Останні два роки дали маркетологам нові можливості.
Підписуйтесь на нас в Facebook, Telegram, Twitter та Instagram, щоб бути в тренді!
Професійна зацікавленість
Професійна зацікавленість та знання потреб — мають вирішальне значення в умовах потрясінь економічного середовища для клієнтів і компаній.
Думаючи про першочергову роль маркетингу в сфері бізнесу під час та після пандемії, про довгі місяці роботи в новій реальності, впевнено можна підтвердити, що цей період є найважливішим для підприємств.
Взявши собі роль маркетолога, дуже важливо, щоб пов’язана команда мала стратегічне мислення щодо бренду і допомогла бути ще більш цифровими, тому що обмеження привнесли таку особливість, як необхідність працювати в будь-якому місці.
Планування
Далі, планування. Не тільки власники, а і кожен керівник відділу, співробітник підрозділу, та і компанія в цілому чекають від маркетологів, щоб вони сказали, як бізнес збирається повернутися до зростання? Й навіть перевершити минулі досягнення.
Як компанія може об’єднати своїх клієнтів навколо продукту?
Яке послання і місію бізнес буде розвивати в умовах нового світу?
Як збираємося залишатися актуальними, якщо все змінюється з космічними швидкостями?
Як ми можемо не відставати від інновацій, вимогливого жорсткого ринку — і в цей самий час зберігати розсуд і проявляти милосердя та витримку?
Внутрішній маркетинг
Маркетологи незамінні не тільки в сенсі зв’язку з клієнтами компанії, але і в тому, щоб допомогти співробітникам відчувати причетність до процесів, які відбуваються на підприємствах. І приєднатися до великої мети давати користь людям.
Більшість фахівців у галузях ІТ у теперішній час працюють вдома або в комбінованому режимі. А при роботі всередині бізнес-процесів потрібні такі ж самі навички спілкування та розуміння, як і зовні.
Співробітники такі ж люди, як і клієнти. Маркетологи у сенсі професії повинні створювати цей зв’язок, і це актуально негайно та прямо зараз. Не можна бачити в людях тільки знеособлених персоналій, які змінюють роботу, місце мешкання або купують нове пальто.
Для маркетологів це приголомшлива та унікальна можливість та блискучий скіл.
Щоб люди всередині компанії відчували людську, теплу, щиру взаємодію зі своїми клієнтами та покупцями, а також об’єднувалися навколо бренду.
Натхненні B2C
Здавна ведуться розмови, наскільки B2B-маркетинг схожий на B2C.
NIC.UA з самого початку, з моменту свого народження, завжди була компанією, яка засвоювала сучасні уроки та вчилася кейсам із всесвіту B2C.
Власники почали бізнес з простого питання: «Чому доменна індустрія не може бути схожа на затишну домівку?»
Та вже ставший повсякденним приклад клієнтоорієнтованості, який вбудований у серце NIC.UA, — це ініціювання подій та знаходження можливостей — щоб приємно дивувати.
Наприклад, наша новорічна акція.
Це дії, які повинні бути обов’язковими у B2B та у B2C.
Кажучи просто — у будь-якому бізнесі, який хоче бути корисним та успішним.
Залучення відомих блогерів
Емоційний зв’язок, який відмітає будь-яку логіку. Його не можна пояснити, і він парадоксальним чином укріплює належність до бренду і до того, що ви робите.
Нові герої роблять це, тому що вони втілюють в життя причетність — самим людським чином. І це передбачає, що ви не будете поводитися з собою занадто аж серйозно.
В періоди змін звичного, змін напрямків і трендів — всі бажають невагомості.
Приємно усвідомлювати, що можна уникнути рамок — які сковують людину, й дорослий мозок — який тлумачить про обмеження та неможливе.
Замість цього він перетинає кордони та залучає співучасників у світ казки, де всі, і співробітники і клієнти — можуть мислити нестандартно.
Ця опція, а саме сторонній або власний рекламний інфлюенсер, може бути неймовірно недооціненим активом у маркетингу.
Перетворення у маркетингу сьогодні
Час напружений і не простий, нема чого лукавити.
Крім завдання вести плідну працю під час пандемії, підприємствам потрібно будувати стратегію на випадок неочікуваних нових криз, або навпаки — на випадок прориву в галузі. Це теж не виключено, тому, що ми живемо у флюїдному, текучому періоді.
Актуально робити потокові трансляції з контентом у реальному часі та за запитом. Прямі трансляції у соцмережах, оригінальні шоу та подкасти для підприємств — нагально у всіх секторах.
Черпаючи натхнення в новому та невідомому, ви отримуєте ще один інструмент для залучення та якісного обслуговування потенційних та існуючих клієнтів.
А також створюєте власний капітал довіри до бренду і того, що ви робите кожен день з ентузіазмом.
Реалізація вказаних стратегій робить чудову трансформацію компанії та дає життя новому розумінню маркетинга.
NIC.UA та тренди
NIC.UA сьогодні — це яскравий приклад того, як ми перетворюємось день у день у тактовного, турботливого, орієнтованого на клієнта та події маркетингових просторів — надійного постачальника послуг та сервісів.
Переходьте від нудних продажів до створення оригінальних та популярних пакетів послуг.
Переходьте від найму звичайних співробітників до найму сценаристів справи, авторів, креативних та живих — захоплених та професійних.
Це величезний, важливий, далекоглядний крок.
І це неймовірна можливість привернути увагу та створити те, чого ще ніхто не робив.
З любов’ю, ваш NIC.UA ?