PRO бізнес в кризу

Новорічна акція завершена і ми готові поділитися результатами. Та спершу хочемо розповісти, як все починалося.

До Нового року залишався один місяць, а ми з командою думали про те, яку акцію будемо організовувати для наших клієнтів. Хотілося дати ще більше користі. Колективний мозковий штурм в Zoom і рішення готове — будемо організовувати онлайн-марафон, який допоможе підприємцям з переходом в онлайн і просуванням бізнесу!

Місяць активної роботи і ось він, онлайн-марафон “PRO бізнес під час кризи”. Він вирішує головні завдання цільової аудиторії підприємців, які переходять або перейшли в онлайн та зіткнулися зі складнощами:

  • як зробити перехід в онлайн легким та приємним;
  • на яких ресурсах заявляти про себе або свій продукт;
  • як залучати клієнтів в 2021 році, якщо бюджет для маркетингу обмежений;
  • які інструменти використовувати, щоб відразу бачити результат;
  • як бути, якщо здається, що бізнес неможливо перевести в онлайн.

П’ять прямих ефірів експерти ділилися власними інструментами і досвідом. Деякі учасники писали особисту стратегію просування прямо під час прямих ефірів, ставлячи питання спікерам.

Як це було?

1 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”

Максим Павлов розкрив тему:

Як бізнесу вийти в онлайн з мінімальними витратами:

  • Вибір каналів маркетингу.
  • Платформи для створення сайту.
  • Бюджетування рекламних каналів.
  • Бюджетний маркетинг.

Рекомендуємо подивитися, якщо ви були переконані, що просування з мінімальним бюджетом неможливо.

Максим IT-підприємець, який заснував Школу Інтернет Маркетингу та на особистому досвіді відчув усі способи просування. Але з нами поділився найефективнішими та найзручнішими.

2 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”

Наталія Устименко розповіла:

Як адаптувати маркетингову стратегію під динамічну ситуацію в світі:

  • Технічні та тематичні аспекти при підготовці розсилок в період карантину.
  • Кейси і лайфхак для підтримки комунікації з клієнтами.
  • Що робити брендам, щоб “злетіти” після кризи.

Варто переглянути цю трансляцію, якщо ви хочете вміти дивувати клієнтів, створювати для них якісний контент, враховуючи сучасні тренди.  Наталія Устименко Head of Direct Marketing в eSputnik.com, викладач Академії Webpromoexperts і авторка професійно орієнтованих освітніх курсів для фахівців. Ми знаємо, що у неї завжди є найкорисніші новини і фішки зі світу маркетингу.

3 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”

Віталій Кравченко поділився:

Як за 2 тижні організувати доставку на основі фаст-фуд бізнесу:

  • Як запустити доставку їжі, через онлайн за 14 днів.
  • Чек-лист швидкого запуску працює MVP для офлайн.
  • Підводне каміння швидкої реорганізації бізнесу.
  • Оцінка ефективності комплексної реклами.

Віталій Кравченко керівник служби доставки і стріт-фуд кафе Street Grill і засновник Webline Promotion особисто відчув всі моменти переходу з онлайн в офлайн, створив власну стратегію, яка допомогла йому збільшити прибуток під час карантину і прийшов розповісти про неї нашим учасникам. 

4 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”

Аліса Болоховець висвітлила тему:

ТОП-7 кроків швидкого і якісного переходу в онлайн:

  • Як зрозуміти, взагалі шукають ваш бізнес/товари/послуги в Інтернеті.
  • Як побачити, хто ваші конкуренти саме в інтернеті.
  • Активність конкурентів у мережі: як її оцінити.
  • SEO, контекст, соцмережі… Який шлях обрати — розставляємо пріоритети.
  • Структура і етапи.
  • А якщо потім знову офлайн? Зв’язок і можливості синергії онлайн + офлайн.

Аліса дала чітку і послідовну структуру переходу. Вона знає про найефективніші інструменти в області маркетингу та поділилася ними на онлайн-марафоні. До речі, Аліса Болоховець — CMO Клініки репродуктології, вона знає все про те, як знаходити клієнтів в онлайн-просторі та продавати їм офлайн-послуги.

5 день онлайн-марафону “PRO бізнес під час кризи”

Дмитро Хветкевич завершив онлайн-марафон і розкрив цікаву тему:

Домен або життя:

  • Як правильно вибрати ім’я домену.
  • Поширені помилки реєстрації.
  • Як захистити свій домен.

Дмитро знає все про доменні імена і розповів дуже багато лайфхаків про те, як вибрати правильний домен для бізнесу та захистити свою справу від інтернет-злодіїв. Він директор компанії NIC.UA і організатор марафону «PRO бізнес під час кризи».

Так багато підготовки, а 5 днів промайнули миттєво. Рекомендуємо переглянути кожен ефір і відразу ж застосувати інсайти в своєму бізнесі.

А ми вже пишемо стратегію нового корисного проекту, про який скоро повідомимо.

Завжди ваша, команда NIC.UA

Залишити коментар