Чат-бот та Штучний інтелект багатьма людьми вважаються однаковими поняттями. Однак це далеко не так і в сьогоднішній статті пропонуємо вам ознайомитися з відмінностями, перш ніж вирішити, на чому зупинити свій вибір для якісного обслуговування покупців вашого товару або послуги.
Ви дізнаєтесь різницю у функціоналі чат-ботів та діалогового ШІ, і на підставі цих даних визначте, що швидко оптимізує внутрішні бізнес-процеси та виведе якість обслуговування клієнтів на новий рівень.
Photo by Alexandra_Koch on Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб бути у тренді!
У чому різниця між ШІ та чат-ботом
Чат-боти це програми, які будують спілкування з другою стороною за принципом користувальницьких розмов людини з людиною, щоб покращити надання послуг клієнтам. Деякі з них працюють на основі інтуїтивно очікуваних типів розмов, інші застосовують у своєму арсеналі штучний інтелект і NLP для розпізнавання питань відвідувача і відправки приготовлених відповідей в режимі реального часу.
Діалоговий ШІ – це розширене поняття, яке відноситься до технологій на базі ШІ, таким як чат-боти та помічники віртуального світу, як знайомий усім Siri.
Кластери діалогового ШІ використовують бази готових даних, нейролінгвістичне програмування та машинне навчання для розпізнавання голосових та будь-яких інших введень, імітують людську взаємодію, чим значно спрощують діалоги та покращують сервіс та надання поточного та післяпродажного обслуговування.
Чат-бот сьогодні
Чат-боти бувають на основі дерева рішень та чат-боти з ШІ. Розглянемо обидва варіанти:
І перший та другий тип чат-ботів надають відмінний рівень приємного самообслуговування між підприємством та клієнтами. Саппорт бізнесу, який щомісячно обробляє 10 000 запитів, заощаджує 150 людино-годин за цей же період, якщо використовує чат-ботів.
Діалоговий ШІ сьогодні
Діалоговий ШІ відноситься до програм, які можуть розпізнавати мову або текст і давати потрібну реакцію у відповідь. У сервісному чи товарному обслуговуванні покупців це успішно використовується взаємодії “по-людськи”.
На основі вже накопиченого величезного масиву навчальних даних діалоговий ШІ дає алгоритмам глибокого навчання точково позначати наміри людини і адекватно розуміти людську мову.
Зв’язок чат-ботів з діалоговим ШІ
Чат-боти це вид ШІ, але не всі чат-боти це розмовні ШІ.
Чат-боти, в основі яких лежать сценарії та готові шаблони діалогів, використовують мовні ідентифікатори для автоматичного запуску відповідей. І це не є прямою технологією діалогового ШІ.
Розмовні чат-боти з ШІ відтворюють людську взаємодію, і це привносить у досвід клієнта задоволення і лояльність до бренду.
Такі боти обробляють типові запити, тоді як реальні співробітники техпідтримки зосереджуються на більш пріоритетних і непростих запитах клієнтів, в яких участь людини необхідна.
Це мінімізує час очікування та дозволяє бізнесу не витрачати його на шаблонні питання.
Обслуговування на основі інтелектуальних помічників
Незалежно від того, як і який ви використовуєте чат-бот, на основі дерева сценаріїв або діалогового ШІ – технологія інтелектуального обміну “запит-відповідь” має незаперечне значення, допомагаючи бізнесменам пропонувати швидку підтримку своїм відвідувачам та покупцям.
І клієнти та продавці значно заощаджують час за допомогою цих помічників.
Прогресивні компанії виграють на ринку, якщо впроваджують технології штучного інтелекту у кол-центрах та відділах технічного супроводу.
Подумайте, як технологія розмовного ШІ може допомогти вашому підприємству, щоб ви завжди були конкурентоспроможними та успішними.
У нас ви отримаєте надійний і захищений хостинг, гарний домен та SSL-сертифікат для свого бізнесу.