Івент-менеджер — це людина, яка займається організацією заходів. Сфера, напрямок, масштаб і складність можуть бути абсолютними різними: від корпоративної онлайн-конференції до міжнародного музичного фестивалю, від приватної вечірки до масштабної презентації товарів. Сьогодні фахівці event-менеджменту потрібні великим компаніям, PR-агентствам, виставковим центрам та ТРЦ, спортивним організаціям, благодійним фондам і т.ін.
Photo by HIVAN ARVIZU on Unsplash
Підпишіться на нас в Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Кому підійде професія
Цей вид діяльності підходить тим, хто уважний до деталей і кому до душі нестандартні завдання, кому подобається працювати в команді та хто готовий брати відповідальність на себе. Event-менеджер постійно знаходиться у взаємодії з іншими людьми та організаціями — постачальниками та підрядниками, технологами, дизайнерами, ведучими, фотографами тощо. Він вміє готувати комерційні пропозиції, писати прес-релізи. За умови грамотного використання інструментів event-менеджменту можна братися за масштабні складні проекти й заробляти більше.
Event-менеджер може організувати:
- бізнес-зустріч;
- конференцію;
- виставку-ярмарок;
- громадське, корпоративне або приватний свято;
- рекламну акцію;
- бієнале мистецтва;
- спортивні змагання та ін.
Що потрібно вміти, щоб стати класним еvent-менеджером
Хороший івент-менеджер вміє легко домовлятися з людьми, швидко приймає рішення, грамотно планує завдання, не губиться в ситуації форс-мажору, готовий працювати 24/7.
Без професійних знань в сфері event-менеджменту не обійтися. Здобути освіту не проблема: в інтернеті можна знайти величезну кількість курсів, майстер-класів і навчальних програм.
Наприклад, на Skillbox доступний онлайн-курс “Event-менеджер з нуля”. На онлайн-лекціях дають знання з організації заходів будь-якого масштабу. Зокрема вчать залучати замовників і спонсорів, придумувати концепцію заходу, збирати команду, вести документацію. Прокачування навичок здійснюється завдяки виконанню практичних завдань на основі реальних кейсів.
Після закінчення навчання ви зможете влаштуватися в PR-агентство або почати займатися івентами на фрілансі. Презентабельно рекламувати свої послуги допоможе особистий сайт. Для нього потрібен хороший хостинг і домен.
Специфіка еvent-менеджменту
Організація корпоративного заходу — це завжди комплексне завдання. Необхідно не тільки придумати ідею події, а й підібрати майданчик для його проведення, скласти програму, обміркувати стилістику оформлення. І все це — в рамках бюджету й в контексті іміджу компанії.
Якщо потрібно підготувати конференцію, доведеться подбати про запрошення цікавих спікерів.
У сфері проведення спортивних заходів особливо важливим є питання безпеки, для розважальній — захоплюючий сценарій і комфорт гостей.
Напрямків роботи в івент-менеджменті безліч. Чому б не зробити кар’єру в цій індустрії? Дійте!
Залишити коментар