Чим освітній контент корисний для бізнесу

educational-content

Photo by bruce mars on Unsplash

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб бути в тренді!

Контент — це багатофункціональний інструмент. Насамперед він допомагає продавати продукт. Але є й інші функції: постачальники товарів та послуг використовують його, щоб вибудовувати спілкування з аудиторією, інформувати та розважати її, заробляти гарну репутацію.

Для кожної мети створюються різні види контенту. Один із них — навчальний: інструкції, уроки, огляди, лайфхаки, результати досліджень тощо. У цій статті ми розповімо про переваги освітнього контенту та способи його використання. 

Переваги навчального контенту

Люди цінують інформацію, яка допомагає опанувати щось нове та корисне, розв’язати проблему та покращити якість життя в цілому. Усе це здатне зробити освітній контент, тому він необхідний практично для будь-якої сфери бізнесу. 

Формати освітнього контенту:

  • навчальні статті та відео;
  • інфографіка;
  • інструкції;
  • кейси;
  • гайди;
  • огляди;
  • вебінари; 
  • майстер-класи;
  • саммарі;
  • добірки (інструментів для роботи, книг, фільмів, рецептів, статей, сервісів тощо). 

Підтвердження експертності

Надаючи аудиторії навчальний контент, ви демонструєте, що знаєтеся на темі. Підтверджуєте свою експертність.

Такому постачальнику продукту більше довіри: клієнти приходять до нього, розраховуючи на допомогу у виборі найбільш необхідного якісного товару (або послуги). А не лише через доступну ціну, знижки або бонуси. 

Демонстрація турботи про клієнта

Важливо створювати контент, який дійсно корисний для вашої аудиторії. Це один із видів турботи про клієнта, який високо цінується.

Вибрати максимально вдалу тему нового матеріалу (статті чи огляду) допомагають опитування.

З’ясовуючи, що саме цікавить підписників, ви демонструєте інтерес до їхньої думки. А це завжди позитивно впливає на підвищення лояльності аудиторії. 

Підвищення впізнаваності бренду

У будь-якому пабліку в соціальних мережах час від часу з’являється репост добірки на кшталт «10 безкоштовних сервісів для…» або щось подібне.

Якісний освітній контент охоче пересилають іншим та зберігають собі на майбутнє. Створюючи корисні брендовані матеріали, якими хочеться ділитися, ви підвищуєте впізнаваність своєї компанії.

Розповсюдження нативної реклами

В освітній контент добре інтегрується нативна реклама. Згадувати можна й свою продукцію, і партнерську. Наприклад, у статті про засоби формування маркетингової стратегії органічно вписується посилання на навчальний курс.

Ще один варіант застосування нативної реклами — безкоштовні поради. Наприклад, фахівці вашої фірми можуть ділитися експертною думкою в коментарях під матеріалами компаній-партнерів.

Якщо поради дійсно професійні, вони приведуть новий трафік на ваш сайт або в офіційні акаунти в соцмережах. Наприклад, таким прийомом часто користуються юридичні фірми.

Формування бази для email-розсилки

Пам’ятки, інфографіка та інший цінний та корисний освітній контент можна пропонувати відвідувачам, які готові надати вам адресу електронної пошти. Матеріал, що “обмінюється” на email користувача, називають лід-магнітом.

Наприклад, мовні школи, бьюті-компанії, фітнес-тренери часто пропонують підписатися на розсилку з добіркою порад або вправ з можливістю виграти повноцінний курс занять.

Знайомство аудиторії з товаром

Корисна інформація про продукт допомагає ЦА ближче познайомитися з ним.

Найкраще працює розважальний контент і бекстейдж. Споживачеві цікаво, як створюється продукт, як він працює (застосовується) у реальних побутових умовах (не демонстраційних).

Багато виробників харчових продуктів (наприклад, олії холодного віджиму) та, наприклад, виробники взуття часто публікують відео виробничого процесу. Такі ролики переконують аудиторію в автентичності товару, відповідальності та професіоналізмі продавця, якому можна довіряти.  

Висновки

Освітній контент – ефективний інструмент просування продукту та вибудовування спілкування з цільовою аудиторією. Він допомогає демонструвати експертність, ближче знайомити користувачів із товаром чи послугою, залучати нових клієнтів та збільшувати продажі.