Хто такий контент-менеджер та як ним стати?

Популярність і розвиток сайту багато в чому залежать від його наповнення актуальними, цікавими й корисними матеріалами. Для того, аби забезпечувати життя сайту, блогу чи іншого інформаційного каналу потрібен фахівець, який буде керувати процесом наповнення, розробляти стратегію та контент.

Photo by Campaign Creators on Unsplash

Підпишіться на нас Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Таким фахівцем є контент-менеджер – людина, яка відповідає за планування, організацію, створення та публікацію матеріалів. Він працює в тісній співпраці з маркетологом, дизайнером, SMM-спеціалістом, SEO-спеціалістом і копірайтером. Результатом роботи команди стає цікавий контент для цільової аудиторії. Але, якщо штат компанії невеликий, то написанням матеріалів і залученням нової аудиторії може займатися сам контент-менеджер.

Хто такий контент-менеджер і чим він займається?

Роль контент-менеджера залежить від структури та розміру компанії. Контент-менеджер стартапа може бути багатофункціональним фахівцем, який виконує роботу цілої маркетингової команди, в той час як корпоративна компанія може мати кілька контент-менеджерів, які працюють разом з іншими фахівцями.

Наведемо приклади завдань, що визначають роботу контент-менеджера:

  • написання, редагування та коректура матеріалів;
  • управління контент-командою, що складається з копірайтерів, графічних дизайнерів, відеооператорів тощо;
  • обговорення нових ідей з командою і розробка тематичної стратегії;
  • створення контент-плану;
  • робота по збільшенню кількості підписників в соціальних мережах;
  • забезпечення творчої та технічної підтримки членам команди;
  • дослідження проблем і потреб цільової аудиторії, з метою створення корисного контенту;
  • управління контентом на всіх платформах: електронна пошта, соціальні мережі, т.д.

Навички, необхідні в роботі контент-менеджера

  • Знання різних технік написання текстів, маркетингових повідомлень, email-розсилок, постів в соціальних мережах і т. д. Уважне редагування робіт копірайтерів.
  • Креативність та вміння створювати історії від імені бренду.
  • Уміння використовувати соціальні мережі в якості бізнес-інструменту маркетингових кампаній організації.
  • Знання програмного забезпечення, інструментів та методів, які допомагають в роботі.
  • Уміння організовувати командну роботу й керувати кількома проектами одночасно.
  • Для ефективної роботи контент-менеджеру необхідно мати практичні навички та розуміння правил SEO-просування.

Як стати контент-менеджером?

Контент-менеджер – професіонал, що керує роботою команди й сприяє її зростанню. Це має бути людина, яка має досвід роботи в сфері маркетингу, комунікаціях та управлінні проектами.

Якщо ви хочете стати контент-менеджером, освоюйте й поглиблюйте ці навички. Крім того, варто попрацювати над написанням текстів й освоїти принципи роботи SEO. Адже такі, здавалося б, дрібниці, як тег, прописаний для фотографії, або правильно заповнені заголовок та опис сторінки покращують індексацію сайту пошуковими системами й позитивно впливають на просування сайту.

Якщо ви новачок у написанні й просуванні, спробуйте завести блог на платформі з вбудованими керованими можливостями SEO, наприклад, WordPress. Ви зможете попрактикуватися у написанні текстів для конкретної аудиторії та отримати навички оптимізації.

Якщо ви не впевнені у своїх знаннях з граматики, можна покластися на інструменти автоматичної перевірки орфографічних помилок, які є у більшості програм для редагування тексту. А можна скористатися онлайн-сервісами, наприклад, text.ru. Він показує помилки й неточності, робить SEO-аналіз тексту: показує відсотковий вміст «води», спам, унікальність, а також визначає розмір тексту за кількістю символів з пробілами та без.

Для аналізу поведінки користувачів існує Google Analytics. Користуючись цією програмою можна дізнатися, які матеріали популярні у користувачів, а які їх не цікавлять. Така інформація допоможе розміщувати матеріали, що дають найбільшу конверсію.

Як шукати роботу?

Контент-менеджер у різних компаніях може мати абсолютно різний перелік обов’язків. В одному випадку це може бути керівник відділу, а в іншому – автор, редактор і маркетолог в одній особі.

Для того, щоб знайти місце, яке відповідає вашим умінням й очікуванням, рекомендуємо написати резюме з перерахуванням професійних навичок, що використовуються в роботі програм, систем управління контентом, в яких ви вмієте працювати й перелік професійних обов’язків на попередньому місці роботи. Ну і звичайно, описати ваші очікування від нового місця роботи.

Бажаємо успіху у ваших починаннях!

Залишити коментар