Аудит допомагає знайти помилки в налаштуванні реклами та виправити їх. Завдяки детальному аналізу можна підвищити ефективність рекламної кампанії.
Крім того, аудит — це простий спосіб переконатися, що підрядник справді працює, а не просто зливає бюджет.
До такої роботи зазвичай залучають сторонніх фахівців. Виконавцем може бути аудитор-фрілансер або представник агентства, і йому потрібно надати доступ до рекламних акаунтів та систем аналітики.
Кожен сервіс має свої особливості, а офіційна довідка не завжди інформативна щодо налаштувань. Тому іноді складно швидко розібратися, як додати нового користувача.
Сьогодні ми розповімо, як відкрити гостьовий доступ до Google Analytics, Google Ads та Google Tag Manager — аналітичних сервісів найпопулярнішої пошукової системи.
Photo by Myriam Jessier on Unsplash
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Зміст статті
- Google Analytics
- Google Ads
- Google Tag Manager
- Висновок
Якісний аудит передбачає проведення багаторівневого аналізу. Щоб його виконати, потрібний повний обсяг даних.
Якщо в аудитора є доступ тільки до рекламного кабінету, він має змогу опрацьовувати лише дані щодо охоплень, витрат і CTR. Розширений обсяг інформації можна отримати з систем аналітики. Тому запрошеному консультанту необхідно надати всі необхідні для продуктивної роботи доступи.
Сам виконавець повинен мати гугл-аккаунт. Він надсилає нам адресу своєї електронної пошти @gmail.com — і ми надаємо йому гостьовий доступ.
Розглянемо порядок дій кожної із трьох згаданих вище систем.
Google Analytics
- Заходимо до свого кабінету та вибираємо в інтерфейсі пункт меню “Адміністратор”.
- Щоб виконавець зміг правильно виконати аудит, ми маємо відкрити йому відповідний рівень доступу. А саме: доступ до редагування на рівні ресурсу, а не представлення. Тому вибираємо в розділі “Ресурс” пункт “Керування доступом”.
- Натискаємо синю кнопку “+”.
- Вписуємо у форму email нашого аудитора.
- Є кілька типів повноважень (дозволів).
Ми можемо відкрити виконавцю доступ до:
- зміни налаштувань;
- спільного використання;
- перегляду та аналізу.
Також передбачено можливість видати права на керування користувачами.
Ми вибираємо другий тип (“Спільне використання”) та натискаємо на кнопку “Додати”.
- Аудитор отримує запрошення на email (він має його прийняти). Після підтвердження у нього з’явиться доступ до створення та зміни зведень, нотаток та ін.
Google Ads
Обмежень за параметрами облікового запису Google Ads немає. Тобто створювати новий обліковий запис, щоб відкрити доступ виконавцю, непотрібно. Достатньо виконати декілька простих дій.
Доступ для агентства
- Відкриваємо свій обліковий запис → копіюємо ідентифікатор акаунта (ID) → передаємо інформацію виконавцю.
- У відповідь він надсилає нам запит на доступ до Google Ads. Отримавши його, переходимо до розділу “Доступ до облікового запису” й підтверджуємо. Готово!
Доступ для звичайного користувача
- Заходимо в Google Ads.
- Натискаємо “Інструменти” → “Налаштування” → “Доступ до облікового запису”.
- Натискаємо синю кнопку “+”.
- Вибираємо рівень гостьового доступу для запрошеного користувача.
- Вводимо у форму адресу електронної пошти, пов’язану з Google-акаунтом виконавця, і надсилаємо йому запрошення.
- Коли фахівець його прийме, ми отримаємо сповіщення.
- Щоб відкликати запрошення, можна просто натиснути кнопку “Скасувати” в розділі “Дії”.
Як бути, якщо не вдається додати email?
Іноді можна побачити таке оповіщення:
Щоб виправити помилку, потрібно перевірити налаштування безпеки та додати домен пошти до дозволів.
Google Tag Manager (GTM)
Використання GTM спрощує керування тегами та кодами сторонніх ресурсів. Сервіс підтримує можливість відкривати та змінювати права доступу лише для облікових записів, зареєстрованих у Google Workspace (колишній G Suite).
У Google Tag Manager є два види прав: на рівні облікового запису та на рівні контейнера.
До одного облікового запису можна додати будь-яку кількість контейнерів (аналог ресурсу в GA: у ньому зберігаються теги, тригери та змінні для всього сайту).
Наприклад, можна створити контейнер для сайту, для AMP-сторінок, для піддомену на сайті, для мобільного додатка тощо. Усе перераховане — це різні механізми для роботи з JavaScript та HTML-тегами.
Якщо ви хочете самостійно займатися просуванням сайту або блогу в Інтернеті, докладний опис основних тегів та роботи з ними викладено в нашій статті “Базові HTML теги для SEO”.
Також звертаємо вашу увагу, що для продуктивної роботи сайту важливо вибрати якісний хостинг та відповідний домен.
Чим відрізняється доступ до облікового запису від доступу до контейнера
Користувачеві з правами доступу до облікового запису надається можливість читання та адміністрування даних всіх контейнерів облікового запису.
З правами доступу до контейнера — лише керування вмістом цього контейнера (читання, редагування, публікація).
Як налаштувати право доступу на рівні акаунта
- Заходимо в GTM і вибираємо потрібний акаунт (якщо їх декілька).
- У розділі “Адміністрування” → “Акаунт” → “Керування доступом”.
- Для додавання нового користувача натискаємо “Створити”.
- Вводимо email виконавця.
- У меню “Дозволи” позначаємо галочкою рівень доступу до облікового запису — “Адміністратор” або “Користувач”.
- Для зміни параметрів доступу (або видалення), вибираємо “Керування користувачами контейнера” та виконуємо необхідні дії.
Права доступу на рівні контейнера налаштовуються аналогічно.
Висновок
Дотримуючись інструкцій, додавати користувачів та надавати їм гостьові доступи до облікових записів реклами та систем аналітики від Google легко й просто.
Аудитор, якого ви оберете, отримає можливість виконати всебічний аналіз вашого сайту, оцінити ефективність реклами та дати рекомендації щодо її покращення. Це пришвидшить розвиток вашого бізнесу.