Люди більше довіряють людям, аніж рекламі. Порада навіть незнайомої людини вселяє довіру та бажання зробити покупку чи скористатися послугою. Цю довіру використовують маркетологи, які залучають до своєї роботи такі методи, як крауд-маркетинг – стратегія залучення клієнтів та нарощування маси сайту за допомогою розміщування коментарів нібито незалежних користувачів на сайтах, форумах та в соціальних мережах.
Photo by CoWomen on Unsplash
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter, Instagram, щоб не пропустити корисну інформацію.
Грамотно написані коментарі з рекомендаціями, що мають посилання на сайт, збільшують кількість зворотних посилань та рейтинг сайтів для пошукових систем, а також залучають клієнтів. Хоча бувають випадки, коли цей метод використовується просто для збільшення популярності та обговорення людини, бренду, товару чи послуги.
Крауд-маркетинг, як інструмент нарощування маси посилань, може бути корисним практично в будь-якій сфері бізнесу, зацікавленій у просуванні свого веб-ресурсу: сайту, блогу, новинного ресурсу або інтернет-магазину.
Як працює крауд-маркетинг:
- закликає на сайт зацікавлених користувачів;
- підвищує впізнаваність та популярність бренду, допомагає створити йому позитивний образ;
- сприяє підвищенню позицій ресурсу в пошукових системах.
Основними майданчиками для роботи крауд-маркетологів є:
- форуми по інтересах – майданчики для спілкування по інтересах, обговорення нагальних проблем та питань. Складність полягає в тому, що досвідчені форумчани швидко обчислюють недосвідчених крауд-маркетологів та ігнорують їхні коментарі. Тому спочатку необхідно зарекомендувати себе, взяти участь в обговореннях, щоб значок «новачок» замінився на «бувалий», довіру заробити, беручи участь у розмові. Через якийсь час можна вливатися в розмови з тематики, що підходить вашому продукту, і акуратно й ненав’язливо пропонувати його аудиторії, як випробуваний і вподобаний;
- соціальні мережі – на сьогодні вони перестали бути лише сервісом для спілкування та розміщення продажів, просування та обговорення світових подій. Люди із задоволенням проводять час у соцмережах, коментують, вивчають чужі профілі. Посилальна маса із соцмереж не дуже котирується, але для привернення уваги та впізнаваності бренду соціальні мережі знаходяться в центрі уваги;
- сайти з відгуками – майданчики, де одні люди діляться враженнями про куплені товари, а інші, що тільки збираються щось купити, моніторять відгуки;
- сервіси питань та відповідей – майданчики, де шукають людей експертної думки інших людей. Для того, щоб вашу думку визнали експертною, попередньо варто попрацювати над іміджем профілю і постаратися дати слушні поради з різних питань;
- сайти зі швидким коментуванням – часто модеровані, тому що для того, щоб уникнути видалення коментарів, необхідно, щоб вони органічно вписувалися в обговорення та не привертали особливої уваги модераторів.
Для підвищення ефективності роботи варто звернути увагу на особливості вибору майданчиків:
- релевантність накопичення – не варто писати про креми для обличчя на форумі автолюбителів;
- якість майданчиків – частота публікації матеріалів та активність їх обговорень;
- траст – показник того, якою мірою пошукова машина довіряє сайту;
- трафік сайту-донора – чим він більший, тим більше користі принесе розміщене посилання;
- заспамленість – якщо форум має вигляд звалища посилань, проходьте повз.
І ще кілька спостережень:
- виберіть ресурси, що підходять вам по тематиці;
- заготовте зразкові тексти та скоригуйте їх при розміщенні для кожного випадку;
- розплануйте та регулярно розміщуйте матеріали;
- реєструйтесь поступово і розміщуйте матеріали на ресурсах різних типів для органічності отримання посилань пошукових запитів.
І пам’ятайте, що в крауд-маркетингу важливі спілкування та довіра. Ваша експертність у темі, доброзичливість та правдоподібні відгуки й коментарі до вашої роботи набагато ефективніші.
Збільшує довіру клієнтів наявність у компанії сайту. Місце, куди можна зайти, щоб ознайомитися з діяльністю, політикою бізнесу та асортиментом. Тут важливо подбати про відповідний домен і надійний хостинг – від нього залежить швидкість роботи сайту і час, проведений на ньому. Забезпечать вас та ваших клієнтів реєстрація торговельної марки та SSL-сертифікат. Ці та інші продукти та послуги можна знайти на NIC.UA.
Залишити коментар