Як висловлювати думку, щоб стати інфлюенсером 

Інфлюенсер регулярно ділиться з аудиторією корисною для неї інформацією. З часом люди, які поділяють його цінності та світогляд, яким імпонує його манера спілкування, відкривають у ньому експерта, думці якого можна довіряти. А лояльна та зацікавлена ЦА — це аргумент на користь відкриття власної справи. У цій статті ми розкажемо про способи висловлення власної думки як інструмент набуття статусу інфлюенсера. 

smm-trends

Image by Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter, Instagram, щоб своєчасно отримувати корисну інформацію.

Популярність та впливовість — це результат якісної та довгострокової роботи над персональним брендом. Без цього неможливо стати справжнім лідером думок.

Але зусилля дають результат. Наприклад, найкращим у світі Digital currency influencer-2022 став відомий український IT-фахівець харків’янин Микола Удянський. У травні він отримав нагороду першої глобальної платформи в індустрії інфлюенсерів для бізнес-нетворкінгу World Influencers and Bloggers Awards (WIBA). Кількість підписників в Instagram — 2,2 млн.

Підґрунтя для перетворення на інфлюенсера 

Лідер думки (анг. opinion leader) — це людина, яка демонструє лідерство в способі мислення. Він перемагає інших претендентів на роль інфлюенсера завдяки своїм ідеям та індивідуальності. Саме тому, що вміє надихати інших через обгрунтований аналіз та інформацію, які непросто знайти.

Справжній інфлюенсер (англ. influencer) — до того ж чудовий співрозмовник, який проголошує вартісні думки. Усе це він робить послідовно та виважено. 

Зараз для здобуття популярності використовують відпрацьовані механізми формування образу агента впливу.

До того ж є безліч майданчиків для просування своєї думки. Це може бути власний сайт або акаунти в соціальних мережах. Про  SMM-трендах 2022 року читайте тут.

Отже, якщо ви експерт у своїй сфері та захоплені тим, що робите, досягти бажаного успіху цілком реально. Зокрема, через дописи в соцмережах (майже вся цільова аудиторія знаходиться саме там).

Цінність особистої думки, викладеної в дописі

Особиста думка — на 100% унікальний контент. Він дозволяє демонструвати особисте ставлення, аргументувати свою позицію та формувати потрібне оточення. 

Спосіб висловлення думок та окреслення позиції безпосередньо впливає на збільшення аудиторії та соціального капіталу. Тобто на те, чи отримаєте ви статус лідера думок. Спочатку для своїх фоловерів, а потім і для більш широкої аудиторії, яка до них приєднається.  

Грамотне висловлення думки — шлях до авторитету та визнання. У своїх акаунтах допис за дописом викладає кожен, хто прагне бути корисним та хоче поділитися своєю експертною думкою. Проте досягти впливу вдається не всім, оскільки не кожен вміє робити це ефективно. Але за бажання досягти мети цілком можливо. 

Як правильно ділитися своєю думкою: способи

1️⃣ Особистий погляд

Знаходьте теми, які активно обговорюються. У сучасному світі це називають хайпом. Шукайте актуальні теми, які цікавлять найбільше коментують та набирають велику кількість інших показових реакцій. Іншими словами, полюйте на тренди та демонструйте аудиторії особистий погляд на проблему. Обов’язково давайте фідбек, відповідайте на коментарі: це допомагає залучити до дискусії більше аудиторії. Ті, що поділяють вашу аргументовану точку зору, напевне, залишаться з вами й надалі.  

2️⃣ Думка на підтримку 

Важлива зброя інфлюенсера — беззаперечні аргументи на користь своєї позиції та ґрунтовні докази. Аудиторія має бачити й розуміти, на чому базується ваша думка. Не потрібно аналізувати чи критикувати думки інших — варто доводити свою, особисту. Щоб підсилити ефект, наводьте реальні факти та приклади,  розповідайте історії з власного досвіду. 

3️⃣ Опозиційна думка 

Не погоджуєтеся з позицією більшості? Висловлюйте іншу думку, заперечуйте. Але краще без емоцій та “гострих” слів. На жаль, опозиційні дописи здебільшого перенасичені “вогняними” пасажами та межують з неповагою. Проте краща зброя впевненого в собі носія експертної думки — тверезий та холодний розум. Отже, наводьте переконливі контраргументи для інших думок. Авторитетному інфлюенсеру не потрібно нічого доводити: просто потрібно поставити під сумнів те, що доводять інші, та зробити це переконливо. 

4️⃣ Коментарі 

Висловлюйтесь щодо головних новин поточного дня, коментуйте актуальне. Ваша оцінка того, що відбувається, цікавіша вашій аудиторії за саму подію. Тож намагайтеся бути тим, хто серед перших коментує злободенне. Ваш допис-коментар має бути першим (або одним з перших) знайомств ваших підписників з об’єктом обговорення — обставин, вчинків, подій тощо. 

5️⃣ Спостереження

Влучний спосіб донесення своєї думки  — поділитися ідеєю, яка прийшла рапортово. Ви ж спілкуєтеся, спостерігаєте, аналізуєте. Формуєте свою картину світу, звертаєте увагу на те, що вас цікавить. І ось раптом ви відчуваєте, що щось вас занепокоїло — розкажіть про свої емоції та думки. Зазвичай такий формат “чіпляє”. Особливо якщо спостереження стосується теми, яка цікавить багатьох людей. 

6️⃣ Пояснення

Докладно пояснюйте виявлені вами закономірності між причинами та наслідками, намірами та діями, діями і результатами. Аудиторія соцмереж активно цікавиться дописами з поясненням поведінки та вчинків. Особливо якщо це сильні, спірні (або навіть незрозумілі) міркування. Проте не критикуйте, не ставте під сумнів — впевнено “вмикайте гуру”. Звісно, який у змозі відстоювати свою позицію та дискутувати так, щоб підсилювати свій авторитет людини, яка вміє аргументовано переконувати.  

7️⃣ Прогноз 

Спробуйте подивитись у майбутнє, передбачити наслідки резонансної події. Поділіться з аудиторією власними припущеннями ймовірного розвитку подій. Звичайно, не слід писати фантастичну новелу. Або самовпевнену гіпотезу, щоб не довелося згодом виправдовуватися та підривати довіру до можливих майбутніх припущень. Спробуйте зробити прогноз, підкріплений певними аргументами. 

Як бачимо, ключовий аспект усіх наведених способів доведення власної думки — це аргументація. Це основа експертності та формування довіри. Зі свого боку довіра до інфлюенсера = довіра аудиторії (споживачів) до бренду/продукту. 

Висновок

Щоб стати лідером думок у своїй галузі, потрібен час: успіх залежить від компетентності у вибраній сфері та наполегливості в досягненні цілей. Починати можна з вивчення основ ефективного висловлювання своєї думки на сторінках соцмереж. Це допоможе здобути довіру аудиторії, а отже, забезпечить підстави для розвитку власної справи.