Як правильно оформити електронний підпис для бізнесу

Електронна пошта залишається найважливішим інструментом внутрішньої та зовнішньої комунікації компаній.

Згідно зі статистикою, у 2020 році кількість відправлених ділових email-повідомлень склала 306 млрд. До кінця поточного року очікується 310 млрд. 

Враховуючи популярність цього каналу спілкування, логічно подбати про його максимально ефективне  використання.

Найпростіше, що можна зробити, — оптимізувати підпис електронної пошти.

Сьогодні ми розповімо про її особливості та можливості. А також про популярні онлайн-генератори підписів для email-листів.    

Photo by Tumisu on Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Правильно налаштований підпис електронного листа — доступний канал взаємодії з аудиторією, один із механізмів залучення та утримання клієнтів.

Він нагадує віртуальну візитну картку, але може надати аудиторії набагато більше, ніж просто доступ до контактної інформації. 

Які завдання виконує підпис електронного листа:

  • знайомить із брендом; 
  • спрощує зворотний зв’язок; 
  • підвищує конверсію. 

Чому варто використовувати професійний підпис для email

59% користувачів стверджує, що електронні листи від компаній впливають на їх рішення про купівлю. Тому варто максимально використовувати маркетингові можливості розсилки.

І потрібно дбати не тільки про зміст ділового листа, а й про підпис до нього: якщо він запам’ятовується, це підвищує ефективність розсилки в цілому.

За допомогою вдалого підпису можна:

  • демонструвати унікальний стиль;
  • просувати свої послуги;
  • рекламувати контент;
  • стимулювати активність читачів за допомогою СТА (Call To Action);
  • здійснювати аналітику. 

Що вказати в підписі

Якщо хочеться виглядати професійно в кожному електронному листі, у підписі варто розмістити:

  • ваше фото та/або зображення логотипу компанії;
  • вказати своє ім’я, спеціалізацію, посаду;
  • досягнення (престижні нагороди та/або сертифікати, якщо є);
  • номер телефону;
  • адресу електронної пошти;
  • посилання на облікові записи в соціальних мережах.

Рекомендація

Окрім перелічених важливих елементів, до професійного HTML-підпису можна додати інтерактивний банер або посилання, кнопку із закликом до дії.

Простий доступ до контактної інформації

Час — найдорожчий ресурс, тому більшість людей не хоче витрачати його на пошук контактних даних постачальника послуг.

Підпис в електронній пошті — ідеальне місце для розміщення основної контактної інформації: телефон, адреса, сайт.

Наявність інтерактивних іконок соцмереж компанії працює на підвищення лояльності до бренду.

Але головне, що правильно скомпанований підпис, — це доступний спосіб:

  • налагодити контакт з аудиторією;
  • направити клієнтів на унікальні цільові сторінки;
  • підштовхнути до потенційних угод.

Рекомендація

Розміщуйте посилання на найінформативніші профілі вашої компанії в соціальних мережах. Надайте своїм клієнтам можливість легко та швидко ознайомитись з актуальними пропозиціями, послугами компанії та робочим процесом, а також переконатися в ідентичності бренду.

Можливість отримати клієнтський фідбек

Для того щоб бізнес розвивався успішно, важливо знати вподобання аудиторії. Найпростіший спосіб їх відстежувати, щоб покращувати послуги, — це зворотний зв’язок від клієнтів. 

Якщо додати до електронного підпису кілька додаткових функцій, можна оперативно отримувати фідбек.

Це може бути:

  • посилання на опитування;
  • форма для питань;
  • форма для побажань тощо.  

Для компанії це можливість отримати цінну інформацію — додаткове джерело аналітики. Для клієнтів — можливість висловитися, відчути увагу до себе та до своєї думки. 

Досвід користувача

Оптимізація для перегляду з мобільних пристроїв — вимога часу. І електронна пошта — не виняток.

Люди більше не прикуті до робочого столу та монітора ПК або ноутбука. Близько 1,7 млрд користувачів перевіряє пошту зі смартфона. І це майже вдвічі більше за тих, хто використовує десктоп.

Якщо email не адаптований для читання з мобільного телефону, це суттєво знижує інтерес до нього, а отже, і до компанії-відправника.

Це стосується й підписів електронної пошти: не оптимізований для різних пристроїв дизайн засмутить користувача та завадить йому переглянути важливу інформацію.

