З початком пандемії коронавируса світ став іншим. Через необхідність триматися подалі від громадських місць і працювати віддалено, кількість часу, проведеного людьми за комп’ютером, значно зросла. Близько 80% споживачів, що збираються купити товар, шукають інформацію про нього в Інтернеті.
Photo by Lilly Rum on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
А це означає, що цифровий маркетинг став для більшості власників бізнесу важливішим, ніж будь-коли, адже це можливість бути знайденим в мережі, взаємодіяти з клієнтом і, відповідно, отримувати прибуток.
Цифровий маркетинг – дуже динамічний напрямок бізнесу, інструменти його постійно розвиваються, і щоб не залишитися позаду конкурентів, бажано бути в курсі останніх тенденцій.
Перерахуємо п’ять тенденцій цифрового маркетингу, які допоможуть вашому бізнесу отримати перевагу перед конкурентами в 2021 році.
1. Зростання популярності TikTok
Кожні кілька років молодіжну культуру захоплює нова соціальна мережа. 15 років тому це був Facebook, п’ять років тому – Instagram, сьогодні – TikTok.
За інформацією на серпень 2020 року кількість користувачів TikTok в світі налічується понад 700 мільйонів користувачів, і ця цифра безперервно зростає.
Що робить TikTok популярним і що відрізняє його від таких платформ, як Facebook та Instagram? Наявність розважального контенту. Більшість постів в TikTok містять музику, розважальні відео або різний контент за інтересами. Через зростання популярності TikTok на нього звернули увагу компанії, які продають товари і надають різні послуги, а у брендів з’явилася можливість розміщувати в TikTok рекламу, щоб збільшувати охоплення.
2. Мікро-інфлюенсери
Ще недавно вважалося, що популярна людина є більш впливовою. І в рекламні кампанії запрошували тільки відомих акторів, зірок шоу-бізнесу або спорту. Однак з розвитком соціальних мереж ситуація почала змінюватися. Зростання популярності деяких блогерів та їхня участь у рекламних кампаніях показують, що можна розвивати бізнес, спираючись на вплив і довіру людей в соціальних мережах. Мікро-інфлюенсер – це людина, яка має від 2 до 50 тисяч підписників в соціальних мережах, які цікавляться темою, що він освітлює, поважають та довіряють йому. Ці мікро-впливові особи можуть бути корисні для маркетингової компанії, оскільки вони набагато ближче до своєї аудиторії та є експертами у своїй конкретній темі (наприклад, фітнес, мода, подорожі або виховання дітей).
Реклама, замовлена у інфлюенсера – прекрасний спосіб привернути увагу до бренду або компанії серед підходящої цільової аудиторії.
3. Реклама в прямому ефірі
Ще однією важливою тенденцією в сфері розваг є онлайн-трансляція. У світі постійно зростає число сервісів потокової передачі відеоігор, таких як Twitch та YouTube. Сьогодні Twitch має на своїй платформі більше 15 мільйонів щоденних глядачів. Деякі користувачі дивляться стрім Twitch по кілька годин на день. Інтерактивний аспект живого чату дозволяє знайомити глядача з продуктом та зміцнювати довіру до бренду через думку популярних стримерів.
4. Додатки для обміну повідомленнями та чат-боти
За останні п’ятнадцять років відбулися значні зміни в культурі комунікації людей, пов’язані з переходом до обміну повідомленнями замість дзвінків. Люди все менше спілкуються за допомогою дзвінків і все більше – за допомогою листування. Згодом текстові повідомлення стали невід’ємною частиною і ділового світу. Компанії використовують текстові повідомлення для підтвердження зустрічей, відправки інформації та для просування своїх послуг.
Все більшої популярності набувають і Чат-боти. Такі платформи, як Facebook, Messenger, Telegram дозволяють чат-ботам виконувати практично всю інформаційну роботу з клієнтом: відповіді на типові запитання, підтвердження бронювання та надання інформації. Це підвищує ефективність компаній, а також покращує рівень та збільшує швидкість обслуговування клієнтів.
5. Сюжетна реклама в соціальних мережах
У жовтні 2013 року Snapchat запустив нову функцію під назвою «Історії» – можливість ділитися короткими відео і фотографіями, які документують повсякденну діяльність людини, що збільшило популярність і частково стало причиною успіху програми.
У серпні 2016 року Instagram здивував користувачів, додавши «історії» і на свою платформу. Спочатку вони висміювались, як плагіат, та функція Instagram Stories згодом стала невід’ємною частиною платформи. До 2017 року Instagram Stories вже щодня відвідували близько 100 мільйонів чоловік, а до 2019 року – більше 400 мільйонів.
У 2020 році Instagram, у відповідь на зростаючу популярність TikTok, представив Instagram Reels, пропонуючи користувачам короткострокові музичні відеокліпи.
Популярність Instagram Stories знизила використання початкової функції платформи, але зростання уваги до Insta Stories дозволяє задуматися про розміщення в них сюжетної реклами. Instagram і Facebook Story – ще одне прекрасне місце для залучення уваги до бренду. Тривалість відтворення відеооголошень в Instagram і Facebook – 15 секунд, фотооголошень – 5 секунд. Реклама перемежовується зі звичайними історіями, що дає високий рівень залученості аудиторії. Сюжетна реклама набирає популярність і варта того, щоб звернути на неї увагу.
Незважаючи на величезні зміни, що відбулися в світі останнього року, ми впевнені, що 2021 буде успішним для ведення бізнесу. Можливість ведення бізнесу онлайн сьогодні доступна кожному, інструментів – хоч відбавляй, головне – вибрати правильну стратегію і докласти зусилля в досягненні мети.
Важливою умовою у веденні бізнесу в сучасних умовах є наявність власного сайту з відповідним доменом і надійним хостингом. Ну і варто пам’ятати, що єдиний спосіб, що дозволяє залишатися на вершині – це пробувати, експериментувати та йти вперед.
Залишити коментар