Чат-бот або Штучний інтелект?

Чат-бот та Штучний інтелект багатьма людьми вважаються однаковими поняттями. Однак це далеко не так і в сьогоднішній статті пропонуємо вам ознайомитися з відмінностями, перш ніж вирішити, на чому зупинити свій вибір для якісного обслуговування покупців вашого товару або послуги.

Ви дізнаєтесь різницю у функціоналі чат-ботів та діалогового ШІ, і на підставі цих даних визначте, що швидко оптимізує внутрішні бізнес-процеси та виведе якість обслуговування клієнтів на новий рівень.

ChatbotOrAl

Photo by Alexandra_Koch on Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб бути у тренді!

У чому різниця між ШІ та чат-ботом

Чат-боти це програми, які будують спілкування з другою стороною за принципом користувальницьких розмов людини з людиною, щоб покращити надання послуг клієнтам. Деякі з них працюють на основі інтуїтивно очікуваних типів розмов, інші застосовують у своєму арсеналі штучний інтелект і NLP для розпізнавання питань відвідувача і відправки приготовлених відповідей в режимі реального часу.

Діалоговий ШІ – це розширене поняття, яке відноситься до технологій на базі ШІ, таким як чат-боти та помічники віртуального світу, як знайомий усім Siri.

Кластери діалогового ШІ використовують бази готових даних, нейролінгвістичне програмування та машинне навчання для розпізнавання голосових та будь-яких інших введень, імітують людську взаємодію, чим значно спрощують діалоги та покращують сервіс та надання поточного та післяпродажного обслуговування.

Чат-бот сьогодні


Чат-боти бувають на основі дерева рішень та чат-боти з ШІ. Розглянемо обидва варіанти:

  • Чат-боти на основі сценаріїв або дерева рішень – сьогодні є найбільш простим типом чат-ботів. Вони спілкуються за типовими правилами, якщо користувач пише “Як зареєструвати домен?”, відповідає “Ось тут можна зареєструвати домен”. Розмови майже завжди побудовані як діючий процес типових діалогів, де клієнти обирають відповіді залежно від свого побажання. Ці боти схожі на автоматичні опитувальники, де клієнт повинен зробити низку кроків, щоб отримати відповіді. Ця сучасна технологія чудово підходить для відповідей на запитання, що часто задаються і для вирішення типових запитів ваших клієнтів.
  • Чат-боти обслуговування клієнтів з ШІ або контекстні віртуальні агенти використовують МО , дешифрування природної мови та комп’ютерні алгоритми, щоб напевно потрапити в ціль, точно визначити запит клієнта та надати потрібну відповідь. Ці боти самонавчальні і з часом вони напрочуд повно дають потрібні відповіді.

  • І перший та другий тип чат-ботів надають відмінний рівень приємного самообслуговування між підприємством та клієнтами. Саппорт бізнесу, який щомісячно обробляє 10 000 запитів, заощаджує 150 людино-годин за цей же період, якщо використовує чат-ботів.

    Діалоговий ШІ сьогодні

    Діалоговий ШІ відноситься до програм, які можуть розпізнавати мову або текст і давати потрібну реакцію у відповідь. У сервісному чи товарному обслуговуванні покупців це успішно використовується взаємодії “по-людськи”.

    На основі вже накопиченого величезного масиву навчальних даних діалоговий ШІ дає алгоритмам глибокого навчання точково позначати наміри людини і адекватно розуміти людську мову.

    Зв’язок чат-ботів з діалоговим ШІ

    Чат-боти це вид ШІ, але не всі чат-боти це розмовні ШІ.
    Чат-боти, в основі яких лежать сценарії та готові шаблони діалогів, використовують мовні ідентифікатори для автоматичного запуску відповідей. І це не є прямою технологією діалогового ШІ.

    Розмовні чат-боти з ШІ відтворюють людську взаємодію, і це привносить у досвід клієнта задоволення і лояльність до бренду.
    Такі боти обробляють типові запити, тоді як реальні співробітники техпідтримки зосереджуються на більш пріоритетних і непростих запитах клієнтів, в яких участь людини необхідна.
    Це мінімізує час очікування та дозволяє бізнесу не витрачати його на шаблонні питання.

    Обслуговування на основі інтелектуальних помічників

    Незалежно від того, як і який ви використовуєте чат-бот, на основі дерева сценаріїв або діалогового ШІ – технологія інтелектуального обміну “запит-відповідь” має незаперечне значення, допомагаючи бізнесменам пропонувати швидку підтримку своїм відвідувачам та покупцям.
    І клієнти та продавці значно заощаджують час за допомогою цих помічників.

    Прогресивні компанії виграють на ринку, якщо впроваджують технології штучного інтелекту у кол-центрах та відділах технічного супроводу.

    Подумайте, як технологія розмовного ШІ може допомогти вашому підприємству, щоб ви завжди були конкурентоспроможними та успішними.

    У нас ви отримаєте надійний і захищений хостинг, гарний домен та SSL-сертифікат для свого бізнесу.