Цифровий маркетинг: показники ефективності

Більш ніж 40 років тому знаменитий консультант з менеджменту Пітер Друкер сказав: «Те, що можна виміряти, стає кращим». І ця ідея лежить в основі успіху цифрового маркетингу. Метод, який використовується для вимірювання ефективності, відомий як KPI – ключовий показник ефективності. Він дозволяє вимірювати та відслідковувати маркетингові результати з максимальною точністю: кількість кліків, взаємодій, покупок і т. д.

Photo by Chase Chappell on Unsplash

Підпишіться на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Пропонуємо список з 7 основних KPI цифрового маркетингу, які необхідно відстежувати для розуміння динаміки ефективності вашого бізнесу.

1. Показник відмов

Показник відмов для вашого сайту – це відсоток користувачів, які потрапляють на сайт, а потім відразу йдуть, переглянувши тільки одну сторінку.

Показник відмов в якості ключового показника ефективності, говорить про необхідність поліпшення зручності використання сайту та взаємодії з користувачем. Додавання внутрішніх посилань, створення нового контенту, оновлення старого контенту, зміна хостингу для поліпшення швидкості завантаження сторінок – усе це допомагає поліпшити показник відмов на вашому сайті. Показник відмов на сайті можна виміряти за допомогою Google Analytics.

2. Рейтинг кліків (CTR)

У цифровому маркетингу рейтинг кліків (CTR) описує, як часто електронний лист, результат пошуку або платна реклама призводять до переходу за посиланням на конкретну цільову сторінку.

CTR використовується як ключовий показник ефективності, коли очікується, що користувач буде взаємодіяти з електронною поштою, рекламою або результатами пошуку. Зазвичай більш високий CTR означає, що більше людей стають на крок ближче до здійснення покупки.

Для моніторингу показників CTR електронного маркетингу використовуються такі додатки, як MailChimp. Для вимірювання CTR від платної реклами можна використовувати Google Рекламу, а для доступу до органічного CTR – Google Search Console.

3. Переходи

Конверсії, мабуть, найважливіший KPI для вимірювання успіху будь-якої маркетингової кампанії, оскільки безпосередньо пов’язані з кінцевим її результатом. Конверсія відбувається кожного разу, коли хтось купує продукт, реєструється на веб-семінар або заповнює форму для потенційних клієнтів.

Відстежувати конверсії можна в Google Analytics.

4. Вартість залучення (CPA)

Вартість залучення вимірюється на рівні кампанії або для конкретного маркетингового каналу. Він показує середню вартість залучення одного платить клієнта через певний канал.

Вартість залучення має вирішальне значення для вимірювання прибутковості кампанії, особливо для підприємств, які продають продукти на основі передплати. Порівняння вартості залучення з доходом від клієнта важливо для розрахунку рентабельності інвестицій (ROI) і прибутковості.

Цей показник найчастіше використовується в маркетингу в соціальних мережах, рекламі з оплатою за клік, звичайному пошуку та електронній комерції.

Компанії можуть оцінити вартість залучення, розрахувавши загальну вартість рекламної кампанії та розділивши її на загальну кількість отриманих ними конверсій.

5. Дохід

Загальний дохід цифрової маркетингової кампанії підрахувати легко. Ви берете загальну вартість всіх продажів продуктів і послуг, зроблених в ході кампанії. Щоб визначити, чи сприяє маркетингова кампанія отриманню прибутку, відстежуються й зіставляються витрати на кампанію та дохід, який вона приносить.

Власники бізнесу можуть відслідковувати доходи своїх сайтів електронної торгівлі, умикнувши функцію «Налаштування електронної торгівлі» в Google Analytics.

6. Залучення до соціальних мережах

Метрики взаємодії в соціальних мережах включають такі результати, як підписки, лайки / реакції, коментарі та публікації в ваших облікових записах у Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn і т. д.

Залученість в соціальних мережах – це показник охоплення вашої компанії в соціальних мережах і вплив на впізнаваність бренду на ваших ринках.

Додатки для управління репутацією в Інтернеті можуть допомогти вам відстежувати згадки вашої компанії, бренду або продуктів в соціальних мережах. Соціальні платформи також мають свої вбудовані інструменти аналітики для вимірювання показників соціальної активності на ваших бізнес-сторінках.

7. Унікальні відвідувачі

Унікальні відвідувачі – це показник, який підраховує кількість користувачів, які відвідали ваш сайт або певну сторінку на вашому сайті протягом певного періоду часу.

У кампаніях контент-маркетингу й органічного пошуку ключові цілі часто включають підвищення впізнаваності бренду та збільшення релевантного трафіку сайту для стимулювання подальших конверсій. Вимірюючи кількість унікальних відвідувачів сайту, власники бізнесу можуть оцінити вплив своїх маркетингових зусиль як на впізнаваність бренду, так і на наступні конверсії або продаж.

Для відстеження даних про відвідуваність, в тому числі унікальних відвідувачів та тих, що повернулися, а також відвідувачів за джерелом або цільовою сторінкою, також можна використовувати Google Analytics.

Ключові показники ефективності допомагають зрозуміти, які інструменти працюють і зосередити зусилля на областях, які мають найбільший вплив на прибуток вашого бізнесу. Бажаємо успіхів!

Залишити коментар