Як створити ефективну цільову сторінку

Збираючись вийти на ринок з новим товаром або послугою, керівники бізнесу відразу планують розробку Landing Page чи цільової сторінки – простого односторінкового сайту, який знайомитиме відвідувачів із продуктом компанії та стимулюватиме конверсію.

Головні завдання, які вирішує цільова сторінка – посилення ефективності реклами, залучення лідів, збирання контактної інформації потенційних клієнтів, інформування про заплановані заходи та зростання продажів.

У сьогоднішній статті ми поговоримо про фактори, які допоможуть збільшити ефективність цільової сторінки та підвищити коефіцієнт конверсії.

Image: Pixabay

Підписуйтесь на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

ЗМІСТ СТАТТІ:

  • Запропонуйте клієнту щось унікальне
  • Будьте лаконічні та переконливі
  • Акцентуйте увагу на потребах своєї аудиторії
  • Надавайте перевагу мінімалізму
  • Додайте відгуки
  • Сформулюйте чіткий заклик до дії
  • Використовуйте A/B-тестування для перевірки та підвищення ефективності
  • Основна мета – конверсія

Запропонуйте клієнту щось унікальне

Будь-яка цільова сторінка повинна мати свою особливість, підкреслювати унікальність компанії, продукту чи послуги. Для того, щоб сформулювати пропозицію для потенційних клієнтів, дайте відповідь на кілька запитань:

  • Чим унікальна ваша пропозиція?
  • Чим ваш продукт кращий за аналогічний продукт конкурентів?
  • Чому споживач має обрати саме вашу пропозицію?

Будьте лаконічні та переконливі

Що коротшим буде текст на сторінці, то більше шансів, що його прочитають. Покажіть відвідувачам, які обрії для них відкриє покупка, реєстрація, передплата. Текстові, колірні, дизайнерські акценти на сторінці та інших інформаційних майданчиках мають бути ідентичні, викликати впізнавання бренду чи продукту.

Відвідувач може зайти на цільову сторінку буквально на кілька секунд, тому дизайн тексту має працювати на швидке прийняття позитивного рішення. Не зайвим буде показати, що може втратити відвідувач, проігнорувавши вашу пропозицію.

Цільова сторінка – не звичайний сайт, вона вимагає максимальної лаконічності. Переходьте одразу до суті, зацікавте клієнта.

Акцентуйте увагу на потребах своєї аудиторії

Подивіться на сторінку очима клієнта, відчуйте його потреби та переваги. Чим краще ви розумієте клієнта, тим вища ймовірність того, що він відгукнеться на вашу пропозицію.

А тепер розкажіть, що пропонує ваша компанія та яку користь може принести клієнту. У голові завжди потрібно тримати питання:

«Чому це має бути цікавим для клієнта?»

Прагніть мінімалізму

Цільова сторінка повинна бути простою та зручною для перегляду. Вибирайте кольори та зображення, які будуть спрямовувати погляд та стимулювати рухатися далі.

Не створюйте перешкод, які відволікають увагу та зупиняють користувача під час перегляду. Додайте яскраві, помітні візуальні підказки, з кнопкою заклику до дії в кожному розділі. Кнопку дії або форму підписки/реєстрації можна розміщувати через кожні кілька абзаців. Це сприяє збільшенню конверсій.

Додайте відгуки

Ніщо не допомагає сформувати довіру відвідувачів краще ніж відгуки інших клієнтів. При першому відвідуванні цільової сторінки люди часто скептично налаштовані. Потрібно показати їм, що ваша пропозиція працює та клієнти задоволені результатом. Найкраща можливість зробити це – показати думки людей, які вже стали клієнтами.

Позитивні, правдиві відгуки можуть стати вирішальними під час ухвалення рішення. Ідеально розташувати їх у верхній частині сторінки, щоб користувачі могли відразу їх бачити.

Image: Pixabay

Сформулюйте чіткий заклик до дії

Мета лендінгу – конверсія, без конверсійних елементів він втрачає сенс. Заклики до дії, таймери та форми захоплення допомагають мотивувати потенційного клієнта клацнути на кнопку цільової дії.

Формула конверсійного заклику виглядає так:

Звернення у 2 особі + обіцянка вигоди + обмеження в часі

«Зареєструйтесь зараз і отримайте знижку»

«Замовте безкоштовну пробну версію»

«Підпишіться сьогодні та отримайте подарунок!»

Якщо ви пропонуєте форму для заповнення, вона має бути максимально простою та короткою, 2-3 поля. Назва кнопки цільової дії має відображати суть наступної дії.

«Купити»

«Отримати подарунок»

«Отримати знижку»

«Отримати безкоштовну консультацію» тощо.

Таймер на лендінгу добре мотивує на швидке прийняття рішення. Щоправда, через часті маніпуляції з ними, користувачі все більше ставляться до них з недовірою.

Використовуйте A/B-тестування для перевірки та підвищення ефективності

Щоб перевірити ефективність цільової сторінки, використовуйте такі інструменти, як Google Optimize, Unbounce або Instapage, щоб протестувати цільові сторінки. Доповнити отриману картину поведінки користувачів на сторінці можна за допомогою онлайн-сервісу Hotjar. A/B-тестування допоможе відстежувати ефективність та постійно вдосконалювати налаштування, а також дасть розуміння у перевагах та потребах аудиторії.

Аналіз теплових карток допоможе зрозуміти, що користувачі роблять на сторінці: куди клацають, як далеко прокручують, скільки контенту читають, чи доходять до кнопки заклику до дії та чи відбувається конверсія.

Теплові карти покажуть робочі та неробочі елементи сторінки.

В оцінці ефективності цільової сторінки допоможуть такі маркери:

Показник відмов. Використовуйте фільтри Google Analytics для визначення джерел трафіку з найбільшою кількістю відмов. Причиною може стати реклама, яка не збігається з основним посиланням сторінки. Або аудиторії якогось ресурсу просто не цікава ваша пропозиція. А можливо з вашої сторінки швидко йдуть виключно власники мобільних гаджетів.

Унікальні відвідувачі. Це найпростіший критерій ефективності цільової сторінки, хоча кількість унікальних відвідувачів не має жодного відношення до визначення ефективності сторінки. Цей маркер необхідний, щоб визначити коефіцієнт конверсії.

Коефіцієнт конверсії. Цей маркер показує, який відсоток ваших відвідувачів робить конверсійну дію. Що коефіцієнт конверсії, то ефективніша цільова сторінка.

Час на сторінці. Якщо користувачі надовго затримуються на цільовій сторінці, то, можливо, щось утримує їх від покупки. Можливо, є сенс спростити дизайн, змінити структуру або форму та стиль подачі інформації.

Важливо: будь-яке A/B тестування повинно обмежуватися 1-2 змінами одночасно. Занадто велика кількість оновлень не дозволить точно визначити, що саме вплинуло на зміну поведінки користувачів.

Основна мета – конверсія

На перший погляд, може здатися, що якщо цільова сторінка отримує багато заходів, вона ефективна. Це не так. Важливим є те, який відсоток відвідувачів стане вашими клієнтами. Тому що основний зміст цільової сторінки полягає не в підвищенні впізнаваності бренду або товару, а в конверсії. Саме для цього створюються цільові сторінки. І треба зробити все можливе, щоб витрачені час та кошти приносили прибуток.

Можна створити лендінг за допомогою платформи WordPress, навіть не маючи спеціальних знань щодо розробки сайтів. Попередньо подбайте про вибір відповідного домену та якісного хостингу.

Залишити коментар