Facebook – найбільша соціальна мережа, аудиторія якої складає 2,74 мільйони активних користувачів на місяць. Але знайти своїх клієнтів серед величезної кількості користувачів непросто. Таргетована реклама допомагає знайти людей, зацікавлених у продукції бренду, збільшити кількість підписників й охоплення облікового запису, підвищити впізнаваність бренду та кількість продажів.
Фото Thought Catalog on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Ми вже описували алгоритм просування реклами через рекламний кабінет Facebook. Просування з використанням кнопки Facebook Boost Post – це ще один, найшвидший і простий спосіб привернути увагу користувачів до публікацій у Facebook і до бренду в цілому.
Переваги просування публікації у Facebook
- Більше людей побачать вашу публікацію. Завдяки вбудованим параметрам орієнтування публікацію побачать люди, яких, швидше за все, зацікавить ваша пропозиція. Крім того, бізнес-сторінка вашого бізнесу отримає більше зворотного зв’язку: лайків, репостів і коментарів.
- Створення реклами займає всього кілька хвилин. Досить вибрати опублікований пост, визначити мету, заклик до дії, налаштування аудиторії.
- Доступ до аналітики й можливість відстежувати результати просування.
- Можливість просувати пост у Facebook і паралельно просувати його в Instagram, що дозволить розширити охоплення аудиторії.
- Збільшення трафіку на сайт компанії. У цьому випадку публікація що просувається повинна містити посилання статті на сайті.
Чим відрізняється реклама у Facebook від просування публікації?
Просування є спрощеною формою реклами у Facebook. Вона відрізняється від звичайної реклами у Facebook меншою кількістю функцій.
За допомогою кнопки «Рекламувати допис» можна:
- вибрати місце призначення реклами;
- вибрати цільову аудиторію;
- вибрати бюджет і термін дії реклами.
За допомогою кнопки «Рекламувати допис» не можна:
- звузити аудиторію за інтересами;
- вибирати плейсмент;
- детально націлити таргетинг.
Як вибрати публікацію для просування?
Для просування у Facebook краще вибирати найбільш популярні публікації сторінки. Цю інформацію можна подивитися в розділі Статистика.
Просуваючи публікації, що вже стали популярними зменшується вартість дій, за які Facebook бере оплату, і при мінімальній вартості ви можете отримати широке охоплення.
Скільки коштує просування
Facebook дає можливість просувати пост всього за 1 долар США в день. Валюту, в якій вам зручно буде оплачувати, можна вибирати. Чим більше ви витратите на просування, тим більшій кількості людей буде показана ваша реклама.
Вибрати бюджет просування можна за допомогою повзунка, який показує, скільки людей ви залучите за обраною вартістю, що дозволяє контролювати витрати на просування.
Алгоритм налаштування просування публікації у Facebook
- Перейдіть на свою бізнес-сторінку у Facebook. Якщо у вас поки немає сторінки, створіть її, керуючись нашими інструкціями.
- Виберіть публікацію, яку плануєте просувати і натисніть кнопку «Boost Post», або «Рекламувати допис» під нею.
- Виберіть мету просування публікації. Якщо ви не впевнені у виборі, можна довірити Facebook вибрати оптимальну мету на основі ваших налаштувань.
- Виберіть значення кнопки із закликом до дії у вашій рекламі. Параметри будуть відрізнятися в залежності від мети, обраної на попередньому етапі.
- Виберіть аудиторію для просування публікації. Це можуть бути люди, яким вже подобається ваша сторінка; люди, яким подобається ваша сторінка і їхні друзі, або нову призначену для користувача аудиторію, використовуючи параметри націлювання Facebook.
Тут можна вибрати стать, вік і місце розташування. Можна використовувати й докладні параметри націлювання, щоб звузити аудиторію.
- Виберіть тривалість і час просування публікації. Регулюючи налаштування, можна вибрати збільшення кількості публікацій у певні дні тижня або в певний час. Ця функція буде корисна, якщо ви знаєте, коли ваша аудиторія частіше буває в мережі або якщо хочете, щоб дзвінки та повідомлення надходили в робочий час.
- Використовуючи повзунок, можна задати бюджет компанії – мінімум 1 долар США в день.
- Далі вибираємо місце розміщення реклами, спосіб оплати й валюту, у якій будете оплачувати.
- Оцініть отриманий результат у вікні попереднього перегляду й підтвердіть просування.
На перший погляд може здатися, що алгоритм просування досить довгий, але насправді всі кроки дуже прості й не займуть багато часу.
Метод просування через кнопку прекрасно підійде в умовах обмеженого бюджету й невеликої аудиторії, а також якщо вам не важливі тонкощі налаштування аудиторії.
Залишити коментар