Як підвищити конверсію статей

Конверсія — один з основних показників працездатності бізнесу. Є безліч робочих інструментів підвищення конверсії. Один з них — текстовий контент, статті. Але що потрібно робити, якщо статті погано конвертуються? Про це ми поговоримо сьогодні. 

Photo by Markus Winkler on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Різні види конверсії 

Класичне визначення конверсії говорить: це процентне співвідношення числа користувачів, які вчинили корисну дію, до загальної кількості відвідувачів сайту за конкретний відрізок часу.

Але що ми розуміємо під формулюванням “корисну дію”? Адже вони бувають різними. Якщо потрібно підвищити конверсії в підписку на розсилки — це одне. Якщо в продаж — інше.

Конверсія в підписку на розсилки

Щоб досягти результату, необхідно прибрати з сайту спливаючі вікна та “нападайки”. Як показує практика, у користувачів виробився рефлекс: закривати все, що “вистрибує” та “нападає”. Тому варто вимкнути всі спливаючі вікна з закликом на кшталт “Не йди! Підпишись!”.

Вони, можливо, приносять певний відсоток підписок. Однак це не ті ліди, які нам потрібні. Адже ми не хочемо залучити випадкових людей.

Рекомендації

1. Форму з пропозицією підписатися краще використовувати в тілі сторінки. Вона повинна підкорятися загальним законам сайту. Тільки в цьому випадку читач матиме змогу спокійно її вивчити, а не машинально закрити.

2. Текст у формі повинен переконати читача, що підписка в його інтересах.

Приклади

Якщо сайт про подорожі, дозвілля та заміський відпочинок, у формі можна написати:

➽ Секретні місця України: підпишись, щоб дізнаватися першим

➽ Де провести вихідні з сім’єю? 

Щотижневий дайджест цікавих місць для відпочинку з дітьми 

➽ Професійний гід по заміському відпочинку. 

Усе, про що НЕ пишуть у туристичних буклетах

Тобто важливо не просто закликати читача підписатися, а робити конкретну пропозицію, яка його зацікавить. 

Також це може бути пропозиція на кшталт “Не пропусти!” або “Свіже {щось} у твоїй скриньці”.

Приклади

➽ Поради Інфонік за вибором доменного імені 

➽ Актуальні рекомендації про маркетинг

➽ Щотижнева розсилка прикладів оформлення текстового контенту для професійного зростання та натхнення 

Скільки закликів має бути на екрані?

  1. Є думка, що на кожному екрані має бути одне речення, яке закликає до дії. 
  2. У більшості випадків не варто одночасно пропонувати:
  • і підписатися;
  • і поставити лайк;
  • і завантажити гайд;
  • і залишити телефон для зворотного зв’язку.

Але в якихось сферах спрацює саме “пакетна пропозиція”. Усе індивідуально, і все потрібно тестувати.  

Конверсія в продаж

Помилково вважати, що для підвищення конверсії досить опублікувати велику експертну статтю з посиланням на продукт — і замовлення відразу збільшаться.

Щоб отримати саме такий результат, мають збігтися кілька факторів:

  • статтю прочитають користувачі, яким ваш продукт корисний;
  • ці люди довіряють виданню або автору статті (про значення особистого бренду читайте в нашій статті); 
  • продукт продається за досить низькою ціною (читачеві не потрібно довго роздумувати та порівнювати);
  • читач самостійно приймає рішення;
  • у нього є привід купити саме зараз, а не пізніше;
  • механізм придбання продукту простий і зрозумілий, працює без збоїв.

За великим рахунком, ми описали “воронку продажів”:

Важливо! Якщо якась частина воронки дає збій — результату не буде.

Приклади

➽ Компанія розробила нову складну CRM-систему для великого бізнесу. Компанія відома, з хорошою репутацією. Її менеджери написали детальну корисну статтю, яку читають потрібні люди — постійні клієнти. 

Начебто все складається, і компанія очікує на замовлення, але їх немає. І з’ясовується, що зацікавлені читачі не можуть прийняти рішення самостійно, тому що повинні обговорити питання з колегами. Звідси й відсутність замовлень безпосередньо зі статті: читач внутрішньо готовий, проте купити не може.

У такому випадку замість прямого заклику до покупки компанія-розробник повинна запропонувати презентацію або методичку, щоб у читача була можливість відразу ж предметно обговорити перспективну пропозицію з колегами.

➽ Компанія займається продажем побутової техніки, зокрема, вентиляторів. За вікном — літо, спека. SMM-ники запускають корисну статтю про вибір вентиляторів.

З нею все добре: представлений класний огляд моделей; стаття своєчасно та ефективно рекламувалася; і читачі потрібні прийшли, зацікавлені.

Вони хочуть зробити покупку, натискають кнопку “Купити” — і читають напис “Помилка сайту”. Що вони роблять? Копіюють з огляду назву вентилятора, що їм сподобався, знаходять і замовляють його. Але вже у конкурентів. 

Отже, у випадку з продажами помилково розраховувати на суперефект від однієї лише експертної статті (навіть дуже корисної!). Потрібно застосовувати воронку. Щоб читачі перетворювалися на покупців, необхідно одночасно працювати над усіма частинами воронки, а не сподіватися на окремі статті.

Також рекомендуємо прочитати наш матеріал “Як збільшити продажі, не залучаючи нових клієнтів”.

Залишити коментар