Незабаром Новий рік, отже, час перевірити готовність маркетингових інструментів до новорічного перезавантаження, а рекламних кампаній — до святкового ажіотажу.
У цій статті ми розповімо, що потрібно перевірити маркетологу напередодні свят. Також пропонуємо чек-лист для запуску рекламної кампанії в передноворічний період.
Photo by Joshua Mayo on Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Стан рекламного рахунку
Перевірте заздалегідь, чи є необхідна сума на балансі рахунків реклами в Google Ads, Facebook Ads Manager і т. д. Так ви захистите себе від несподіваного відключення реклами.
Проблему простіше попередити, ніж намагатися виправити ситуацію у свята. Адже бухгалтер може піти в новорічну відпустку, і з ним не буде зв’язку. А якщо й буде, то відправлений ним платіж у банк може затриматися і т. ін.
Оплата маркетингових інструментів
- Складаємо список усіх інструментів, з якими ми працюємо.
- Перевіряємо, до якого числа оплачений кожен із них, щоб не опинитися у свята біля розбитого корита.
Приклад переліку маркетингових інструментів:
- Домен
Не всі сервіси надсилають користувачам повідомлення про закінчення терміну оплати.
- SSL-сертифікат
Безпека актуальна завжди, але на свята — особливо.
- Сервіс email-розсилки
Важливо, щоб запланована автоматична розсилка не зірвалася.
- Сервіси онлайн-форм, спливаючих вікон (pop-up) і push-повідомлень
Якщо ви використовуєте не самописні елементи, варто перевірити, чи оплачена їх функціональність.
- Віртуальна (хмарна) АТС
Дуже важливо, щоб телефонія працювала без збоїв, оскільки клієнти можуть телефонувати й у святкові дні.
- Колтрекінг
Щоб гарантовано зібрати статистику дзвінків, отриманих під час різдвяних свят.
Налаштування повідомлень
Щоб завжди контролювати важливі події, в рекламному обліковому записі налаштуйте звіти. А також доставку повідомлень про платежі та критичні проблеми.
Це допоможе швидко вирішити проблему, якщо виникнуть труднощі, пов’язані з порушенням правил, застарілими платіжними реквізитами, блокуванням показу оголошень.
Вибір нових сервісів
Діджитал-сервіси постійно вдосконалюються, щорічно з’являються нові трендові інструменти з актуальним набором функцій. Передноворічний період — вдалий час, щоб розглянути цікаві пропозиції для оновлення та/або посилення свого інструментарію.
Чому про покупку передплати нових послуг варто подбати саме зараз:
- по-перше, це період новорічних знижок;
- по-друге, знижка може збільшитися, якщо внести річну оплату.
Зазвичай, сервіси пропонують безкоштовний пробний період. Тобто заздалегідь можна протестувати новий інструмент, і, якщо він сподобається, подати в бухгалтерію рахунок на оплату підписки. Найкраще це зробити до новорічного авралу.
Зупинити рекламу на час свят
Якщо ваша компанія представляє B2B-сегмент, і у святкові дні зазвичай немає продажів, на 31 грудня та 1 січня (можливо, і на 2 число) вигідно зупинити кампанію. А ось на період різдвяних свят рекламу варто включити, оскільки активність аудиторії відновлюється.
Чек-лист запуску рекламної кампанії у передноворічний період
- Акції, спеціальні пропозиції та весь новорічний контент варто розробити заздалегідь — так ви напевне не пропустите нічого.
- Підготуйте новорічне оформлення сайту. Це можливість створити в клієнтів святковий настрій та мотивувати їх на здійснення покупок.
- Заздалегідь почніть викладати святкові рекламні відео, щоб прогріти аудиторію. Варто використати цей момент, щоб ближче познайомити клієнтів з вашою компанією.
- А після цього сміливо можна запускати банери з крутими креативами, персоналізованими пропозиціями та закликом оформити замовлення.
- Заздалегідь заплануйте розміщення контенту в соцмережах: створіть публікації та налаштуйте відкладений постинг.
- Застосуйте ремаркетинг або контекстний маркетинг щодо користувачів, які вже колись цікавилися вашою продукцією.
- Якщо у вас налаштована реклама товарів або послуг у соцмережах, і на сайті встановлені пікселі Facebook та інших майданчиків з налаштованими подіями, можна протестувати оптимізацію конверсії для нової аудиторії.
- Проведіть A/B-тестування, щоб перевірити ефективність посилів, креативів, нових фіч майданчиків. Запустіть рекламу на різні сегменти ЦА.
- Уважно вивчайте звіти, перевіряйте нові дані з аналітикою. Слідкуйте за продуктивністю каналів, рекламних кампаній та оголошень. Працюйте тільки з найефективнішими, решту відключайте.
- Перевіряйте коментарі на сайті та на сторінках у соцмережах навіть у свята. Як відомо з практики, у цей час можна очікувати на велику кількість нецільової аудиторії. І в повідомленнях можуть бути не замовлення та навіть не питання щодо роботи вашої компанії. Як правильно реагувати на коментарі, читайте тут.
Використовуйте цей чек-лист незалежно від того, якими рекламними каналами ви користуєтеся. А блог або сайт для бiзнесу можна створити на WordPress. Для цього не потрібні спеціальні знання: ви можете зробити це самостійно, за інструкцією. Під час розробки дизайну та структури свого веб-ресурсу не забудьте про вибір відповідного домену та надійного хостингу.
Висновки
Щоб новорічні свята були вам на радість і пройшли без збитків для бізнесу, підготуйтеся заздалегідь.
Перевірте, чи оплачений рекламний обліковий запис та маркетингові інструменти. Переконайтеся, що у вас правильно налаштовані оповіщення, та не забудьте поставити на “стоп” рекламу напередодні нового року.
Виділіть час для вибору та тестування трендових діджитал-інструментів. І звичайно, ретельно підготуйте запуск передноворічної рекламної кампанії.