Цільові сторінки або Landing Page: що це таке, і навіщо вони потрібні

Добре продумані цільові сторінки допомагають збільшити конверсію маркетингових кампаній PPC або email-розсилок. Користувачі з цих джерел направляються на спеціально розроблену сторінку для здійснення цільової дії.

Цільова сторінка або landing page – це сторінка, яка містить інформацію про товар / послугу та кнопку заклику до дії. Вона націлена на збір контактних даних ЦА, підсилює ефективність реклами та сприяє збільшенню обсягів продажу.

Photo by Headway on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Для створення ефективних цільових сторінок варто дотримуватися певних правил:

Визначте мету лендінгу

Без конкретних цілей неможливо створити ефективну сторінку. Мета повинна бути ясною і зрозумілою:

збільшення продажів;

підписки на розсилку;

завантаження документа;

реєстрація на певні заходи й т. п.

Щоб оцінити успішність оптимізації сторінки, можна взяти чисельне значення будь-якого параметра і з ним порівнювати фактичні результати. Обраним параметром може бути загальне число конверсій, число людей, які зайшли на цільову сторінку, або інший показник ефективності.

Сформулюйте заклик до дії

Можна сказати, це найважливіша частина будь-якої цільової сторінки.

Заклик повинен бути конкретно прив’язаний до вашої мети та підтримуватись усіма складовими елементами сторінки, від заголовка й основного тексту до зображень і загального макета.

Короткий і переконливий контент сторінки

Цільові сторінки – не місце для демонстрації літературних талантів. Текст лендінгу повинен бути чітким, коротким і переконливим. Кожне слово на сторінці має служити визначеній меті та підтримувати заклик до дії. Слова, що не несуть цільовго навантаження, слід прибрати. Велика частина людей, які заходять на сторінку, вже зацікавлені в тому, що ви можете їм запропонувати, оскільки перейшли на сторінку через РСС, рекламу в соцмережах, таргетинг, email-розсилку або пошукову систему.

. Важливо не знизити рівень їхньої зацікавленості довгими витіюватими текстами.

Коротко дайте інформацію про продукт і запропонуйте відгукнутися на заклик до дії.

Максимально простий дизайн сторінки

Цільова сторінка повинна повторювати дизайн основного сайту, щоб підтримувати ідею бренду. Графіка, загальний зовнішній вигляд, основні кольори та шрифти мають бути ідентичними. Це дозволяє користувачам зрозуміти, що вони на правильній сторінці.

Відсутність елементів навігації

На цільових сторінках не потрібно використовувати звичну навігацію по сайту. Єдиними інтерактивними кнопками мають бути заклик до дії та посилання на додаткову інформацію. Зайві кнопки захаращують сторінку й підвищують імовірність того, що відвідувач покине її, не зробивши дію.

Простота форми

Форма на цільовій сторінці повинна бути простою й запитувати тільки про найважливішу інформацію. Якщо ви хочете переконати відвідувачів підписатися на email-розсилку, просто запитайте адресу електронної пошти. Зайві деталі й питання знижують шанси на заповнення форми користувачем.

Якщо ви пропонуєте зробити покупку, залиште тільки необхідну інформацію та вікно замовлення.

  

Довга сторінка або серія коротких сторінок?

При створенні цільових сторінок часто виникає питання, вибрати довгий варіант, що вимагає прокрутки, або серію коротких сторінок, так званих «мінісайтів»?

Мінісайти містять кілька сторінок з коротким змістом, які в процесі конверсії направляють користувача від одного кроку до іншого. Перевагою тут є те, що у користувачів з’являється звичка переходити зі сторінки на сторінку, що створює правильний психологічний настрій для здійснення конверсії.

З іншого боку, наявність декількох сторінок вимагає більшої кількості контенту. А це суперечить вимозі самої ідеї цільових сторінок. Вони повинні бути легкими й завантажуватися при будь-якій якості мережі, щоб охопити більше користувачів. При виборі потрібно зважити всі за і проти та вибрати оптимальний варіант для вашої сторінки.

Лінія згину

Термін «лінія згину» пішов з поліграфії, аналогічно зі згином газетного аркуша, тобто та частина сторінки, яку ми бачимо до скролінгу.

Заклик до дії має бути розташований у верхній частині сторінки, де по ньому можна клікнути без прокрутки. Розміщення заклику до дії прямо перед очима користувача, що заходить на сторінку, спрощує дію та підвищує коефіцієнт конверсії.

На довгій сторінці хорошим рішенням буде розмістити кілька закликів до дії з приблизно рівною періодичністю.

  

Мінімум зображень і великий шрифт

Цільова сторінка повинна містити одне, максимум два зображення, щоб уникнути візуального безладу на сторінці й не відволікати увагу від інформації та кнопки заклику до дії.

Великий шрифт зосереджує увагу на важливому та знижує навантаження на очі. Головне – не перестаратися, щоб весь текст не перетворився в заголовок.

Ідеальна довжина рядка для зручності читання тексту становить 39 символів, це варто враховувати, працюючи над дизайном сторінки.

  

Одна або дві колонки?

Дослідження показують, що найкраще конвертуються центровані цільові сторінки з одною колонкою. Але багато маркетологів обирають дизайн з двома колонками та вважають цей варіант ефективним.

Можна протестувати обидва варіанти й подивитися, який буде працювати для вашої сторінки.

  

Сервіси створення цільових сторінок

Якщо ви хочете створити цільову сторінку без допомоги вебдизайнера, але не маєте технічних знань і навичок, можна скористатися спеціальними сервісами. Наприклад:

Unbounce – сервіс, призначений для створення, тестування й оптимізації лендінгу.

Landingi – сервіс для створення цільових сторінок з шаблонами, можливістю редагування, проведення тестів і веденням статистики.

Ми перерахували тільки два варіанти, насправді сервісів для створення лендінгу, що мають різні додаткові функції, набагато більше і можна знайти найбільш зручний для себе.

  

Тестування цільової сторінки

Створення ефективних цільових сторінок – не універсальний проєкт. Те, що працює для одного сайту, може не працювати для іншого. Пошук найбільш ефективного дизайну сторінки – процес проб і помилок.

Важливо протестувати різні версії цільової сторінки – так зване A / B-тестування, щоб знайти ту, яка найкраще підходить для вашого бізнесу.

При тестуванні враховуються такі елементи:

  • заголовок;
  • CTA;
  • розмір і розміщення кнопки заклику;
  • кількість полів форми;
  • ілюстрації;
  • один стовпчик або двоколонковий дизайн;
  • вибрані кольори.

Для розуміння того, які елементи впливають на конверсії, бажано тестувати кожен варіант окремо.

Тестування можна проводити або засобами сервісів створення сторінок, або спеціально створеними для цього інструментами. Детальніше про інструменти тестування й оптимізації сайту / сторінки, заснованої на аналізі поведінки відвідувачів, у нашій статті.

Цільові сторінки – це сторінки сайтів, розроблені з метою конверсії. Орієнтуючись на наведені вище рекомендації, ви зможете створити ефективну сторінку, яка допоможе зростанню й розвитку вашого бізнесу.

Якщо у вашій компанії ще немає сайту, його можна зробити за допомогою WordPress. Важливо своєчасно подбати про вибір відповідного домену та якісного хостингу.

Векторні значки: https://www.flaticon.com/

Залишити коментар