AMP for Email — актуальна технологія e-commerce. Використання електронних листів з інтерактивними елементами дозволяє зробити серйозний крок у боротьбі за увагу цільової аудиторії та збільшити конверсії. У цій статті ми розповімо про особливості AMP-технології, її переваги. А також про те, як вона впливає на досягнення бізнес-цілей.
Photo from Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб не пропустити корисну та цікаву інформацію!
AMP-лист – це повідомлення з динамічними інтерактивними елементами. Це може бути слайдер, чекбокс, або анімація, в якій можна вибирати параметри замовлення, галерея зображень тощо.
Технологія AMP (від англ. accelerated mobile pages – прискорені мобільні сторінки) змінила спосіб взаємодії користувачів з електронною поштою. Вона допомогла маркетологам перейти від статичних електронних листів до інтерактивних, у яких користувачі можуть заповнювати форми підписки чи зворотний зв’язок, призначати зустрічі, реєструватися на вебінари, виставляти оцінки, обмінюватися контентом у реальному часі та багато іншого.
AMP скорочує кількість кроків, які одержувачам потрібно виконати для досягнення бажаної мети.
Інтерактивна технологія стимулює підвищення конверсії, оскільки дозволяють збільшити час присутності користувача у листі. У майбутньому, ймовірно, через динамічні листи можна буде купувати товари.
Як розвивалася технологія AMP
Технологію з відкритим вихідним кодом Accelerated Mobile Pages придумали фахівці Google в 2015 році для прискореного завантаження веб-сторінок.
Надалі її адаптували для електронних листів. Технологія безплатна та відкрита для використання.
Як показав досвід, її використанняістотно вплинуло на вектор розвитку email- та CRM-маркетингу. У 2018 році сервіс для тестування верстки листів Litmus проводив опитування серед маркетологів. Третина респондентів, які вже знали, що таке АМР, відповіли, що хотіли б використовувати цей інструмент для розсилки.
Чому AMP ще не стала масовою?
Ще на початку 2019 року Litmus назвав АМР важливою тенденцією email-маркетингу. Незважаючи на це впровадили технологію лише деякі платформи електронної пошти (ESP) та Email Clients. Це пов’язано, зокрема, із витратами на підтримку самої технології та складну верстку.
AMP-розсилки ще не встигли повністю захопити ринок email-маркетингу, оскільки далеко не кожен верстальник компанії чи агенція може розробити такий лист.
При цьому компанії, що використовують технологію, стверджують, що складний продакшн AMP-листів повністю окупає себе: їхній click rate втричі вищий, ніж середній click rate звичайних масових розсилок.
Популярні поштові клієнти з підтримкою AMP розсилок
У 2019 році першим поштовим сервісом з AMP став Gmail. Крім нього, зараз AMP для електронної пошти підтримується Yahoo!. Є десктопна версія вебпошти Yahoo та AOL, а також додатками Yahoo Mail для iOS та Android. Підтримка мобільного додатка AOL, за повідомленнями команди сервісу, має з’явитися найближчим часом.
Головна особливість AMP-розсилок
Звичайний електронний лист схожий на паперовий: його зміст статичний і його не можна змінити після відправки. Основна особливість AMP-листа полягає у його здатності моментально реагувати на дії користувача та трансформуватися під його інтереси.
Одержувач може зробити цільову дію (забронювати столик, залишити відгук тощо) прямо у листі, не виходячи з нього. У такий спосіб цей інтерактивний інструмент дозволяє збільшити конверсію, підняти залученість та підвищити дохід від розсилок.
Чи можуть користувачі бачити інтерактивні листи?
AMP складаються з набору HTML-тегів, які підтримуються JavaScript. На відміну від звичайного формату HTML, тут частина HTML-тегів замінена еквівалентними AMP-тегами, частина заборонена до використання. Бібліотека AMP JS уможливлює синхронне завантаження елементів сторінок. Самі міні-сторінки знаходяться в кеші Google. Під час перегляду завантажується збережена копія сторінки з Google. Завантажується без переходу на веб-сайт.
Для одержувачів, які користуються поштовиками, які не підтримують AMP, лист відображається у стандартному форматі HTML. Тому щоб всі адресати змогли побачити коректний емейл (незалежно від того, яким сервісом вони користуються), потрібно підготувати запасний варіант листа — HTML-версію і plaintext.
Якщо лист надійде до поштового сервісу, що не підтримує технологію AMP, користувачеві з’явиться HTML-версія.
Переваги інтерактивних технологій у email-маркетингу
- Зміцнення лояльності. Це ефективний спосіб показати клієнтам, що про них по-справжньому дбають, позбавляючи їх зайвих дій. А щира турбота, як відомо, — наріжний камінь міцних довгострокових взаємин. Відправляючи користувачеві AMP-лист, бізнес стає більш зручним, тому має у своєму розпорядженні клієнта до замовлення. Йому не потрібно вкотре переходити на сайт. Це заощаджує час, спрощує взаємодію з брендом, що завжди позитивно впливає на досвід користувача.
- Підвищення віральності (вірусності). Чим інноваційніші та революційніші розсилки, тим вища ймовірність, що ними частіше ділитимуться. А значить, тим частіше говоритимуть про компанію.
- Посилення інтересу. Розважаючи користувачів, компанія збільшує час взаємодії аудиторії із брендом. Взаємодія з інтерактивними елементами сприяє формуванню емоційної прихильності до бренду, залучає до вивчення контентної складової листа, стимулює інтерес до здійснення цільової дії та підвищує клікабельність.
Компанії, що активно використовують прямі email-комунікації з аудиторією, задоволені ефектом від AMP-листів. Наприклад, популярний фінтех-бренд Razorpay після впровадження AMP-розсилок отримав на 257% більше відповідей на опитування порівняно із традиційними методами збору NPS. Це допомогло на 87% збільшити кількість потенційних клієнтів Razorpay Capital.
Серйозні прорахунки розробки стратегії електронного маркетингу можуть суттєво вплинути досягнення бізнес-цілей. Як їх не допустити, ви дізнаєтесь, прочитавши нашу статтю 12 помилок email-маркетингу.
Висновок
Технологія AMP-листів дозволяє створювати розсилки, які приносять гроші. В умовах тотальної гаджетизації та переходу бізнесу до мобільної версії плюси від застосування інтерактивних листів очевидні. Багато успішних компаній активно впроваджують цей маркетинговий інструмент, закладають бюджет на використання цього виду email-комунікацій.
АМР-листи по суті мають деякі функції веб-ресурсу і служать для підвищення юзабіліті та залучення ваших передплатників.
При цьому АМР-технологія – це лише один із інструментів маркетингу. Найважливішим залишається хороший сайт, розміщений на надійному хостингу. Щоб веб-ресурс допомагав досягати поставлених бізнес-цілей, необхідно вибрати вдалий домен і купити SSL-сертифікат. Ці послуги та реєстрацію торговельної марки можна замовити на NIC.UA.