Рекомендація

Будьте лаконічні, намагайтеся вмістити весь текст максимум у 3-4 рядки. Надайте лише ту інформацію, яка необхідна саме вашим потенційним клієнтам.

Підпис — це частина брендингу

Електронний лист не замінить безпосереднє спілкування в месенджері й тим більше особисту зустріч. Проте вдалий персоналізований підпис скорочує дистанцію. 

Допомагає в цьому продуманий дизайн, у якому кольорова палітра, шрифти, зображення та графічні елементи відображають індивідуальність та цінності компанії. 

Наприклад, варто розмістити поруч з ім’ям відправника його фото: клієнту приємніше взаємодіяти з цілком реальним представником компанії.

За потреби можна додати мультипосилання на сторінку “Наша команда”. 

Однорідність — ключовий фактор оформлення ділових листів

Важливо використовувати послідовний корпоративний стиль при оформленні повідомлень. Це допомагає посилити довіру до бренду та зміцнити його авторитет.

Зображення та фото — елементи демонстрації іміджу компанії, її професіоналізму.

Якщо розміщуються фото кількох співробітників, краще використовувати професійні знімки, виконані в одній стилістиці (однаковий фон, фільтр, поза людини на фото крупним планом).

Рекомендація

Демонструйте свою ідентичність — це позитивно впливає на адресата. Особливо це важливо при взаємодії із потенційними клієнтами.

Генератори підписів електронної пошти

Багато хто не має часу та ресурсів на вивчення сучасних методів проєктування та кодування, необхідних для створення красивого та інформативного підпису.

Але всім доступні онлайн-сервіси для створення підписів для електронної пошти та управління ними. 

За допомогою спеціальних конструкторів можна:

  • створювати різні варіанти підписів (можливо, для представників різних відділів знадобляться окремі підписи для маркетингових і юридичних цілей);
  • використовувати чи відключати їх залежно від обставин;
  • налаштовувати та адаптувати поточний підпис для надсилання листів конкретним людям або конкретній категорії одержувачів.

HubSpot

  • Безкоштовний сервіс з найпростішим функціоналом та обмеженим набором шаблонів для створення вдалого підпису.
  • Підійде для фрілансерів, підприємців та звичайних користувачів.
  • Створення не потребує технічних навичок та знань графічного дизайну.
  • Представники бізнесу можуть налаштувати підпис відповідно до візуальних критеріїв презентації бренду: додати логотип компанії, вибрати колір та шрифти текстових елементів.
  • Використання інтерактивного логотипа та заклику до дії сприятиме збільшенню трафіку на веб-сайт.

WiseStamp

Можливостей цього потужного конструктора більш ніж достатньо для створення інформативного підпису.

Але якщо ви хочете чогось цікавішого та професійного, вам знадобиться більш функціональний сервіс. Наприклад, MySignature.

MySignature

У цьому редакторі можна створювати креативні підписи електронної пошти, які відповідають актуальним тенденціям дизайну 2021 року.  

  • Функціонал конструктора оптимізовано для мобільних пристроїв.
  • Зручний для фрілансерів та підприємців, котрі самостійно розвивають свій бізнес:
  1. Набір інструментів безкоштовного тарифу дає змогу створити лише один підпис електронної пошти. 
  2. У платній версії сервісу більше налаштувань і можна генерувати уніфіковані корпоративні підписи для кількох співробітників (менеджери з продажу, спеціалісти служби підтримки та ін.).

Є чимало інших зручних сервісів-генераторів підпису електронної пошти: Gimmio, Signature Maker, Mailcastr тощо. Можна протестувати кілька та вибрати той, який максимально відповідає вашим потребам.

Висновок

Електронний підпис у пошті — чудовий маркетинговий інструмент для зміцнення  бренду.

Використовуючи його, ви отримуєте можливість наголосити на актуальних пропозиціях і завоювати більше довіри аудиторії.

Статистика успішного бізнес-досвіду підтверджує: варто виділити час на створення вдалого — стандартизованого, але при цьому гнучкого — шаблону ефективного підпису email. 

Скористайтеся можливостями цього цінного інструменту — і ваші клієнти будуть вам вдячні. Інвестуйте в правильні маркетингові стратегії!