєму сайті корисний та цікавий для них контент, який буде залучати все більше потенційних і реальних клієнтів.
10. Теги заголовків
З точки зору SEO, тег заголовка – це заголовок повідомлення, яке Google публікує в результатах пошуку. Переконавшись, що він оптимізований і добре визначає зміст сторінки, відвідувачі з більшою ймовірністю захочуть ознайомитися.
11. Мета-опис
Ще один елемент гарного SEO – це метаопис, який допомагає пошуковим системам дізнатися, про що сторінка. Це також допомагає відвідувачам, оскільки його частина відображається в результатах пошуку.
12. Альтернативний текст для зображень
Зображення часто ігнорується при пошуку. Google не «розуміє», що являє собою зображення, тому додавання «альтернативного тексту» до зображення покращує його становище в результатах пошуку. Альтернативний текст також використовується людьми з порушеннями зору, які використовують програми читання з екрану. Альтернативний текст дозволяє програмам читання з екрану захоплювати опис об’єкта й читати його вголос, надаючи допомогу людям з порушеннями зору.
13. Соціальні мережі
Немає сенсу сперечатися з трендами: якщо у вас немає облікового запису в Facebook або Instagram, а останнім часом ще й в TikTok, значить, ви відстаєте від часу. Багато власників бізнесу вважають соціальні мережі марною тратою часу. Однак при правильному використанні вони можуть виявитися важливим джерелом інтернет-трафіку.
14. Гостьовий блог
Один з ключів до збільшення трафіку – це подумати про те, де ви зможете публікувати контент і ділитися своїми ідеями за межами сайту.
Гостьовий блог може стати потужним інструментом для залучення трафіку на ваш сайт. Поширюючи свої ідеї на сайтах, які користуються великим попитом, посилаючись при цьому на власний сайт, ви повертаєте трафік на свій сайт. Згодом, чим більше зворотних посилань буде у вашого сайту, тим більше довіри й авторитету буде до нього у пошукових систем.
15. Коментування блогу
Ще один метод, який може бути ефективним при створенні зворотних посилань, – це ділитися своїми думками та ідеями у формі коментарів до повідомлень інших людей. Це призведе до збільшення трафіку й авторитету вашого власного сайту.
Перераховані ідеї допоможуть підвищити зацікавленість користувачів до вашого сайту. Сайт компанії є важливим ресурсом, для створення й обслуговування якого потрібні час і зусилля. Однак успіх вашого бізнесу вартий вкладених коштів. Бажаємо успіхів!
Залишити коментар