Алгоритм E-A-T є важливим фактором ранжування Google, який він застосовує для оцінки YMYL-сайтів. Пошукова система використовує цей алгоритм визначення якості сайту, щоб очистити пошук від “сміття”. Маркетологам і власникам бізнесу варто використовувати E-A-T, оскільки це один із інструментів успішного онлайн-просування.
У цій статті ми розберемо кожен із трьох критеріїв оцінки якості сторінок докладніше.
Photo by Freepik
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Як ми вже писали в попередньому матеріалі, одним з найважливіших критеріїв оцінки якості YMYL-сайтів є алгоритм E-A-T, де:
- E — Expertise (експертність);
- А — Authoritativeness (авторитетність);
- T — Trustworthiness (достовірність).
Expertise (експертність)
Експертність — підтвердження кваліфікації автора: про це йдеться у посібнику для асесорів Google. Обгрунтована думка фахівця важлива в будь-якій ніші, але в тих, які впливають на добробут, здоров’я та безпеку людей, — особливо.
Тож до статей про фінанси, медицину, юриспруденцію та інші YMYL-тематики вимоги більш жорсткі.
Щоб YMYL-сайт відповідав критерію “Експертність”:
- текстовий контент має бути правдивим, актуальним, корисним та структурованим;
- візуальний контент (зображення, фото, схеми, таблиці тощо) — відповідати текстовому, щоб вдало доповнювати та посилювати його.
Що робити, щоб прокачати показник Expertise?
Залучати до роботи профільних фахівців
Автор контенту для YMYL-сайтів повинен мати належний рівень знань з тії теми, яку освітлює. Тобто інформацію (статті та інші матеріали) має готувати експерт.
Наприклад, ґрунтовну статтю з медичної тематики повинен писати кваліфікований лікар, а не студент першого курсу. І тим більше не звичайний копірайтер.
Звісно, не завжди є можливість знайти експертів для написання тематичних статей, і далеко не всі кваліфіковані спеціалісти готові займатися такою роботою. Який вихід? Знайти фахівця, який буде вичитувати та редагувати тексти, написані копірайтером.
Навіть такий підхід дозволить вам бути кращими на тлі конкурентів, які зовсім не залучають до роботи профільних експертів.
Посилатися на інших авторитетних експертів
У статтях для YMYL-сайтів важливо підкріплювати наведені твердження думками інших експертів. Наприклад, щоб підтвердити достовірність наведеної інформації, можна додати до статті цитату (або посилання на статтю) авторитетного фахівця із цієї ніші. Це буде помітним сигналом E-A-T.
Вказувати авторство
Можливість закріплення авторства — ще одна важлива перевага експертних текстів для YMYL-сайтів. Авторство Google дозволить вам закріпити право на опублікований контент. Наприклад, у разі несанкціонованого використання статей (крадіжки) можна звернутися до техпідтримки та оперативно розв’язати проблему на свою користь.
Підтверджувати кваліфікацію авторів
Для оптимізації сайту під критерій Expertise та щоб підтвердити кваліфікацію авторів, на сайті потрібно створити окрему сторінку (розділ) з детальною інформацією про їх професійні знання та досвід.
Тут варто розмістити фото авторів, посилання на їх професійні соцмережі. В ідеалі — додати інформацію, яка підтверджує кваліфікацію: дипломи, сертифікати, профайли в LinkedIn, перелік статей, опублікованих авторитетними вітчизняними та зарубіжними медіа тощо.
Також важливо розміщувати посилання на джерела даних та дослідження. Це значно підвищить шанси сайту вийти в лідери пошукової видачі.
Authoritativeness (авторитетність)
Авторитетність часто плутають з експертністю. Різниця в тому, що експерт не завжди є авторитетом за замовчуванням.
Наприклад, хороший лікар може користуватися повагою та довірою пацієнтів в офлайні, але в Інтернеті, крім відгуків у соціальних мережах, інформації про нього обмаль. Для Google дуже важливо, щоб YMYL-контент був написаний відомим авторитетним спеціалістом.
