Що таке авторитет домена і для чого він потрібен?

Більшу частину необхідної нам інформації ми отримуємо з Інтернету. Відвідуючи той чи інший сайт, хочеться бути впевненим в якості пропонованого контенту, адже в наш час сайт або блог може створити будь-яка людина і публікувати на ньому все що завгодно. Як же зрозуміти, що сайт ефективний, йому можна довіряти, а інформація, розміщена на ньому, буде корисною для користувача?

Photo: shutterstock

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Те, чи буде вибраний сайт користувачем, багато в чому визначатиме його місце у видачі пошукових систем, які першими в списку видають кращі, за їхніми параметрам, результати. Важливим фактором, що визначає місце сайту в списку видачі, є авторитет домена.

Що означає авторитет домена?

Однією з найважливіших складових авторитету домена є “цінність” сайту перед роботами пошукової системи, які працюють за чіткими алгоритмами. Оцінка авторитетності грунтується на факторах, які показують, що сайт має відповідний рівень якості. Такими факторами є: якість контента, кількість вхідних посилань, вік домена, популярність і т. д.

Домени з історією майже завжди ранжуються вище, за винятком випадків, коли сайт, що вже став популярним, переноситься на новий домен. Нові домени перший час працюють на репутацію, пропонуючи користувачам якісний контент, напрацьовують високоякісні зворотні посилання.

Як з’явився термін «авторитет домена»

Термін був придуманий консультантами компанії Moz, яка займається SEO-консалтингом, для оцінки ефективності сайта в рейтингу пошукових систем. Цей інструмент відстежує більше 40 різних параметрів ранжирування, що впливають на місце в рейтингу кожного конкретного сайта. Авторитетність сторінки визначається аналогічним чином.

Для оцінки авторитетності сайту використовується шкала від 1 до 100, де 100 – найвищий авторитет, а 1 – найнижчий. Високий авторитет домену – це фактор, до якого прагне більшість сайтів, він є ключовим показником SEO, що допомагає займати перші місця у видачі пошукових систем.

Авторитет домена – величина порівняльна

Авторитет домена багато в чому залежить від конкуренції в обраній ніші й від того, яке місце у видачі пошукових систем займають інші сайти.

На верхньому рівні шкали авторитетності знаходяться такі сайти як Wikipedia або Google.com, менші компанії мають нижчий рівень. Нові сайти починають з авторитетності домену, що дорівнює одиниці.

Авторитетність домена – це рейтинг сайта в порівнянні з аналогічними доменами у вашій галузі. Наприклад, якщо рейтинг авторитету вашого сайта – 40, а у найближчого конкурента – 35, це добре для вас. Ця оцінка домена означає, що ваш сайт, швидше за все, буде мати більш високий рейтинг в результатах пошуку, ніж сайт конкурента.

Ранжування авторитету домена

Власний пошуковий алгоритм Moz оцінює якість будь-якого сайта на основі безлічі чинників. Не вдаючись в технічні подробиці, він визначає те, як результати пошуку ранжують ваш сайт, а потім порівнюють його зі зворотними посиланнями й цілим рядом інших факторів. Перевірити авторитетність домена можна абсолютно безкоштовно, скориставшись сервісом перевірки авторитету сайтів.

Сервіс аналізу зовнішньої оптимізації сайту Ahrefs використовує свій метод розрахунку авторитету або рейтингу домена, грунтуючись на кількості зворотних посилань сайту в порівнянні з іншими сайтами, теж використовуючи 100-бальну шкалу. Згідно з ними рейтинг домена залежить не тільки від числа сайтів, які посилаються на ваш сайт, але й від кількості сайтів, що посилаються на ці сайти. Зворотні посилання з високо рейтингових сайтів ефективніші, оскільки мають більшу «вагу» для пошукових систем.

Щоб підвищити авторитет домена, необхідно:

1. Якщо ви перебуваєте на початку шляху, подбайте про створення сайту й вибір доменного імені, простого, легкого в запам’ятовуванні й співзвучного з родом вашої діяльності. Можна купити і старий домен, щоб не витрачати час у «пісочниці» – так називається фільтр Google, який не дає новим сайтам виходити на високі місця в результатах видачі.

2. Слідкуйте за якістю опублікованих матеріалів, працюйте над підвищенням експертності в своїй ніші. Підвищуючи якість контенту, ви збільшуєте довіру читачів і попутно працюєте над збільшенням кількості зворотних посилань. Якщо інформація на сторінці вашого сайта цінна й актуальна, на неї будуть посилатися користувачі та інші видання. Що вище авторитетність сторінок, які на неї посилаються – то вище авторитет і вашого домена. Якісне зворотнє посилання працює як експерт, що рекомендує іншого експерта – якщо його думці довіряють, цінність рекомендованої інформації зростає.

3. Регулярно оновлюйте контент, супроводжуючи його якісними оптимізованими зображеннями.

4. Взаємодійте з соціальними мережами – це прекрасний спосіб збільшити популярність сайта.

5. Використовуйте внутрішню перелінковку. Це збільшить час перебування користувача на сайті й допоможе рівномірно розподілити контрольну лінкову масу між сторінками сайту.

Отже, для підвищення авторитету домена важливо публікувати контент, максимально корисний для користувачів, висвітлювати актуальні теми, відповідати на питання клієнтів і задовольняти їхні потреби. Що більше користувачів захоче повернутися до вашого контенту й поділитися ним, то вище ймовірність того, що ви підвищите авторитет свого домена. А це, в свою чергу, підніме ваш сайт у рейтингу пошукової видачі.

Залишити коментар