Інструменти залучення трафіка на сайті: синдикація контенту

Створюючи новий проект і бажаючи заявити про себе, кожен бізнесмен шукає способи представити його в Інтернеті, задумується про створення інтернет-магазину, блогу чи сайту. Публікації нового контенту піднімають рейтинг веб-сайтів, та чи багато людей побачать його, особливо на перших порах, коли про сайт ще ніхто не знає? Необхідно допомогти користувачам ознайомитися з опублікованими матеріалами та залучити увагу потенційних клієнтів до бізнесу.

Photo by Taras Shypka on Unsplash

Подпишитесь на нас в Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Існує чимало способів залучення уваги людей до інформації, розміщеної на сайті або в блозі. Сьогодні ми поговоримо про такий метод, як синдикація контенту. Він допомагає збільшити охоплення аудиторії та визнання бренду, а також додає сайту кількість оборотних посилань.

Як працює синдикація контента?

Синдикація контенту – це метод повторних публікацій матеріалів на інших сайтах для більшого охоплення аудиторії. На практиці це виглядає так: матеріал розміщується на основному ресурсі та відображається в стрічках RSS. Читачі бачать анонс в стрічці, і, зацікавившись, ідуть на сайт, аби прочитати його.

Потрібно лише домовитись із зацікавленими ресурсами та розмістити свої анонси на їхніх сторінках за допомогою інструментів автоматичної синдикації. Важливою умовою є співпадіння тематики та релевантності аудиторій обраних площадок. Необхідно також визначити, яка частина матеріалу відображатиметься в анонсі: заголовок, частина тексту із посиланням, інфографікою чи відеороликом.

Синдикація контенту дозволяє читачу ознайомитись з матеріалами провідних сайтів та залучити відповідну аудиторію.

Навіщо потрібна синдикація контенту?

Інтернет перевантажений матеріалами. І наївно вважати, що люди бачать ваш контент лише тому, що ви публікували його на своєму сайті. Синдикація контенту допомагає дізнатися про матеріали, розміщені на сайті, більш широкій аудиторії.

Синдикація контенту – досить недорога, а може бути і безкоштовна можливість просування контенту. Якщо порівняти з гостьовим постингом  – це більш швидкий і дешевий вміст, оскільки не потрібно писати окремого матеріалу.

Як використовувати метод синдикації контенту?

Іноді у людей з’являються сумніви, чи не вважатимуть пошукові системи синдиковані матеріали дубльованими. Цього не станеться, якщо знати про деякі тонкощі:

  • Використання тега Canonical – rel = «canonical» – фрагмент коду HTML, який показує оригінальну версію матеріалу серед сторінок із вихідним наповненням.
  • Тег NoIndex – повідомляє пошукові системи, що частину сторінки, що знаходиться між <noindex> та </noindex>, не слід враховувати при індексуванні. Оборотні посилання із синдикованих копій будуть проходити алгоритм PageRank. Якщо порівняти з тегом канонічності, використання цього тегу має більше недоліків.
  • Вимога до сайтів-партнерів, щоб у синдикованих матеріалах розміщувалось посилання на першоджерело.

Переваги та недоліки синдикації контенту

Головною перевагою методу є те, що матеріал отримує додаткову можливість бути побаченим потенційним клієнтом.

  • Співпрацюючи з правильними постачальниками контенту, можна збільшити довіру та зацікавленість до публікації. Розміщення матеріалів на авторитетних платформах, дозволяє підвищити довіру читачів, інтерес та рейтинг своїх публікацій.
  • Синдикований вміст, збільшуєш охоплення і посилює свій вплив у галузі.
  • У мережі існує серйозна потреба в нових, оригінальних та цінних ідеях. Дозволяючи іншим сайтам розповсюджувати свої оригінальні матеріали, ви збільшуєте свою експертну цінність та отримуєте більше уваги, ніж коли просто розміщуєте їх на своєму сайті.

Кажучи про недоліки,  варто зазначити відсутність безпосередньої користі для SEO. Власники платформи, розміщуючи синдикований контент, часто розміщують посилання «nofollow», вони не впливають на ранжирування сторінок, на які ведуть, тому що Google не передає через них PageRank. Пошуковик Google навіть не відвідує такі сторінки.

Пам’ятайте, що для того, щоб інші сайти захотіли розмістити ваші матеріали, вони повинні бути оригінальними, цікавими та якісними. Щоб користувачі почували себе комфортно, знаходячись на вашому сайті, не варто забувати про надійний хостинг.

Залишити коментар