Соціальні мережі давно стали невід’ємною частиною стратегії розвитку бізнесу та просування продукції. За значущістю для будь-якого бізнесу соціальні мережі так само важливі, як сайт компанії, розміщений на надійному хостингу. У питаннях промоції соцмережі – чудовий помічник, вони дають майданчик для самовираження, реклами та комунікації з іншими людьми.
Якщо ви тільки плануєте просувати свої NFT, або вже використовуєте для цього, скажімо, Instagram та Discord, рекомендуємо звернути увагу на важливість Twitter. Він уже давно займає провідну позицію серед соціальних мереж, збирає довкола себе сотні мільйонів активних користувачів.
Зображення Edar із сайту Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter, Instagram, щоб не пропустити важливе.
Не варто недооцінювати важливість Твіттера для NFT спільноти: саме там збирається величезна кількість людей, які цікавляться невзаємозамінними токенами, для обговорення новин, новинок та представлення власних робіт.
Щоб успішно просунути NFT у Твіттері, варто звернути увагу на важливі моменти.
Нетворкінг
Нетворкінг – це про корисні знайомства, створення мережі зв’язків, які допоможуть у подальшій роботі. Але ходити зі сторінки на сторінку, читати і лайкати чужі пости не допоможе в розвитку. Потрібно створювати відносини, зв’язуватися з людьми, які поділяють ваші інтереси, захоплення та можуть допомогти вам зростати далі. Так що перший крок – знайти та зав’язати знайомство з людьми зі смаками, схожими на ваші та, бажано, потенційно зацікавленими у вашій роботі.
Участь в аудіокомнатах
Хороше місце для знайомств та отримання нової інформації. Аудіокімнати у Твіттері – це, за фактом, форуми, де люди наживо обговорюють важливі та цікаві для них теми. Там ви можете послухати інших людей, поставити питання або дізнатися про особливості NFT-світу, можливо, ніде не прописаних, але тих, що існують та обговорюються. Такі розмови – живі та справжні, ніщо не змонтовано та не вирізано. Цим вони корисні.
Можна приєднатися до чужої аудіокомнати та знайти нових знайомих зі схожими інтересами, а можна створити свою та задати тему для обговорення.
Публікації
Постити варто лише цінні речі. Тут важлива не кількість, а якість. Мета – не просто наповнити сторінку контентом, а залучити зацікавлену аудиторію, серйозних колекціонерів та талановитих кріейтерів. Так що слідкуйте за тим, щоби пости додавали цінності й вашій сторінці, і вашим NFT. Крім того, якісний вивірений постинг підвищує довіру до продукту.
Активність
Якщо у вас є думки щодо того чи іншого приводу – не соромтеся їх висловлювати. Говоріть про свої ідеї та думки. Але теж обдумано та вивірено. З повагою до спільноти та чужої праці. Діліться роздумами, так буде більше шансів привернути увагу людей, які працюють в одній з вами сфері, або просто однодумців.
Колекціонери, творці NFT, інфлюенсери, відразу звертають увагу на активність на вашій сторінці. На ваші твіти, участь у гілках обговорень, а головне – на постійність.
До речі про гілки. Це особливість Твіттеру, яка дає змогу оновлювати старі твіти та додавати інформацію. Створювати цілі історії із твітів. Вони підтримують інтерес та затримують користувачів на вашому обліковому записі.
І ще один важливий момент: у гонитві за активністю, не варто вплутуватися в серйозні суперечки, це може знатно зіпсувати репутацію і, відповідно, знизити цінність ваших робіт.
Якщо, крім захоплення NFT, ви розвиваєте власний бізнес, нагадуємо, що на NIC.UA можна знайти інструкцію щодо створення сайту для вашої компанії, замовити відповідний домен, безпечний хостинг, зареєструвати торговельну марку (ТМ) та придбати SSL-сертифікат для безпечного обслуговування клієнтів.