З SEO пов’язано багато міфів. Один із найпоширеніших – спочатку потрібно запустити сайт і лише потім починати дбати про SEO-налаштування. Здавалося б, яка різниця, одразу чи потім? Головне – розробити дизайн, вибрати правильний домен, надійний хостинг та регулярно наповнювати сайт якісним контентом. Тоді і відвідуваність зростатиме і відвідувачі довше затримуватимуться. Все так. Але цього не достатньо. Щоб користувачі побачили ваш сайт у результатах пошуку, потрібно готуватися заздалегідь. Чим краще ви підготовлені, тим вищі шанси в сайту зайняти гідне місце у пошуковій видачі.
Photo by Freepik
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter, Instagram, щоб вчасно отримувати корисну інформацію.
Перелічимо кілька основних причин, з яких варто завчасно подбати про SEO-просування:
1. Пошуковику потрібен час для ранжування нових доменів
Створюючи новий сайт важливо пам’ятати, що далеко не останній фактор ранжування пошуковою системою – вік домену. Google поміщає нові сайти у своєрідну карантинну зону, яку фахівці SEO називають «пісочницею». Карантин триває близько двох місяців після запуску сайту. Це час перевірки та винесення вердикту, чи заслуговує на довіру новий сайт.
Попередня робота з SEO-оптимізації дасть сайту можливість увійти у світ з потрібної ноги та почати плавно нарощувати авторитет домену.
Щоб не сидіти в “пісочниці” і не гаяти час, можна купити видалений домен. Старий, видалений або дроп-домен – це домен, який кимось зареєстрований раніше, використовувався, але з якоїсь причини користувач не продовжив реєстрацію. Він хороший тим, що вже має певний авторитет, а зареєструвати домен, що звільнився, може будь-який користувач.
2. Економія часу та грошей
Створення якісного сайту – процес тривалий та дорогий. І SEO-просування – один із важливих факторів, яким потрібно займатися для його зростання та розвитку.
Запустити сайт і виявити, що він працює не так, як планувалося: сайт не бачать користувачі, або бачать, але не ті – це марнування часу і грошей на переробку і відстеження результатів. Бувають випадки, коли для покращення SEO потрібно повністю перекроїти дизайн сайту. Варто постаратися зробити все правильно із самого початку. Ідеальним варіантом буде звернутися за допомогою до SEO-фахівця або до агентства веб-розробки з досвідом роботи з SEO. Тоді розробники та дизайнери відразу отримають інструкції щодо розташування кнопок, ключових слів, заголовків, метаописів та інших важливих моментів оптимізації, що дозволить заощадити час та кошти на переробці.
3. Правильна оптимізація підвищує рейтинг сайту
Погано спроєктований, незручний сайт викликає у відвідувача одне бажання піти. А неправильна оптимізація – структура, навігація, підбір ключових слів та метатегів, помилки в коді, недбале текстове наповнення та інші помилки ускладнюють ранжування та знижують ймовірність того, що пошукові роботи Google просканують сайт повністю.
Важливо подбати про якісний UX дизайн. UX – це досвід користувача при взаємодії із продуктом. Інтуїтивно зрозуміла структура сайту або програми для замовлення товару, логічне та зрозуміле розташування елементів, захищене з’єднання, яке забезпечує SSL-сертифікат, сприяють отриманню позитивного досвіду користувача, а він впливає на рейтинг сайту в пошуковій системі.
Позитивно впливає на рейтинг і створення AMP-версії сторінок сайту. Вони корисні для користувачів мобільних пристроїв. АМР версія – це полегшена версія сторінки, яка зберігається в кеші Google і за повільної роботи мережі завантажується на пристрій користувача прямо звідти.
4. SEO допомагає розвитку бренду
Правильна SEO-оптимізація – гарний внесок у розвиток бренду. Тут є пряма кореляція. Чим краще налаштування SEO – тим більше користувачів побачать сайт та зайдуть на нього. Численні заходи говорять про легітимність та збільшують авторитет домену. Коли пошуковик бачить, що сайт компанії популярний у користувачів, він частіше видає його іншим людям за релевантними запитами, що збільшує впізнаваність та популярність.
Частота видачі багато в чому залежить від правильного вибору релевантних ключових слів, які, своєю чергою, залежать від знання ЦА та її потреб. Правильно підібрані ключові слова спрощують пошук і роботам Google, і новим відвідувачам сайту. І чим раніше будуть зроблені правильні налаштування – тим краще для сайту.
Резюме
Інвестуючи час та гроші у розробку нового сайту, варто постаратися дати йому максимальні шанси на успіх. SEO-оптимізація – важливий фактор підготовки сайту до запуску. Від неї залежить, як сайт ранжуватиметься пошуковими роботами і, відповідно, скільки користувачів – потенційних клієнтів, побачать його на запит у результатах видачі.
Для безпечної роботи та отримання стабільного прибутку бізнесу необхідно зареєструвати торговельну марку. Цю та інші послуги можна отримати на NIC.UA.