Як написати тему електронного листа так, щоб його відкрили

Тема електронного листа – лише маленька його частина, але саме вона справляє перше враження на адресата. І саме від нього залежить, чи помітять лист у переповненій поштовій скриньці.

Якщо ви хочете, щоб ваш електронний лист відкривали та читали, почніть із теми. У сьогоднішній статті ми поговоримо про те, як пожвавити тему та підвищити залученість до електронної пошти.

Photo by Brett Jordan on Unsplash

Підписуйтесь на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

ЗМІСТ СТАТТІ:

  • Як написати тему листа, який відкриють?
  • Якою має бути тема електронного листа
  • Чого не варто писати в темі електронного листа
  • Алгоритм написання теми електронного листа

Як написати тему листа, який відкриють?

Для підвищення залучення користувачів при email-розсилці маркетологи вдаються до таких прийомів:

Терміновість – ефективний спосіб спонукати людей до дії. Побачивши обмежені терміни розпродажу чи рекламної акції, адресат відкриє листа подивитися, чи не пропустить він щось важливе. Існує практика розсилки серії електронних листів зі зворотним відліком вікна можливостей. Але тут важливо не перестаратися, щоб не викликати роздратування адресата та не потрапити до папки «спам».

Цікавість – страшна сила ще з часів Пандори. Якщо тема листа матиме певний елемент загадки, цікавість підштовхне до отримання додаткової інформації. Але все ж таки, тема повинна говорити про послугу та бренд, інакше сприйматиметься просто як спам.

Питання у темі листа – теж один зі способів розпалити цікавість. Наприклад, ви можете запитати: “Ви теж робили ці помилки, просуваючи свій сайт?”, “Що кажуть ваші клієнти?”

Подарунки та акції. Люди люблять подарунки. Якщо додати безкоштовну пропозицію або знижку на товар/послугу, це підвищить шанси на відкриття листа.

Персоналізація. Плануючи надсилання листа, намагайтеся орієнтуватися на конкретну людину: на її професію, ім’я або інші відомі вам особливості. Людям подобається звучання свого імені, це створює відчуття близькості та збільшує кількість кліків.

Сегментуйте списки. Надсилаючи пропозицію м’ясного ресторану вегетаріанцю, клієнта не залучиш. Персоналізуйте листи, використовуючи інформацію про дії, які робили ваші клієнти: які форми вони заповнювали, у яких галузях працюють, які особисті переваги. Процеси персоналізації та сегментації можуть бути автоматизовані.

Актуальність та своєчасність. Підписуючись на розсилку, люди прагнуть бути в курсі інформації з якоїсь теми. Згадування актуальної інформації в темі листа допомагає затвердити ваш бренд як авторитет у галузі та сприяє відкриттю листа.

Відомі імена. Увагу людей привертають імена знаменитостей. Знаючи переваги своєї ЦА, можна зацікавити їх, згадавши в темі ім’я відомої людини, якщо воно якимось чином пов’язане з тематикою бренду.

Цікава історія, люди їх люблять. Якщо в темі листа натякнути на історію, що міститься в ньому, інтерес підштовхне адресата відкрити лист. Важливо: історія обов’язково має стосуватися вашого бренду.

Почуття винятковості та причетності. Приналежність до певної групи зміцнює лояльність та стимулює конверсії. Правильною фразою можна показати адресату його особливість:

«Тільки для наших улюблених клієнтів»

«Тільки для членів клубу»

«Тільки для тих, хто підписався»

Цифри. Як і у випадку з заголовками, використання цифр у рядку теми – ефективний метод електронного маркетингу. Можна додати розмір знижки, описати чисельну перевагу конкретного ресурсу тощо, наприклад: «Станьте 1000 учасників нашого заходу!»

Дієслово, орієнтоване на дію. Пропозиція, що починається з дієслова дії, сприяє інтерактивності. Наприклад, «Підвищіть охоплення на 50% вже сьогодні» привабливіше, ніж «Як збільшити охоплення».

Жарти. Більшість людей люблять жарти. Головне – доречність та правильне дозування)

Якою має бути тема електронного листа

1. Тема має бути короткою. В іншому випадку вона буде просто обрізана, особливо при перегляді на мобільних пристроях. Оскільки близько 50% електронних листів відкривається на мобільних пристроях, рекомендується не робити тему листа довшою за 50 символів. Спрощуйте та скорочуйте.

2. Підписуйте лист власним ім’ям. Добре, коли за листом стоїть жива людина, а не організація без обличчя. Наприклад:

3. Не давайте хибних обіцянок. Тема електронного листа дає читачеві певні обіцянки, які важливо виконувати. Невиправдані очікування злять і викликають недовіру в майбутньому, що призведе до зниження кількості відкриттів та збільшить кількість відписок.

4. Налаштуйте попередній перегляд. Якщо ви не встановлюєте текст для попереднього перегляду самостійно, пошта це зробить автоматично і це може виглядати досить хаотично.

Чого не варто робити у темі електронного листа:

НЕ КРИЧІТЬ КАПСЛОКОМ і не зловживайте знаками оклику !!! По-перше, люди не люблять, коли на них кричать, а по-друге, така тема листа виглядає як спам.

Не використовуйте знаки питання та оклику відразу?!! Ця тема може автоматично опинитися в папці спам:

«Хочете швидко знайти рішення? Дійте зараз!

Сервери нерідко позначають електронні листи, що містять знаки питання й оклику як спам. До того ж зайва експресивність відштовхує аудиторію.

Ну і переходимо до написання самої теми електронного листа, з чого почати та які кроки зробити?

Алгоритм написання теми електронного листа

1. Визначте мету електронного листа.

Навіщо ви надсилаєте електронного листа? Визначте мету і використовуйте це як основу для роздумів над ідеями.

2. Виберіть заклик до дії

Що змусить користувача відкрити лист? Знижка? Подарунок? Важлива інформація? Що буде досить привабливим, щоб зацікавити клієнта побачити чи дізнатися більше?

3. Напишіть кілька варіантів тем

Напишіть кілька схожих тем, вживаючи різні слова та тон розповіді. Краще мати кілька різних ідей, щоб не зациклюватись на одному варіанті.

4. Попросіть зворотний зв’язок

Попросіть колег прочитати теми та висловити свою думку. Більше думок допоможуть краще відточити ідею.

5. Навчайтеся на успішних прикладах

Думаючи над темою електронного листа, ми часто шукаємо натхнення у прикладах людей чи компаній, робота яких нам подобається. Чужі приклади допомагають вигадати нові способи підходу до нашої теми.

6. Проведіть A/B-тестування вибраних тем

Одні методи чудово працюють в одних компаній і не працюють в інших. Потрібно з’ясувати, що найкраще підходить для вашої конкретної аудиторії, використовуючи A/B тестування. Після проведення тесту виберіть найефективнішу тему листа та використовуйте її у своїй маркетинговій кампанії.

Для успішного розвитку в Інтернеті будь-якому бізнесу необхідний професійний сайт. Його легко можна створити за допомогою WordPress. Попередньо подбайте про вибір відповідного домену та якісного хостингу.