Переваги бізнес-акаунта в Instagram

Власникам бізнесу ведення аккаунта в Instagram, може здатися марним витрачанням часу. Селфі, фото їжі та подорожей, примітивні картинки з не менш примітивними підписами. І нічого, що могло б залучити трафік до бізнесу. Така думка помилкова. Досвід багатьох компаній, що просувають бізнес в Instagram, показує, що ця платформа може бути дуже корисною, якщо правильно її використовувати. Реєструйтеся й одразу перемикайтеся на бізнес-акаунт – це дає безліч переваг для ведення бізнесу.

Photo by Jakob Owens on Unsplash

Підписуйтесь на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Що таке бізнес-аккаунт в Instagram?

Бізнес-акаунти з’явились в Instagram у 2016 році, але набули особливої ​​популярності за останні кілька років. Сьогодні більше 25 мільйонів компаній використовують цей тип профілю, а більше 2 мільйонів рекламодавців платять за просування своїх брендів, товарів і послуг.

Бізнес-акаунт в Instagram дозволяє:

  • додавати важливу інформацію про свою компанію: розташування, адреса сайту компанії, номер телефону, години роботи;
  • переглядати показники публікацій, історій і рекламних акцій в реальному часі;
  • отримувати інформацію про демографічні дані підписників: місце розташування, віковий діапазон, стать.

Бізнес-акаунт дозволяє проводити рекламні кампанії бренду, товарів і послуг прямо в додатку, а клієнти отримують можливість зв’язку з компанією через кнопки прямого сполучення, а також можливість переходити за розміщеним посиланням прямо на сайт компанії.

Що дає аналітика бізнес-акаунта Instagram?

Найбільш суттєвою особливістю бізнес-акаунта є можливість отримувати точну інформацію про реакцію підписників на ваші публікації, аналізувати ефективність рекламних кампаній та інших активностей.

Профіль в Instagram, по суті, стає другим сайтом компанії, тому важливо розуміти особливості поведінки людей і найбільш ефективні принципи взаємодії з ними. Інформацію про це можна знайти в розділі «Статистика», який з’являється за підключення бізнес-акаунта, а частково просто під опублікованим матеріалом.

Інформація в розділі дозволяє відстежувати загальні показники, що стосуються акаунта: охоплення, взаємодія користувачів з контентом, інформація про підписників та опублікований контент.

  • Охоплення показує кількість унікальних акаунтів, чиї власники бачили будь-яку з публікацій профілю, історій або відео IGTV. Відмінність охоплення від показів полягає в тому, що покази можуть включати багаторазові перегляди публікації з одного й того ж облікового запису.
  • Взаємодія з контентом показує загальну кількість дій з вашими публікаціями, історіями та відео IGTV за обраний період.
  • Натиснувши на цифру загального числа підписників, можна побачити інформацію про аудиторію аккаунта: країни проживання підписників, вікові групи, стать, кількість тих, хто підписався і відписався, дні й час найбільшої активності, та інші параметри. З огляду на цю інформацію можна вибирати найбільш вдалий час для публікацій матеріалів.
  • Вкладка «контент» показує кількість публікацій за певний період, перегляди та реакції користувачів. Взаємодію з контентом можна розділити на чотири типи: лайки, коментарі, пересилання друзям і збереження. Ці показники допоможуть визначити, що цінує ваша аудиторія і як краще з нею взаємодіяти.

Підключивши бізнес-акаунт, можна помітити, що під кожним опублікованим матеріалом з’явилася кнопка «Подивитися статистику» та «Просувати». Особливо популярні публікації відзначаються Instagram сповіщенням. Ця інформація може бути корисною під час вибору матеріалу для запуску реклами, а також для розуміння, якого роду публікації більше «заходять» вашій аудиторії.

За допомогою кнопки «Просувати» можна запускати промоакції для залучення додаткової аудиторії. Для цього акаунт потрібно прив’язати до сторінки в Fb і додати банківську карту або Paypal, щоб оплачувати офіційну рекламу.

Результати рекламної кампанії теж можна відстежувати в профілі, за допомогою кнопки «Кліки по промоакції». Вона дозволяє побачити відсоток охоплених користувачів, гендерні відмінності, бюджет кампанії і т. п.

Як підключити бізнес-акаунт?

Гарна новина полягає в тому, що бізнес-аккаунт можна підключити абсолютно безкоштовно і з мінімумом витраченого часу й зусиль. Для цього необхідно:

  • Створити обліковий запис Instagram для свого бізнесу, якщо це не було зроблено раніше.
  • Знайти три смужки в правому верхньому кутку екрану, зайти в налаштування, вибрати розділ «Акаунт».
  • Вибрати напис, виділений синім кольором – «Переключитися на професійний акаунт». Іноді цей рядок знаходиться відразу в розділі «Налаштування».
  • Перегорнути кілька сторінок з описом переваг бізнес-акаунта і дійти до вибору категорії: «Автор» або «Бізнес». Далі можна вибрати більш предметну категорію, від якої буде залежати опис сторінки й аналітичні інструменти. Назви самі говорять за себе – перший варіант підійде для людей, які пишуть на різні теми і бажають розвивати особистий бренд, другий – для брендів, магазинів, компаній, постачальників послуг. За бажанням завжди можна змінити категорію, зайшовши в налаштування. Обираючи категорію «Бізнес» назва категорії буде відображатися на сторінці за замовчуванням, в категорії «Автор» можна вибрати, чи показувати інформацію читачам.
  • Додати інформацію про компанію: опис, контакти, адреса сайту компанії, місцезнаходження та години роботи. Варто мати на увазі, що вказавши дані, ви робите їх доступними для видимості будь-яким користувачам, що зайшли на сторінку.

Кому більше підійде категорія «Бізнес», а кому «Автор»?

Категорія «Бізнес» підійде для сторінки інтернет-магазина, кав’ярні, ресторану або салону краси – для бізнесу, якому необхідно просування товарів або послуг.

Категорія «Автор» підійде людям, які бажають розвивати особистий бренд, лідерам думок, публічним особам і просто людям, що створюють корисний і цікавий контент, націлений на розширення читацької аудиторії. Такий собі особистий бізнес-профіль.

Візуально ці два види профілю практично не відрізняються. Відмінністю від базової сторінки користувача стане наявність категорії і кнопки зв’язку, а в категорії «Бізнес» додасться ще кнопка «контакти» та адресний рядок, куди можна вписати як місце розташування бізнесу, так і будь-яку важливу інформацію.

Наявність кнопок, як і додавання адреси сайту компанії в профіль, спрощує комунікацію з клієнтом. Використовуючи кнопки, можна не копіювати номер телефону, а просто натиснути «подзвонити», і номер автоматично висвітиться на екрані телефону. А це збільшує шанси, що клієнт зв’яжеться з компанією.

Залишити коментар