Оптимізація коефіцієнта конверсії та її вплив на збільшення прибутку від онлайн-бізнесу

Для ефективної роботи сайту, як інструменту бізнесу, важливим фактором є оптимізація коефіцієнта конверсії – CRO. Це процес оптимізації сайту або сторінки, заснований на підставі аналізу поведінки відвідувачів. Оптимізація допомагає збільшити конверсію сайту, обсяг продажів і дохід бізнесу.

Photo by Frank Busch on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Для початку згадаємо визначення конверсії:

Конверсія – це відношення числа людей, які виконали цільову дію, до загального числа відвідувачів сайту.

Розділяють макро- і мікроконверсії.

Макроконверсія відбувається, якщо користувач:

  • оформляє платну підписку;
  • замовляє або купує товар / послугу;
  • натискає на кнопки «Зателефонувати», «Зв’язатися» і т. п.

Photo by Roberto Cortese on Unsplash

Мікроконверсія – дія, що веде до покупки, наприклад:

  • згода на розсилку оновлень;
  • збереження в закладки;
  • реєстрація на сайті.

Коефіцієнт конверсії розраховується так:

Кількість людей, які виконали цільову дію, ділиться на загальну кількість відвідувачів сайту та множиться на 100%.

Високий коефіцієнт конверсії не завжди говорить про збільшення доходу, особливо якщо це мікроконверсія. На зростання доходу тут будуть впливати й інші фактори:

1. Довіра людей бренду

Що більше люди довіряють вашому бренду, то більше покупок вони здійснюють. Про важливість створення доброго імені бренду читайте в нашій публікації.

2. Адекватна оцінка своїх товарів і послуг

Якщо ви схильні залучати потенційних клієнтів тестовими безкоштовними послугами або пробниками продуктів, це призведе до збільшення конверсій, але не обов’язково вплине на збільшення доходу. Можливо, варто продумати варіант бонусної послуги за покупку на певну суму, або інший варіант мотивації. При формуванні ціни варто враховувати цінову політику конкурентів.

3. Швидкість завантаження сайту

Клієнти не люблять довго чекати. Щоб забезпечити швидке завантаження, варто подбати про вибір якісного хостингу і не робити сайт занадто важким.

Чим корисна CRO?

Будь-який бізнес сьогодні має величезну кількість конкурентів і, залучаючи відвідувача на сайт, варто докласти максимум зусиль для здійснення конверсії.

Дослідження, що передують оптимізації коефіцієнта конверсії, дозволяють дізнатися більше про інтереси клієнтів і вибрати правильну стратегію для максимально ефективної взаємодії з аудиторією, мінімізувати витрати на рекламу, працюючи з уже наявним трафіком.

У чому відмінність між CRO і SEO?

Нерідко люди плутають CRO і SEO. Це різні процеси. CRO працює над збільшенням кількості користувачів, які вчинили цільову дію на сайті. SEO покращує видимість сайту в інтернеті.

Етапи роботи CRO

Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash

1. Проведення дослідження та збір даних

Перед початком кампанії необхідно зібрати дані, провести аналіз відповідності поточного стану, сформулювати цілі та визначити показники досягнення успіху – KPI. Потім формуються гіпотези щодо проведення дій, здатних поліпшити взаємодію сайту з користувачами.

2. Аналіз гіпотез і оцінка доцільності

Далі проводиться тестування варіантів оптимізацій сторінок сайту. Важливо пам’ятати, що зміни не повинні йти всупереч зі стилем і завданнями сайту, а також не повинні бути надмірно витратними при впровадженні.

3. Контроль результатів

Працюючи над оптимізацією, необхідно відстежувати дані аналітики, тестувати та коригувати зміни, які не дали бажаного результату.

Основні рекомендації по роботі з CRO

1. Насамперед визначтеся з метою оптимізації.

2. Для розуміння ситуації використовуйте дані досліджень, а не припущення.

3. Визначте гіпотезу, і тільки потім починайте експерименти й роботу з налаштуваннями.

4. Для відстеження ефективності того чи іншого інструменту, не використовуйте багато інструментів одночасно.

5. Не копіюйте сліпо методи більш успішних конкурентів. Те, що підійшло в їхньому випадку, не обов’язково підійде у вашому.

Робота з CRO не завжди має швидкий результат. Але вкладені зусилля окупляться, якщо грамотно підійти до тестування, оцінки результатів та вироблення стратегії ефективної взаємодії з цільовою аудиторією.

Для роботи пропонуємо список корисних ресурсів та інструментів CRO.

Інструменти та програмне забезпечення для роботи з CRO

Google Analytics: веб-аналітика Google;

Crazy Egg: теплові карти кліків і A / B-тестування;

Hotjar: теплові карти й аналіз поведінки користувачів;

Sessioncam: теплові карти кліків, відтворення сеансу та інтелектуальні послуги веб-оптимізації: сервіс дозволяє фіксувати зони особливої ​​уваги користувачів на сторінці, що може бути корисно для розміщення важливої ​​інформації або кнопок СТА;

Qualaroo: ПО для зворотного зв’язку з користувачами;

Optimizely: експериментальна платформа для A / B і різноманітних тестів.

Якщо у вашій компанії ще немає сайту, його легко можна зробити за допомогою WordPress. Попередньо варто подбати про вибір відповідного домену.

Залишити коментар