Гостьовий постинг та залучення іноземних клієнтів

Будь-яка амбітна IT-компанія мріє вийти на міжнародний ринок. Для залучення іноземних клієнтів варто приділити особливу увагу експертному контенту. А також продумати стратегію розміщення своїх матеріалів на зовнішніх ресурсах. Тобто подбати про успішне використання гостьового постингу.

Ми вже писали про цей спосіб просування та розповідали, чим він корисний для бізнесу. Сьогодні поговоримо про те, як гостьові пости можуть наблизити укладання угод з іноземними замовниками.

smm-trends

Фото geralt із сайту Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Щоб розвиватися, будь-який бізнес має цілеспрямовано йти туди, де знаходиться його аудиторія. Йти самостійно, а не чекати щасливого моменту, доки потенційні клієнти самі знайдуть компанію за каталогами або, наприклад, за відгуками. Маркетологи та продажники це підтвердять.

IT-компанії, що пропонують гідні продуктові рішення, мають право розраховувати на замовлення з великим чеком від закордонних клієнтів. За даними досліджень, проведених Growth Badger, в Інтернеті понад 600 млн блогів. Сумарно за рік на цих майданчиках публікується понад 2,5 млрд гостьових постів. Але як влитися в цей потік?

Варто слідувати пораді Рокфеллера (John Davison Rockefeller) про те, що важливо “заробити собі репутацію, яка працюватиме на вас все життя”. Гостьові пости — інструмент, що наближає досягнення цієї мети.

Розміщення посилань, що ведуть корпоративний сайт, підвищує авторитет IT-компанії: 

  1. По-перше, Google орієнтується на принципи лінкбілдингу: якщо авторитетні майданчики згадують ваш сайт, то вам можна довіряти.
  2. По-друге, експертний контент, опублікований у полі зору цільової аудиторії, допомагає вибудовувати імідж компетентного та надійного бренду.

Як саме гостьові пости збільшують репутацію бренду?

Спрацьовують маркетингові принципи.

Експертний контент = якісний професійний бекграунд

Наприклад, компанія розповідає, що робити, якщо ваше доменне ім’я зайняте. Або публікує статистичні дані та аналіз тенденцій хорошого хостингу — одного зі стовпів цифрового прогресу. 

Експертні статті, розміщені на зовнішніх ресурсах, формують необхідний контекст сприйняття бренду. Потенційні клієнти (як усередині країни, так і зарубіжні) мають можливість виділити вас серед інших. І запам’ятати, що саме ваша компанія може професійно та оперативно реалізувати на практиці описані процеси.

Більше публікацій — вище поінформованість про бренд

Microsoft, Apple, Cisco, IBM та іншим IT-гігантам не потрібно боротися за впізнаваність. А ось менш відомим компаніям та успішним “молодим” стартапам доводиться битися за місце під сонцем у цьому сегменті ринку. Тому чим раніше вони заявлять про себе в тій або іншій ніші, тим більше шансів завоювати лідерські позиції.

Принципи успішного гостьового постингу

Експертність — це вимога №1 до гостьових статей!

А максимально успішним гостьовий пост зробить:

  1. Вдала перелінковка. Варто використовувати в тексті посилання на інші публікації вебресурсу, на якому розміщується стаття. Нехай це і своєрідний “реверанс” медіапорталу, який приймає гостьові публікації, але чому б його не зробити.
  2. Посилання на авторитетні джерела. Будь-який майданчик хоче підвищити свій рейтинг (і в пошукових системах, і в очах постійних читачів). Публікація SEO-оптимізованих текстів з посиланнями на авторитетні джерела, що публікують актуальні дані досліджень, думки лідерів ринку та результативні кейси, цьому сприяє.
  3. Використання ключових слів. SEO-ключі допоможуть вище підняти публікацію в пошуковій видачі. А якщо багато зацікавлених людей побачить статтю, отже, ваш сайт відвідає більше користувачів.
  4. Вірусний заголовок. Це ефективний інструмент привернення уваги читача. Проаналізувати маркетингову цінність заголовка можна за допомогою онлайн-сервісів. 

Вдалі формати гостьових статей

Кейси

  • Це найкращий варіант презентації компанії. Докладна історія досягнення поставленої мети — це те, що потрібно. Розповідь про становлення компанії, підкріплена цифрами та демонстрацією результатів роботи, цікавими деталями внутрішньої кухні завжди привертає увагу.

Статті на актуальні теми з профільної ніші

  • Вибирати теми, що дозволяють демонструвати власну експертизу та ділитися особистим досвідом. Це дуже цінний контент.

Добірки

  • Це перевірений часом інструмент демонстрації глибокого знання предмета. Це можуть бути поради щодо впровадження процесів, інструкції, огляди ефективних бізнес-інструментів і т. д.

Висновок 

Стратегію гостьового постингу можна порівняти з довгостроковим контент-марафоном. Цілі публікації гостьових матеріалів — демонстрація експертної думки у своїй ніші, формування навколо бренду якісного інфополя та зміцнення репутації сайту у пошукових системах.

Основне завдання — привести на свій сайт іноземних замовників та перетворити їх на клієнтів. Ця стратегія має важливий “плюс”: гостьові статті приведуть на ваш сайт людей, по-справжньому зацікавлених у вашій експертизі.

Саме тих, хто шукає необхідне продуктове рішення та вже готовий з вами взаємодіяти. Для цього варто добре попрацювати над створенням якісного контенту

А в нас ви знайдете надійний хостинг та вдалий домен для свого бізнесу.