У зв’язку з карантином, що накочується на нас хвилями, і світовою кризою, багато підприємців змушені були перевести бізнес в Інтернет. Послуги, продаж, спілкування, навчання — все перемістилося в мережу. На сьогоднішній день, якщо вашого бізнесу немає в Інтернеті, то для значної частини потенційних клієнтів його немає взагалі.
Photo by Kaleidico on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Але коли кожен переводить свій бізнес в онлайн-простір, виникає жорстка конкуренція за увагу клієнтів. Для успішної роботи у прийдешньому 2021 році, та й надалі, необхідно пристосовуватись до нових умов. Важливим кроком є отримання і використання знань та навичок цифрового маркетингу.
Перелічимо найбільш важливі й затребувані маркетингові навички, необхідні для успішного розвитку бізнесу в мережі.
Пошукова оптимізація
Знання принципів SEO, або пошукової оптимізації, забезпечує міцну основу для всіх інших навичок цифрового маркетингу, які ви будете використовувати. Це прекрасний метод збільшення не тільки кількості трафіку вашого сайту, але і його якості. Цей метод може не дати таких швидких результатів, як, наприклад, платний пошук (PPC), але в час, коли сайти замінюють фізичні вітрини магазинів, ні в якому разі не можна дозволити собі ігнорувати SEO. Вхідний маркетинг стає одним з основних способів привернути увагу вашої цільової аудиторії. А це вимагає, щоб стратегія цифрового маркетингу була побудована навколо SEO та підвищення рейтингу вашого сайту в пошуковій системі.
SEO-кампанії зараз зосереджують увагу на створенні оптимізованого користувацького досвіду. Клієнти знають, що їм потрібно і хочуть отримати це швидко. А професійний SEO-фахівець розуміє, як працювати з розробниками і дизайнерами щоб оптимізувати роботу в Інтернеті та збільшити конверсію.
Маркетингова аналітика
Маркетингова аналітика — це практика вимірювання, аналізу та управління ефективністю вашої маркетингової кампанії з метою оцінки успіху й оптимізації рентабельності інвестицій. Традиційний маркетинг більше покладався на здогади, але час змінюється, і сьогодні кожен фахівець з цифрового маркетингу повинен розбиратися в інструментах маркетингової аналітики.
Головним в аналітиці є те, що вона допомагає оптимізувати використання різних інструментів цифрового маркетингу. Маючи базові знання про інструменти автоматизації маркетингу, таких як Google Analytics, Adobe Analytics та звіти HubSpot, ви можете відстежувати важливі показники, такі як показник відмов, CTR, конверсії та багато іншого. Без можливості інтерпретувати дані ваша маркетингова стратегія втрачає ефективність, що негативно впливає на прибутковість бізнесу.
Медійний маркетинг
З кожним роком люди все більше часу проводять в соціальних мережах. Тому маркетологи повинні приділяти пильну увагу просуванню в Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok, Snapchat і LinkedIn.
Там теж є свої хитрощі. Успіх використання кожної платформи соціальних мереж залежить не тільки від гарної фотографії та пари хештегів. Сучасні маркетологи в соціальних мережах повинні відчувати свого клієнта: який контент він шукає, як запропонувати товар так, щоб він привернув увагу і знайшов відгук у цільової аудиторії.
Не менш важливо організувати платну рекламу в соціальних мережах і рекламу лідерів думок. Домовившись про співпрацю з нішевим лідером думок, ви допоможете своєму бренду або бізнесу вийти на новий рівень.
Створення відеоконтенту
Якби ще десять років тому нам сказали, що відеоконтент визначатиме успішність маркетингової стратегії бізнесу, ми б навряд чи повірили. На сьогоднішній день інтернет-платформи замінюють телебачення, а 70% людей дивляться відео на планшетах і смартфонах. Зміни, що відбулися за останні 10 років, вражають, а темпи, з якими розвивається відеоконтент, прискорюються з кожним днем. Мобільні користувачі стають все більш залежні від відеоконтенту. За останні три роки кількість компаній, що використовують відео як маркетинговий інструмент, збільшилася на 24% – з 63% до 87%. Ця тенденція свідчить про те, що в новому році відеоконтент стане ще популярнішим.
Відеомаркетинг став дешевшим і простішим, адже захоплююче маркетингове відео можна створити за 5 хвилин за допомогою одного тільки смартфона, але цінність його в створенні успішної кампанії цифрового маркетингу значно зросла.
Візуальний маркетинг необхідний, якщо ви хочете підвищити впізнаваність бренду. Відео додає нову грань до решти маркетингових стратегій та допомагає прорватися крізь шум і надлишок контенту, які наповнювали всесвітнє павутиння. Зокрема, додавання відеоконтенту на ваш сайт може значно збільшити трафік і допомогти просунутися вгору по сторінках пошукових систем.
Написання контенту і копірайтинг
Відоме кліше свідчить: «контент — король маркетингу». Якісний текст є важливим елементом будь-якого напрямку цієї теми. А якісний контент-маркетинг сприяє утриманню аудиторії, залученню уваги в соціальних мережах, залучення потенційних клієнтів й авторитету сайту.
Сучасний клієнт не просто робить покупку, обираючи товар, він цікавиться історією та місією бренду. А якісний контент якраз і допомагає створювати історію.
Веб-дизайн і розробка
Вам не обов’язково бути майстром програмування, але загальні знання HTML, CSS та інших мов кодування будуть корисні в усіх напрямках цифрового маркетингу. Ці знання дозволять вносити зміни в зовнішню та внутрішню частину веб-сайту без залучення веб-розробника, що іноді дозволяє заощадити час і ресурси.
Професійний дизайнер, що розуміє технічну сторону роботи сайтів, є безцінним активом. Зустрічають по одягу! З сайтами ця умова теж працює, і в першу чергу клієнти судять про бренд за якістю вашого сайту, зовнішнім виглядом, простотою або оригінальністю обраного доменного імені, швидкістю завантаження сторінок, яке говорить про якісний хостинг. А ще такі, здавалося б, дрібниці говорять про серйозність і надійність компанії. І перше враження дуже складно зламати.
Розвивайте навички цифрового маркетингу
У світі цифрового маркетингу може розібратися навіть новачок, витративши достатню кількість часу і доклавши певних зусиль, адже існує маса доступної інформації для навчання. Але слід враховувати, що ринок цифрового маркетингу дуже динамічний і вимагає постійного оновлення навичок у міру появи нових тенденцій і маркетингового інструменту. 2021 рік — час прекрасних можливостей для навчання та процвітання, оскільки інструменти онлайн-маркетингу все більше інтегруються у світ бізнесу.
Залишити коментар