LinkedIn часто сприймають просто як сайт для розміщення резюме і вакансій. Це не так. Після того, як LinkedIn купила компанія Microsoft, було докладено багато зусиль для поліпшення його рекламних можливостей. Сьогодні LinkedIn – прекрасне джерело лідогенерації, особливо для бізнесів, що працюють у сфері B2B.
Photo by Souvik Banerjee on Unsplash
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
LinkedIn налічує більш ніж 700 мільйонів зареєстрованих користувачів.
Більше ніж 80% B2B-лідів, що генеруються соціальними мережами, надходять з LinkedIn, і тільки 20% приходять з інших соціальних мереж.
Більше ніж 60 млн користувачів LinkedIn – керівники або менеджери вищої ланки, приблизно 40 млн займають керівні посади.
Ці цифри говорять про те, що якщо ви не використовуєте платформу LinkedIn, ваш бізнес потенційно втрачає значну частину потенційних клієнтів.
Як отримати максимальну віддачу, використовуючи LinkedIn?
1. Створіть сторінку для свого бізнесу
Створивши сторінку компанії в LinkedIn, ви отримуєте можливість мати власний простір всередині мережі, публікувати, коментувати і лайкати контент інших людей, просувати свій бренд як окрему одиницю, незалежно від особистого профілю керівника. Створити сторінку в LinkedIn досить просто і абсолютно безкоштовно.
2. Створюйте контент і діліться ним
LinkedIn сприяє взаємодії бізнесів і дозволяє обмінюватися фаховою інформацією. Нині контент-маркетинг є важливою частиною будь-якої маркетингової стратегії. Стаття, розміщена в LinkedIn допоможе привернути увагу до стрічки новин і не втрачати зв’язок з підписниками. Якщо ви пишете й публікуєте щотижневі статті на сайті або в блозі своєї компанії, не забувайте ділитися ними і в LinkedIn. Якщо спектр послуг компанії починає рости, можна скласти прес-реліз і поділитися ним з підписниками в Linkedin. Важливо періодично оновлювати сторінку компанії, додаючи новинки.
LinkedIn дає можливість генерувати власний відеоконтент, що дозволяє привертати увагу підписників, підвищувати впізнаваність і лояльність до бренду, ставати ближче і зрозуміліше.
3. Використовуйте ретаргетинг для узгоджених списків
У рамках оптимізації платформи, Microsoft запустила новий маркетинговий інструмент – узгоджені списки аудиторії LinkedIn. Він допомагає перенаправляти на сайт користувачів, які раніше відвідували його. Це називається ретаргетинг.
Ідея полягає в залученні людей, які вже зацікавлені у вашому продукті або послузі. Це набагато ефективніше, ніж націлюватися на нову аудиторію, яка тільки може зацікавитися. За аналогією зі спонсорованими постами у Facebook, можна заплатити, щоб охопити ширшу аудиторію. Але LinkedIn перспективніший для бізнесу, особливо у сфері B2B. LinkedIn Ads дає можливість використовувати для орієнтування адреси електронної пошти та облікові записи, що дозволяє точно вибирати аудиторію для реклами.
4. LinkedIn InMail
Ефективним інструментом маркетингу LinkedIn є InMail – особисті повідомлення. Це платна функція, яка дозволяє безпосередньо зв’язатися з будь-яким із більше ніж 575 мільйонів користувачів Linkedin. Обмежень за кількістю повідомлень і за кількістю користувачів, з якими можна зв’язатися, немає. За інформацією LinkedIn, відгук користувачів в InMail у 3 рази вище, ніж у традиційних електронних листах. Бонусом до InMail іде аналітика, яка дає можливість спланувати тактику кампанії та визначити витрати на рекламу.
5. Маркетинговий блог LinkedIn
LinkedIn Маркетинг Блог публікує статті, які допомагають бути в курсі подій і маркетингових можливостей платформи. Підписавшись на маркетинговий блог LinkedIn, можна вивчити інструменти платформи і бути в курсі вже існуючих можливостей і оновлень. Щоб зрозуміти, з чого почати роботу з платформою і куди рухатися потім, можна ознайомитись із керівництвом для просунутих маркетологів LinkedIn, яке дасть всю необхідну інформацію:
- як залучити потрібну аудиторію;
- як підтримувати взаємодію з аудиторією;
- як відстежувати конверсії в LinkedIn і багато іншого.
6. Групи LinkedIn
Однією з важливих функцій LinkedIn є можливість використовувати різні групи для всіх галузей та ніш бізнесу. Знайдіть потрібну групу в LinkedIn, і беріть участь в бесідах. Активна участь в обговореннях групи додає авторитетності бренду, підвищує впізнаваність і довіру потенційних клієнтів, співробітників, компаній і т. д.
Маркетингова стратегія LinkedIn буде корисна для підвищення впізнаваності на ринку B2B та розвитку бізнесу в цілому. Зі збільшенням видимості контенту, розширенням можливостей реклами і можливістю націлювання її на осіб, які приймають рішення на всіх рівнях, час, витрачений на маркетинг LinkedIn, принесе гарні дивіденди.
Якщо у вашої компанії ще немає сайту, його легко можна зробити за допомогою WordPress. Заздалегідь подбайте про вибір відповідного домену та якісного хостингу.
Залишити коментар