Багато бізнесів, що пропонують споживачам свої товари та послуги, проводять успішні рекламні кампанії, використовуючи інструменти Facebook. Компаніям B2B складніше знаходити ефективні стратегії взаємодії зі споживачем, оскільки важче визначити клієнта, на якого варто орієнтуватися, плануючи рекламну кампанію.
Чи можуть рекламні інструменти Facebook бути корисними для B2B-бізнесу? Поговоримо про це в нашій сьогоднішній статті.

Photo:Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Чим відрізняються B2B та B2C клієнти?
B2B-клієнти відрізняються від звичайних клієнтів вищою відповідальністю за наслідки свого вибору. Вони відповідають перед компанією, тому довше й ретельніше приймають рішення. Для налагодження контакту з ними потрібно більше часу. І не побачивши швидкий результат, власники бізнесу B2B починають скептично ставитися до маркетингових кампаній у соціальних мережах, концентруючи увагу на більш традиційних стратегіях лідогенерації.
Рекламні можливості Facebook
Кількість зареєстрованих користувачів Facebook складає вже 2,89 мільярди. При такій популярності платформи ймовірність того, що ваша потенційна B2B-аудиторія представлена там, дуже висока.
Маркетингові інструменти Facebook дають можливість показувати рекламу обраної аудиторії. Технологія Look-alike дозволяє підібрати для показу холодну аудиторію, засновуючи вибір на загальних ознаках з уже наявною клієнтською базою – стать, вік, місце проживання, інтереси, поведінку в Інтернеті та т. п. Сформувавши правильний образ клієнта, попрацювавши над цільовою сторінкою, можна запустити досить бюджетну й ефективну маркетингову кампанію B2B.

Але починати завжди потрібно з маркетингової воронки.
Маркетингова воронка
Головним фактором ефективної реклами є вибір потрібної аудиторії. Розробляючи стратегію рекламної кампанії, потрібно зрозуміти хто ваш клієнт і визначити його місце в маркетинговій воронці.
- Чи знає він про наявність проблеми? – верхівка воронки;
- Шукає він рішення? – середина;
- Чи порівнює варіанти для прийняття рішення? – кінець воронки.
Важливо, реклама B2B не починається для підвищення впізнаваності бренду. Результатом рекламної кампанії повинні бути нові клієнти та конверсії.
Оцінка релевантності
На покази реклами у Facebook впливає оцінка релевантності.
Вона визначається позитивним або негативним досвідом взаємодії з користувачами. Якщо хтось переглядає ваш контент або клацає на рекламу – це позитивне взаємодія. Якщо користувач скаржиться або приховує її – негативний досвід.
Щоб реклама отримала високі оцінки релевантності потрібно щоб вона дійшла до своєї аудиторії та була їй корисна. Досить простий та ефективний спосіб підвищення цінності реклами – використання лід-магнітів. Це може бути пропозиція безкоштовної пробної версії програми, розсилка книги, навчальне відео або вебінар замість контактної інформації користувача. Таким чином, користувач отримує користь, а бізнес – потенційного клієнта.
Інструмент «Аудиторії»
Інструмент таргетингу Facebook, який дає можливість структурувати аудиторію для показу реклами за різними факторами.
Крім статі, віку, інтересів, геолокації та інших чинників вибору, можна орієнтувати рекламу на людей, які раніше вже взаємодіяли з вашим бізнесом: купували товари або послуги, відвідували сайт. Інформацію про такі контакти дає піксель Facebook – фрагмента коду, який розміщується на сторінках сайту для вимірювання ефективності реклами та вивчення дій користувачів.
Детальніше про можливості таргетованої реклами Facebook можна прочитати в нашій статті таргетована реклама у Facebook: гід по налаштуванню для новачків.
Різні типи рекламних оголошень
Причиною того, що рекламна кампанія не дає бажаної ефективності, може бути невідповідний формат реклами. Facebook пропонує кілька форматів:
галерея – дозволяє додавати до десяти фото або відео, кожне зі своїм посиланням;
з одним зображенням;
з одним відео;
Instant Experience – розкриття в повноекранному режимі для мобільних пристроїв;
колекція – дозволяє додавати кілька товарів. При взаємодії, реклама відкривається в Instant Experience для зручного перегляду зі смартфона.
Для бізнесу B2B найбільш ефективним форматом є реклама із зображенням або відео. Використання відео в рекламі збільшує рівень залученості користувачів у два рази.
Але все ж краще протестувати різні формати та вибрати той, який виявиться найбільш ефективним у вашому конкретному випадку.
Місце для розміщення реклами
Facebook пропонує два варіанти розміщення реклами: новинна стрічка і правий стовпець.
У кожного варіанту є свої плюси і мінуси. Оголошення в новинній стрічці, як правило, дають більш широке охоплення, але і коштують дорожче. Розміщення в правій колонці оголошення коштують дешевше, але їх буде видно тільки в стрічках на ПК, тому цей варіант має сенс вибирати тільки в разі, якщо ваша аудиторія є користувачами стаціонарних комп’ютерів.
Оптимізація для мобільних пристроїв
Кількість мобільних користувачів постійно збільшується. Тому, якщо ви хочете, щоб ваша реклама у Facebook мала максимальне охоплення, потрібно пам’ятати й про мобільних користувачів.
З огляду на невеликий простір екрану смартфона реклама, призначена для показу на мобільних пристроях повинна бути:
Короткою;
При наявності відео варто додати субтитри, щоб дати можливість користувачеві переглядати його без звуку;
Направляючи користувачів на цільову сторінку, подумайте про оптимізацію її для мобільних пристроїв.
Важливо пам’ятати: люди завжди залишаються людьми, незалежно від критеріїв вибору і поведінки аудиторії при покупці. Щоб досягти успіху, потрібно розуміти свого клієнта і звертатися до його потреб. Це принесе користь і клієнту, і бізнесу.
Якщо у вашої компанії ще немає сайту, його можна зробити за допомогою WordPress. Заздалегідь подбайте про вибір домену та якісного хостингу.
Залишити коментар