Що робити, щоб прокачати показник Authoritativeness?
Залучати лідерів думок
Авторитетний автор — людина, яку знають і про яку говорять. Такі автори — професіонали: їх цитують, їхній думці довіряють.
Стаття від лідера думок автоматично вважається корисною та важливою. Локальні та глобальні інфлюєнсери зазвичай піклуються про свою репутацію та не публікують матеріали низької якості. Прокачати авторитетність з нуля дуже складно, тому в кожній ніші відомих людей можна перерахувати по пальцях.
Надання повної інформації про автора (спеціалізація, посилання на соцмережі, заслуги, досягнення, посилання на джерела експертних матеріалів) пов’язує статтю з конкретною професійною людиною, на яку посилається пошуковик.
Як показує практика, контент без авторства, написаний штатними копірайтерами, ранжується гірше.
Працювати з відгуками
Зміцнює репутацію ресурсу й велику кількість відгуків. Відомо, що нові YMYL-сайти Google гірше ранжує через недостатню авторитетність цих ресурсів і відсутність досвіду.
Достойні молоді автори та нові сайти мають пройти свій шлях до здобуття статусу авторитетних. Тож варто забезпечити можливість користувачам залишати коментарі до статей новачків. При цьому важливо вміти грамотно працювати з негативом, щоб аргументовано відстоювати “добре ім’я” бренду.
Підвищувати авторитет домену
Критерій авторитетності для YMYL-сайтів передбачає не тільки перевірку репутації автора, але й авторитет домену. Цей показник напряму залежить від якості опублікованих матеріалів, висвітлення актуальних тем, якості роботи зі зверненнями клієнтів та задоволенням їхніх потреб.
Trustworthiness (Достовірність)
Достовірність інформації — ключовий показник корисності будь-якого YMYL-сайту. Якщо інформація на вашому ресурсі буде правдивою, корисною та актуальною, пошуковик вважатиме сайт перевіреним джерелом.
Що робити, щоб прокачати показник Trustworthiness?
Слідкувати за актуальністю експертного контенту
Звичайно, добре, якщо експертна стаття написана авторитетним професіоналом. Але якщо вона не нова, якщо інформація в ній не актуальна — матеріал не буде показуватися занадто високо у видачі.
І мова не лише про гарячі новини з обмеженим терміном “свіжості”. Більшість тематичного контенту швидко застаріває. Фінансові прогнози, медичні дослідження, дані щодо розвитку технологій і навіть законодавчі акти з часом втрачають актуальність.
Тож важливо стежити за тенденціями та своєчасно переписувати експертний контент чи оновлювати старий з урахуванням змін.
Створювати умови для збільшення позитивних відгуків
Підтвердити достовірність сайту допомагають “живі” відгуки: чим більше про ваш контент говорять у позитивному ключі, тим краще Google буде ставитися до вашого ресурсу.
Розміщення посилань на впливові ресурси, використання правильної термінології, перерахування точних фактів, наявність користувальницьких коментарів вселяють читачам довіру. Отже, дають привід команді експертів пошукової системи (асесорам) поставити сайту високу оцінку, що “включає зелене світло” для попадання в TOP.
Висновок
Найбільш прибуткові ніші тісно пов’язані з актуальним експертним контентом та підвищеними вимогами E-A-T.
Дотримання цих вимог досвідчені SEO-фахівці вважають не перешкодою для YMYL-сайту, а чудовою можливістю вирости та виділиться на тлі конкурентів. Для цього важливо приділити достатньо уваги створенню та розміщенню контенту, який гідний уваги.
Як показує практика, пошукова система Google позитивно реагує на сайти, які містять контент, створений людьми та для людей.
Це дійсно якісні вебресурси з вдалим доменом, розміщені на надійному хостингу. Якщо ви хочете бути серед кращих і активно просувати бізнес в онлайні, замовте ці продукти на NIC.UA.
Також у нас можна купити SSL-сертифікат та отримати юридичну підтримку у реєстрації торговельної марки.