Світ продажів і маркетингу орієнтований на постійне залучення нових клієнтів. Вони запорука прибутковості бізнесу. Одні компанії займаються залученням потенційних клієнтів своїми силами, інші віддають генерацію лідів – залучення користувачів, які згодом можуть стати клієнтами – на аутсорсинг стороннім компаніям, а потім ці потенційні клієнти передаються компанії-замовнику для подальшої роботи. Facebook підтримав маркетингову стратегію по залученню лидів, додавши до своїх інструментів Lead Ads і допомагаючи бізнесу збирати інформацію для подальших дій.
Photo by Austin Distel on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Сьогодні ми розповімо, що таке маркетинг лідогенерації та як він може допомогти бізнесу в умовах конкурентного ринку.
Що таке маркетинг лідогенерації?
Маркетинг лідогенерації – це процес створення і реалізації маркетингових стратегій, які допомагають залучати потенційних клієнтів – лідів.
Успішна кампанія по залученню лідів містить створення маркетингової воронки, яка буде поступово наближати нових потенційних клієнтів до того, щоб стати реальними клієнтами.
Щоб не втратити нових потенційних клієнтів під час проходження етапів маркетингової воронки, процес повинен бути продуманий і налагоджений з моменту першого контакту до готовності користувача стати клієнтом.
Важливо враховувати, що стратегія маркетингу лідогенерації для компанії B2C (бізнес-споживач) буде відрізнятися від стратегії компанії B2B (бізнес-бізнес), оскільки кожен тип лідогенерації повинен мати свої терміни реалізації та унікальний підхід, що враховує особливості клієнта.
Чим відрізняється маркетинг лідогенерації B2C і B2B?
Маркетинг по залученню потенційних клієнтів B2B орієнтований на співробітників компанії, які ухвалюють рішення, а не на споживачів.
Чудовим прикладом залучення потенційних клієнтів B2B є пропозиція безкоштовної пробної версії програмного забезпечення для бізнесу через інструменти електронного маркетингу. Після того як компанія протестувала програмне забезпечення якийсь час, менеджер зв’язується з представником компанії та пропонує співпрацю на постійній основі.
Маркетинг лідогенерації для компанії B2C більш особистісно зорієнтований. У цьому випадку хорошими прикладами маркетингу для залучення потенційних клієнтів можуть бути, наприклад, створення облікового запису для додавання продукту в лист очікування, збереження покупок на майбутнє або підписка на ексклюзивні знижки.
Попри особливості проведення маркетингових кампаній B2C і B2B-клієнтів, вони мають спільну мету – залучення клієнтів. Для цього потрібно сформулювати пропозицію, яка зацікавить клієнта і вести його воронкою продажів, намагаючись персоналізувати спілкування, підвищувати рівень довіри й зацікавленість покупкою. Взаємодія з клієнтом має вирішальне значення для продажів, і кожен канал цифрового маркетингу грає певну роль у стратегії лідогенерації.
Ефективні маркетингові стратегії лідогенерації
Зараз існує багато перевірених маркетингових тактик лідогенерації, застосування яких може допомогти в досягненні бізнес-цілей.
1. Пошукова оптимізація (SEO)
Найбільш ефективним інструментом по залученню потенційних клієнтів є пошукова оптимізація сайту, яка допомагає підняти сайт у результатах видачі пошукових систем по запитах користувачів, збільшити мережевий трафік на сайт і, відповідно, кількість потенційних клієнтів.
SEO-оптимізація – нешвидкий процес, що вимагає часу і зусиль. Не можна налаштувати сайт один раз й очікувати стабільних результатів. Потрібно постійно поповнювати сайт корисним, цікавим контентом і коригувати налаштування в залежності від мінливих умов і факторів ранжування.
2. PPC-маркетинг
Якщо ви шукаєте швидкий спосіб залучення нових потенційних клієнтів, хорошим варіантом будуть рекламні кампанії з платою за клік. PPC-маркетинг – Pay per Click, «оплата за клік» – допомагає привернути увагу потенційних клієнтів у соціальних мережах або в Google, коли вони щось шукають в Інтернеті або переглядають стрічку соцмереж. Рекламодавець у цьому випадку платить не за кількість показів оголошення, а за клік по ньому.
Замислюючись про застосування PPC-маркетингу, власнику бізнесу варто розрахувати потенційну економічну доцільність кліка, у якого є певна вартість. Потрібно оцінити, яку користь принесе відвідування рекламованої сторінки як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.
3. Створення зворотних посилань
Створення зворотних посилань – це збільшення кількості посилань на ваш сайт з авторитетних джерел вашої галузі. Зворотні посилання показують алгоритмам пошукових систем, що ваш сайт заслуговує на довіру й підвищують його вагомість, а отже і місце в пошуковій видачі.
Дослідження показують, що в конкурентних нішах верхні позиції займають сайти, які мають зворотні посилання з авторитетних джерел.
4. E-mail розсилка
Щодня користувачі отримують величезну кількість листів електронною поштою. Проте маркетологи говорять, що за результатами минулого року відзначилося поліпшення показників залученості користувачів через Email-розсилки. Проте, щоб клієнт відкрив електронного листа, там має бути щось, що його зацікавить. Електронні листи повинні мати чітку мету або чітку пропозицію, а заголовки – пояснювати, що побачить клієнт, відкривши лист.
Важливо відстежувати відсоток відкриттів і переходів за посиланням в електронних листах, щоб знати, хто з лідів більш зацікавлений і з ким потрібно працювати далі.
5. Оптимізація коефіцієнта конверсії.
Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) – це практика оптимізації сайту або цільової сторінки на основі поведінки відвідувачів. Ця практика допомагає поліпшити конверсію на конкретних сторінках. CRO-маркетинг – важлива складова роботи над збільшенням продажів і прибутковості бізнесу.
Всі перераховані вище тактики ефективні в роботі із залученням потенційних клієнтів. Вибираючи стратегію маркетингової кампанії, краще обрати одну або дві й відстежувати успіх кожного методу. Далі, поєднуючи використовувані стратегії, можна буде побачити сукупний ефект.
Під час роботи над залученням потенційних клієнтів на сайт компанії важливо подбати про його наповненість якісним і цікавим контентом, а також пам’ятати про такі важливі фактори, як вибір відповідного домену та якісного хостингу для сайту. Якщо у вашій компанії ще немає сайту, його легко можна зробити за допомогою WordPress.
Залишити коментар