Як правильно робити прямий ефір у 2022 році

Ще до часів, коли COVID-19 зробив назву відеозв’язку Zoom номінальним, прямі трансляції вже були мультимільярдною та перспективною індустрією.

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter или Instagram, щоб бути у тренді!

Пряма трансляція має на увазі багатошаровий спектр відео- і аудіоконтента, що передається в реальному часі через Інтернет.
У прямому ефірі можна транслювати буквально все, що душа забажає.

Пригоди на Facebook Live, змагання з дайвінгу від улюблених блогерів, чемпіонати з кіберспорту, фешн-рекомендації від ікон у Instagram та щотижневі живі концерти зірок музики в ізоляції.

Зараз, коли пандемія змусила сотні мільйонів людей залишатися вдома, смак та бажання до відеоконтенту стрімко зростає.
Це породжує нові можливості для бізнесу, здатного реально отримати вигоду з потужного носія.
Який створює тісні, вигідні та багатогранні зв’язки з новими та вже існуючими постійними клієнтами.

Як почати пряму трансляцію

Оскільки переваги людей стрімко змінюються у бік потокової передачі в прямому ефірі, поставимо питання,
як компанія може досягти більшого завдяки тому, що приділятиме багато часу у відеотрансляціях своїм клієнтам?

Виконайте крок за кроком наступні дії, щоб створити для успіху вашого бізнесу приголомшливий відеоконтент:

1. Якість важливіша за кількість, тому переконайтеся, що створюєте високорівневий відеоконтент, який вашій цільовій аудиторії сподобається, вразить її і запам’ятається якщо не назавжди, то “на століття”)

Це не означає, що він має бути найвищої «фабрік» кволіті.
Бажано, щоб прямі трансляції були особливо трендовими, незвичайними, яскравими та щирими.
І щоб ефіри забезпечували незаперечну перевагу чи вигоду для глядача — пропонуйте можливості для вашої аудиторії через запитання-відповіді.
Переконайтеся, що є явний заклик до дії, щоб той, хто дивиться, знав, що робити далі.

2. Просувайте та розповсюджуйте своє живе відео на майданчиках, які вже використовують ваші клієнти та глядачі, щоб їм було легко знаходити та дивитися ваш контент.
Існує безліч бюджетних рішень, що дозволяють транслювати відео – це YouTube, Twitch, Facebook Live.

3. Використовуйте доменні імена верхнього рівня – нові та звичні для залучення трафіку до вашого контенту на прямій трансляції. Це можна зробити декількома перевіреними засобами:

Коли ви можете створити URL-адресу, яка направляє клієнтів на ваш потоковий контент у соцмережі, такій, як Facebook або Instagram. Це гарний вибір, тому що чітко повідомляється, що отримають клієнти, перейшовши за посиланням.
І коли ви розміщуєте потоковий контент на своєму сайті, використовуючи доменне ім’я з посиланням, щоб спрямовувати глядачів прямо до живого матеріалу безпосередньо на вашому сайті.

Зрозуміло, що потокове мовлення – для навчання, бізнесу, відпочинку чи розваг – продовжить і надалі проникати в наше життя глибше у сьогоденні та в майбутньому.
Будьте в темі та впроваджуйте у себе в бізнес-моделі останні тенденції в галузі потокової передачі. Щоб гарантувати, що ваша інформація буде помічена, оцінена, а ваші клієнти будуть щасливі та задоволені.

Домени в nic.ua — запам’ятовуються, безпечні, та використовуються сотнями тисяч великих і малих підприємств для позначення персональної неповторної ідентичності в мережі.

Знайдіть свій ідеальний улюблений домен для відеотрансляцій, виконавши пошук за назвою вашого бренду, ключовими словами або фразою.
Ми забезпечимо вам вдалий домен.
І якісний хостинг.