Важлива складова успішного бізнесу — грамотна стратегія контент-маркетингу. За даними експертів, 72% учасників ринку вважають, що якісний контент допомагає залучити більше зацікавлених цільових клієнтів та збільшити прибуток. Іншими словами, публікація корисних матеріалів виконує важливу місію. Але, перш ніж готувати якісний текстовий контент (інформацію), необхідно розробити детальний контент-план.
У цьому матеріалі ми поговоримо про те, що ж таке контент-план, що потрібно взяти до уваги під час підготовки та які завдання цей маркетинговий інструмент допомагає вирішувати.
Photo on Pixabay
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Що таке контент-план?
Контент-план — це робочий розклад виходу публікацій, зведена таблиця-календар. Він містить перелік усіх постів та інших запланованих дій щодо інформаційного наповнення блогу на сайті, ведення соціальних мереж, формування розсилок тощо.
Як правило, використовують формат Excel-таблиці. У неї записують ідеї та теми матеріалів, вказують відповідального за виконання, дату та платформу розміщення контенту.
Готують контент-план, зазвичай, на 30 днів.Це оптимальний період. Але все залежить від специфіки роботи бізнесу: хтось планує завдання на найближчі 2 тижні, інші — на 1,5-2 місяці або на рік. Норм не існує, але такий графік робіт дозволяє подолати брак ідей та впорядкувати роботу з підрядниками (наприклад, з дизайнерами, копірайтерами, коректорами).
Навіщо створювати контент-план?
Він необхідний для того, щоб, з огляду на потреби аудиторії, своєчасно пропонувати інформацію, яка допоможе розв’язати її проблеми.
Таблиця з графіком публікацій дозволяє відстежувати стан впровадження розробленого контенту й у разі потреби коригувати вихід матеріалів. Відхилятися від стратегії не рекомендовано, але в готовий контент-план можна вносити зміни. Будь-яку важливу подію можна використовувати як інфопривід.
Спрощена схема підготовки контент-плану:
- Придумайте теми публікацій (враховуйте всі заплановані події, акції тощо).
- Напишіть тексти (статті, огляди).
- Заплануйте дату та час виходу постів.
А далі просто публікуйте готові матеріали згідно з цим розкладом.
Контент-план дозволяє зібрати в одному місці всі ідеї, структурувати матеріали та розподіляти їх вихід згідно продуманої стратегії. Наявність такого графіка дисциплінує, дозволяє запобігти хаосу в роботі, систематизувати контент і організувати регулярний вихід публікацій.
У контент-плані співробітник (або співробітники) наочно бачить свої завдання: це допомагає дотримуватися дедлайнів. Наприклад, коли якийсь матеріал необхідно узгодити заздалегідь, план буде мотивувати на виконання роботи у встановлений термін. Крім того, якщо відображати в таблиці статистику опублікованих матеріалів, простіше відстежити, що аудиторія читає активно, а від яких тим краще відмовитися.
Як грамотно скласти контент-план?
Щоб скласти зручний та ефективний контент-план, потрібно:
- розробити комунікаційну стратегію (визначити ЦА та зрозуміти її проблеми);
- сформулювати мету проекту (підвищення лояльності клієнтів, отримання зворотного зв’язку, формування іміджу бренду і т. ін.);
- проаналізувати дії конкурентів;
- вибрати канали просування задля більш якісного охоплення аудиторії (блог, email-розсилка, таргетинг і контекстна реклама, сторонні майданчики тощо);
- визначити рубрики та теми;
- структурувати публікації та активності за датою виходу.
Під час складання контент-плану для публікації статей на сайті або на сторінках соціальних мереж важливо пам’ятати, що контент завжди повинен нести інформаційне навантаження. Клієнтоорієнтовані матеріали дозволяють заслужити довіру цільової аудиторії та підвищити її лояльність.
Контент — це гнучкий матеріал, що дозволяє інтернет-маркетингу досягати отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії. І за допомогою контент-плану можна більш продуктивно вирішувати поточні й глобальні завдання бізнесу. Отже, радимо не нехтувати використанням зручного маркетингового інструменту.
Залишити коментар