Новорічна акція завершена і ми готові поділитися результатами. Та спершу хочемо розповісти, як все починалося.

До Нового року залишався один місяць, а ми з командою думали про те, яку акцію будемо організовувати для наших клієнтів. Хотілося дати ще більше користі. Колективний мозковий штурм в Zoom і рішення готове — будемо організовувати онлайн-марафон, який допоможе підприємцям з переходом в онлайн і просуванням бізнесу!
Місяць активної роботи і ось він, онлайн-марафон “PRO бізнес під час кризи”. Він вирішує головні завдання цільової аудиторії підприємців, які переходять або перейшли в онлайн та зіткнулися зі складнощами:
- як зробити перехід в онлайн легким та приємним;
- на яких ресурсах заявляти про себе або свій продукт;
- як залучати клієнтів в 2021 році, якщо бюджет для маркетингу обмежений;
- які інструменти використовувати, щоб відразу бачити результат;
- як бути, якщо здається, що бізнес неможливо перевести в онлайн.
П’ять прямих ефірів експерти ділилися власними інструментами і досвідом. Деякі учасники писали особисту стратегію просування прямо під час прямих ефірів, ставлячи питання спікерам.
Як це було?
1 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”
Максим Павлов розкрив тему:
Як бізнесу вийти в онлайн з мінімальними витратами:
- Вибір каналів маркетингу.
- Платформи для створення сайту.
- Бюджетування рекламних каналів.
- Бюджетний маркетинг.
Рекомендуємо подивитися, якщо ви були переконані, що просування з мінімальним бюджетом неможливо.
Максим IT-підприємець, який заснував Школу Інтернет Маркетингу та на особистому досвіді відчув усі способи просування. Але з нами поділився найефективнішими та найзручнішими.
2 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”
Наталія Устименко розповіла:
Як адаптувати маркетингову стратегію під динамічну ситуацію в світі:
- Технічні та тематичні аспекти при підготовці розсилок в період карантину.
- Кейси і лайфхак для підтримки комунікації з клієнтами.
- Що робити брендам, щоб “злетіти” після кризи.
Варто переглянути цю трансляцію, якщо ви хочете вміти дивувати клієнтів, створювати для них якісний контент, враховуючи сучасні тренди. Наталія Устименко Head of Direct Marketing в eSputnik.com, викладач Академії Webpromoexperts і авторка професійно орієнтованих освітніх курсів для фахівців. Ми знаємо, що у неї завжди є найкорисніші новини і фішки зі світу маркетингу.
3 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”
Віталій Кравченко поділився:
Як за 2 тижні організувати доставку на основі фаст-фуд бізнесу:
- Як запустити доставку їжі, через онлайн за 14 днів.
- Чек-лист швидкого запуску працює MVP для офлайн.
- Підводне каміння швидкої реорганізації бізнесу.
- Оцінка ефективності комплексної реклами.
Віталій Кравченко керівник служби доставки і стріт-фуд кафе Street Grill і засновник Webline Promotion особисто відчув всі моменти переходу з онлайн в офлайн, створив власну стратегію, яка допомогла йому збільшити прибуток під час карантину і прийшов розповісти про неї нашим учасникам.
4 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”
Аліса Болоховець висвітлила тему:
ТОП-7 кроків швидкого і якісного переходу в онлайн:
- Як зрозуміти, взагалі шукають ваш бізнес/товари/послуги в Інтернеті.
- Як побачити, хто ваші конкуренти саме в інтернеті.
- Активність конкурентів у мережі: як її оцінити.
- SEO, контекст, соцмережі… Який шлях обрати — розставляємо пріоритети.
- Структура і етапи.
- А якщо потім знову офлайн? Зв’язок і можливості синергії онлайн + офлайн.
Аліса дала чітку і послідовну структуру переходу. Вона знає про найефективніші інструменти в області маркетингу та поділилася ними на онлайн-марафоні. До речі, Аліса Болоховець — CMO Клініки репродуктології, вона знає все про те, як знаходити клієнтів в онлайн-просторі та продавати їм офлайн-послуги.
5 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”
Дмитро Хветкевич завершив онлайн-марафон і розкрив цікаву тему:
Домен або життя:
- Як правильно вибрати ім’я домену.
- Поширені помилки реєстрації.
- Як захистити свій домен.
Дмитро знає все про доменні імена і розповів дуже багато лайфхаків про те, як вибрати правильний домен для бізнесу та захистити свою справу від інтернет-злодіїв. Він директор компанії NIC.UA і організатор марафону «PRO бізнес під час кризи».
Так багато підготовки, а 5 днів промайнули миттєво. Рекомендуємо переглянути кожен ефір і відразу ж застосувати інсайти в своєму бізнесі.
А ми вже пишемо стратегію нового корисного проекту, про який скоро повідомимо.
Завжди ваша, команда NIC.UA
Залишити коментар