Мобільні пристрої стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. З їхньою допомогою люди читають новини, спілкуються з близькими, купують через інтернет. Постійно зростаюча популярність смартфонів і планшетів змушує власників бізнесу працювати над оптимізацією сайтів для мобільних пристроїв. Якщо ваш сайт не має мобільної версії, ви потенційно втрачаєте половину своєї клієнтської бази.
Photo by Luis Villasmil on Unsplash
Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Що таке оптимізація сайту для мобільних пристроїв?
Мобільна оптимізація або оптимізація сайту для мобільних пристроїв – це процес редизайну сайту для поліпшення взаємодії з мобільними користувачами з метою збільшення кількості конверсій.
Раніше оптимізувати сайт для мобільних пристроїв було досить просто, це була та сама версія для ПК за тим винятком, що більшість елементів сайту змінювалися під розмір екрану мобільного пристрою.
Але у 2019 році Google увів індексацію сторінок, орієнтовану на мобільні пристрої. Тепер пошукові роботи Google для ранжування сторінки сканують і мобільні версії сайту.
Зверніть увагу на деякі загальні характеристики сайту, оптимізованого для мобільних пристроїв:
адаптивність дизайну – сайт змінюється відповідно до розміру пристрою;
лаконічність – мобільна версія повинна бути максимально простою і легкою;
простота меню для полегшення навігації;
наявність великих кнопок для зручної взаємодії;
відсутність бічних панелей або заголовків – вони часто стискаються мобільною версією сайту, що ускладнює перегляд;
обмежене використання і легке закриття спливаючих вікон;
легкий для читання текст з великою кількістю заголовків, підзаголовків і маркерів;
стислі зображення для швидшого завантаження.
Відвідувачам повинно бути легко купити, підписатися або виконати будь-яку іншу дію на сайті.
Чому оптимізація важлива?
З середини червня цього року Google почав оновлення алгоритму Page Experience, який враховує досвід користувача при ранжуванні сайтів у пошуковій видачі. Сайти, що проявили більше турботи про зручність користувача, який переглядає сторінку, піднімаються вище в списку ранжування.
За останні кілька років багато власників бізнесу зосередилися на оптимізації коефіцієнта конверсії сайту – CRO. Це практика оптимізації цільових сторінок сайту на основі поведінки відвідувачів, яка допомагає підвищити конверсію на сторінках та збільшити обсяг продажів.
Практичні кроки по оптимізації
Ми зараз не беремо до уваги складні технічні особливості мобільного оптимізації сайту, а пропонуємо звернути увагу на прості, але дієві заходи.
1. Провести аудит мобільної версії сайту
Можна почати з аудиту мобільного додатка за допомогою безкоштовного інструменту Google для тестування швидкості Test My Site. Цей ресурс допоможе зрозуміти відповідність роботи вашого сайту з індексуванням Google для мобільних пристроїв. Для поглибленого аналізу можна отримати повний звіт на електронну пошту.
2. Прибрати зайве
Мобільні версії сайтів повинні бути максимально простими й легкими. Якщо мета сайту – збільшувати конверсію, в мобільній версії сайту не повинно бути чинників, що відволікають:
- великих зображень;
- зайвого тексту;
- спливаючих вікон – всього, що ускладнює сприйняття інформації на маленькому екрані.
3. Підвищити швидкість завантаження сайту
Швидкість сайту – важлива частина мобільного пошукової оптимізації.
Дослідження Google 2018 року показало, що більше половини мобільних користувачів підуть з сайту, якщо його завантаження буде тривати більше трьох секунд. Швидкість завантаження багато в чому залежить від якісного хостингу.
З 2018 року алгоритм Google враховує швидкість завантаження при ранжуванні мобільних версій сайтів в пошуковій видачі. Щоб полегшити HTML-код і прискорити завантаження, Google рекомендує перемкнути мобільні сайти на прискорені мобільні сторінки – AMP.
Спонукайте відвідувача до дії
Працюючи над оптимізацією сайту, варто пам’ятати основну мету – спонукати відвідувачів до дії. Чіткий заклик до дії – CTA – на головній і цільових сторінках, допомагає збільшити конверсію.
Є різні типи CTA, які використовуються в залежності від бажаної мети. Сайти Інтернетторгівлі, наприклад, використовують кнопки «Купити зараз» або «Покласти в кошик» на кожній сторінці продукту. Для сайтів, метою яких є збір контактних даних, ефективними будуть кнопки «Отримати інформацію», «Отримати бонус» і т. п. Потрібно дати можливість відвідувачеві максимально швидко і просто відреагувати на пропозицію.
Ми живемо, практично не випускаючи телефон з рук. Це реальність, і значить, сайти повинні пристосовуватись і розвиватися відповідно до поведінки споживачів.
Оптимізація сайту для мобільних пристроїв – один з найпростіших способів підвищити залученість, відвідуваність і прибуток. Якщо ви тільки плануєте створення власного сайту, почніть з вибору підходящого домену (дізнайтеся в нашій статті, що таке авторитет домену), сам же сайт можна зробити досить легко за допомогою WordPress.
Залишити коментар