В Інтернеті можна знайти будь-яку інформацію: новини, опис товарів і послуг та відгуки про них, освітні матеріали, аналітичний контент тощо. Необхідну інформацію шукають за допомогою пошукових запитів. Ключові слова та фрази, які вводять у пошуковий рядок браузера, формують семантичне ядро (СЯ) сайту.
У цій статті ми розкажемо, для чого потрібно збирати семантику сайту та які онлайн-сервіси можна використовувати.
Photo from Pixabay
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Для чого збирають семантичне ядро?
Будь-який власник бізнесу, інтернет-маркетолог чи блогер зацікавлений у тому, щоб його сайт отримував трафік з Google або інших пошукових систем. Допоможе в цьому перелік правильних ключових слів (“ключів”), які потрібно використовувати для створення контенту.
Перший крок до формування семантичного ядра — зрозуміти, чим насправді цікавляться потенційні клієнти. Іншими словами, необхідно знайти “ключі”, які вже використовує ваша цільова аудиторія при пошуку аналогічних товарів і послуг.
Кожен пошуковий запит — це демонстрація потреб, бажань та інтересів конкретної людини. Завдяки аналізу запитів, що стосуються конкретного бізнесу, можна покращити свій продукт чи сервіс. Зробити його таким, щоб він відповідав реальним потребам ЦА.
Сервіси для складання семантичного ядра допомагають знаходити тисячі нових ключових слів, які покращують SEO-оптимізацію вебресурсу, а отже, прискорюють розвиток бізнесу.
Коли починати збір семантичного ядра?
На етапі прототипування сайту.
Нагадаємо, що прототип сайту — це спрощений варіант майбутнього ресурсу. Тобто це маркет, “чернетка”, де можна виправити недоліки, змінити набір функцій ще до моменту початку розробки основної версії сайту.
Робота над формуванням семантичного ядра допомагає краще розуміти цільову аудиторію та правильно вибудовувати структуру вебресурсу. Часто глибокий аналіз ключів може змінити на краще не тільки сам сайт, але й о и сам продукт (товар чи послугу), якій ви пропонуєте аудиторії.
Де можна зібрати семантичне ядро?
Для збору семантики можна використовувати Google Ads (стара назва — Google AdWords) та інші подібні онлайн-сервіси:
- Serpstat;
- Keyword Shitter;
- Keyword Tool;
- Ahrefs Keywords Explorer тощо.
Serpstat
Serpstat — інструмент для вибухового зростання SEO, PPC та контент-маркетингу.
Сервіс розроблено у 2013 році як внутрішній продукт, який згодом перетворився на багатофункціональну SEO-платформу.
У базі даних Serpstat — понад 5 мільярдів фраз. Сервісом користуються понад 200 000 користувачів.
Компанії, які Serpstat з гордістю називає своїми клієнтами, — Rakuten Viber, Samsung, Uber, Philips, Shopify, Deloitte.
Цей онлайн-сервіс використовують представники малого та середнього бізнесу, агентства пошукового маркетингу, SEO-спеціалісти штатних (in-house) чи аутсорсингових команд, а також фахівці, які працюють над збільшенням продажів в Інтернеті.
На багатофункціональній платформі Serpstat можна виконати:
- аналіз посилань;
- аналіз ключових фраз;
- аудит сайту;
- аналіз конкурентів.
Безплатний тариф дозволяє досліджувати семантику, аналізувати сайти компаній-конкурентів та користуватися повним набором функціоналу Serpstat.
Keyword Shitter
Це безплатна програма для автоматичного збирання семантичного ядра. Онлайн-сервісом можна користуватися навіть без реєстрації.
Перевага Keyword Shitter перед іншими аналогічними інструментами у тому, що платформа підтримує можливість вибору не тільки мови та країни, а навіть регіону (міста). Завдяки цій опції сервіс може надавати адаптовані дані на основі переваг міжнародних користувачів.
Є можливість завантаження даних у форматі CSV. Також Keyword Shitter надає дані про те, скільки разів слова шукали в Google Trends, Yahoo!, Baidu, Google AdWords тощо.
Keyword Shitter має функції, які дозволяють знаходити пов’язані слова, переглядати ключі з низькою конкуренцією, перевіряти обсяг трафіку та потенційний рейтинг сайтів, які використовують ці ключові слова.
Keyword Tool
Ще одна популярна програма для підбору семантики. Є дві версії користування онлайн-платформою: без оплати та з платною підпискою. Безплатна версія Keyword Tool генерує до 750+ ключових слів для кожного пошукового запиту.
Сервісом Keyword Tool, як і Keyword Shitter, можна користуватись навіть без створення облікового запису.
Keyword Tool вважають кращою альтернативою планувальнику ключових слів Google для пошукової оптимізації. Цей інструмент не приховує популярні ключі, які можуть бути використані для створення контенту.
Сервіс надає можливість використання функції автоматичного заповнення Google для пошуку ключів. Також програма “витягує” пошукові підказки Google та подає їх у доступному форматі.
Ahrefs Keywords Explorer
Онлайн-сервіс Ahrefs Keywords Explorer також допоможе вам зібрати якісне семантичне ядро для сайту. Інструмент підбирає ключі для Google та інших платформ — Baidu, YouTube, Bing, Amazon тощо.
Програмою можна скористатися для аналізу інших SEO-показників — рейтинг повернення, кліки за пошук, відсоток кліків (зокрема платних) тощо.
Висновок
Семантичне ядро сайту — упорядкований набір ключових слів, їх морфологічних форм і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності компанії, товар або послугу. Ключі — це ефективний інструмент просування вебресурсу.
Семантичне ядро можна створити самостійно за допомогою онлайн-сервісів. Або делегувати цю роботу SEO-фахівцю чи digital-агентству.
Якщо ви тільки плануєте створення власного сайту, це легко можна зробити за допомогою WordPress. Важливим фактором комфортного пошуку вашого сайту є вдалий домен. Надійну роботу забезпечує якісний хостинг. Ці послуги можна замовити на NIC.UA.
Також у нас можна купити SSL-сертифікат та отримати юридичну підтримку щодо реєстрації торговельної марки.