Нещодавно ми писали про можливу заборону таргетованої реклами. Але поки закони не прийняті, великі компанії та підприємці, як і раніше, активно використовують таргет для просування свого бізнесу. Особливо це актуально для соціальної мережі Instagram.
Сьогодні ми поговоримо про те, чим відрізняються поняття “таргет” та “просування”. Багато хто вважає їх якщо не ідентичними, то подібними один до одного інструментами.
Насправді ж все складніше та цікавіше. Отже, спробуємо розібратися, чому таргетована реклама ≠ промоакції.
Image by geralt on Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Таргетована реклама (таргет)
Таргетовану рекламу в Instagram, Facebook та Messenger налаштовують за допомогою Ads Manager. Це основний рекламний інструмент Facebook з великою кількістю опцій — від налаштування періодичності публікації постів до реклами користувачам, які відвідують задані сторінки.
Таргет дозволяє:
- вибирати плейсменти;
- створювати відео та слайдшоу;
- використовувати інші формати для креативів.
За допомогою таргетованої реклами також можна:
- просувати будь-які неопубліковані відеоролики та фотоматеріали;
- налаштовувати ліди, конверсії;
- створювати форми тощо.
Тобто таргет від Ads Manager це цілий комплекс дій, спрямований на залучення трафіку та лідів. Вивчити тему докладніше допоможе наш гід для новачків щодо налаштування таргетованої реклами.
Функція просування
У реклами за допомогою просування, з одного боку, менше опцій. Однак це не означає, що ця функція неефективна. У програмах Instagram та Facebook можна налаштувати рекламу контенту натисканням кнопки “Просувати” в розділі “Рекламні інструменти”.
Що можна налаштувати?
Додаток пропонує вибрати мету просування.
ЦА можна налаштувати самостійно, обравши місцезнаходження, інтереси, вік та стать.
Можна натиснути кнопку “Автоматично” — і програма сама вибиратиме людей, схожих на ваших фоловерів.
Також можна встановити розмір бюджету (і додати спосіб оплати послуги) та тривалість рекламної акції.
Щоб запустити показ рекламного оголошення, доведеться погодитися з “Політикою недискримінації”.
Просування все ж таки краще за таргет?
Налаштування прості та інтуїтивні, тому свою першу рекламну публікацію можна запустити буквально за 5 хвилин. Це безперечний “плюс”. А великий “мінус” — обмежені параметри вибору цільової аудиторії.
То чому б не відмовитися від такої функції на користь більш гнучкого та великого інструменту — таргету?
Але не все так очевидно, тому що використання таргетованої реклами вимагає суттєвих фінансових вкладень:
- на оплату самої послуги (конкуренція в цьому сегменті ринку дуже велика);
- на оплату роботи високопрофесійного таргетолога, який зможе уважно відстежувати та аналізувати процес для досягнення кращого результату.
Якщо захочеться заощадити на послугах профільного спеціаліста, доведеться самостійно прокачувати необхідні навички. А це теж потребує витрат — і тимчасових, і фінансових. Для багатьох підприємців це неприпустима розкіш.
Кому підходить таргет?
Компаніям та платоспроможним підприємцям:
- які можуть виділити бюджет на оплату роботи спеціаліста, здатного розумно витратити виділені на рекламу гроші та домогтися збільшення конверсії;
- які мають власний офіс (для повного використання налаштувань таргету);
- які запускають винятково масштабні продукти.
Кому підходить просування?
Ця функція набагато простіше та доступніше — при належному вивченні ЦА можна цілком успішно досягти своїх цілей.
Рекомендація: якщо вам потрібно підвищити залученість та охоплення, отримати потік повідомлень та збільшити підписки — вибирайте просування.
Просування за допомогою промоакцій підходить:
- підприємцям (виробники, дропшипери)
- блогерам-початківцям;
- інтернет-магазинам (для швидкого продажу через повідомлення).
Висновок
Таргет чи просування — працездатні функції, які чудово доповнюють одна одну. Вивчайте потреби свого бізнесу, потреби клієнта, виводьте ідеальний портрет цільової аудиторії — і тоді налаштування хорошої реклами не буде збитковим.
Вона приведе трафік на ваш сайт та забезпечить розвиток бізнесу. Досягнення цієї ж мети допоможе вибір вдалого домену та надійний хостинг.