Переконуюча реклама

Розвиток технологій сприяє насиченню ринку інформацією про різного роду товари і послуги. У споживача очі розбігаються, загострюється і без того непроста задачу вибору. Продавці, у свою чергу, стурбовані тим, як при високому рівні конкуренції переконати клієнта, що саме його продукту варто віддати перевагу. В умовах, що склалися, актуальним питанням є вибір ефективної рекламної стратегії.

  Добре працює переконуюча реклама.

Зміст статті:

  • Що таке переконуюча реклама?
  • Прийоми переконуючої реклами:
    1. Батіг і пряник
    2. Принцип дефіциту
    3. Одна реклама – одна ідея
    4. Розповідь від другої особи
    5. Почуття контролю
    6. Обіцянка цінності замість заклику до дії

Image: Pixabay

Підписуйтесь на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Що таке переконуюча реклама?

Переконуюча реклама – це маркетингова стратегія, яка спонукає потенційного клієнта купувати товари або послуги, звертаючись до емоцій і почуттів, при цьому надаючи покупцеві достовірні дані про характер і функції продукту.

Переконуюча реклама впливає на бажання й інтереси споживачів, переконує їх придбати товар або послугу. Для цього потрібно:

  1. Сфокусувати увагу клієнта на перевагах, які він отримає разом з продуктом.
  2. Дати зрозуміти, що використання продукту допоможе клієнтові в чомусь поліпшити життя.

Цей вид реклами буде ефективний у тому разі, якщо клієнт вже замислювався про придбання товару або послуги, але сумнівався у виборі між різними пропозиціями.

Прийоми переконуючої реклами

1. Батіг і пряник

Людиною рухають дві сили: бажання отримати задоволення й прагнення уникнути неприємностей. Коли люди бачать рекламу, «пряники» або обіцянки прибутку й успіху можуть вселити в них надію та спонукати до спроби отримати задоволення. «Батіг» – це перспектива втрати, що викликає в людини страх, який змусить його уникати цього потенційного негативного почуття.

2. Принцип дефіциту

Люди цінують все рідкісне й унікальне. Наявність того, чого не може собі дозволити більшість, підвищує почуття власної гідності людини, дає відчуття сили. Використовуйте вирази, пов’язані з дефіцитністю або унікальністю продукту, такі, що змушують швидко наважитись на покупку: «ексклюзивна пропозиція», «тільки сьогодні», «тільки зареєстрованим користувачам», «обмежений доступ». Це допомагає збільшити споживчий попит.

3. Одна реклама – одна ідея

Щоб привернути увагу людей та утримати її до кінця рекламного повідомлення, фокусується на одній ідеї. Виділіть основні переваги, особливості вашої пропозиції – це допоможе клієнтам побачити її цінність та збільшить імовірність покупки. Не намагайтеся вбити всіх зайців одним пострілом – прорекламувати кілька товарів, знайти менеджера й постачальників заодно – це не працює. Сформулюйте одне речення, але постарайтеся донести його суть максимально яскраво.

4. Розповідь від другої особи

Такі займенники, як «ти» і «ви», втягують потенційного клієнта в процес і допомагають йому асоціювати себе з ситуацією, описаною в рекламі. Рекламне оголошення від другої особи привертає увагу й допомагає клієнту уявити омріяне майбутнє з вашим товаром або послугою.

5. Почуття контролю

Згідно з дослідженнями, проведеними американськими психологами, контроль – біологічна та психологічна потреба людини. Він дає відчуття безпеки й комфорту.

Можливість вибору теж дає відчуття контролю. Дозвольте клієнту відчути, що вибір завжди лишається за ним. Надто нав’язлива пропозиція викликає бажання піти. Дати клієнту відчуття контролю допомагають такі фрази, як: «розслабтеся», «не поспішайте», «ніякого тиску», «ви завжди встигнете». Як в рекламному ролику La-Z-Boy – «Зона без тиску».

6. Обіцянка цінності замість заклику до дії

Заклики до дії, такі як «зателефонуйте зараз» або «натисніть зараз» стимулюють прийняття рішення у людей, в принципі готових зробити крок до покупки. Але вони далеко не завжди переконають скептично налаштованих клієнтів. У фіналі рекламного оголошення покажіть цінність вашої пропозиції. Розкажіть про позитивні події, які відбудуться в житті клієнта, якщо він придбає товар або послугу. Наприклад, залучаючи клієнтів на курс по веденню блогу, фінал повідомлення може звучати приблизно так: «Натисніть сьогодні й станьте блогером вже завтра».

Важливо зазначити: переконуюча реклама не повинна сформувати в цільової аудиторії враження, що використання продукту моментально дасть ефект, продемонстрований в рекламі. Ідея полягає в тому, щоб показати клієнтові, що використання продукту допоможе наблизити його мрію, пережити емоції, які переживає герой реклами.

Залишити коментар