Кожен власник сайту зацікавлений у просуванні свого ресурсу в мережі. Він шукає можливості збільшення трафіку та підвищення рейтингу. У розмові з фахівцями з просування часто можна почути маркетингове формулювання SEO з оплатою за результат. Поговоримо про те, у чому полягає сенс такої пропозиції, як це працює, про які підводні камені варто знати при взаємодії з SEO компанією.
Image: Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
ЗМІСТ СТАТТІ:
- Чи виправдовує себе SEO з оплатою за результат?
- Чим відрізняється “традиційне” SEO?
- Які методи використовують компанії з тактикою SEO з оплатою за результат?
- Платні посилання та використання PBN
- Наповнення тексту ключовими словами
- Клоакінг (маскування)
- Що потрібно враховувати під час вибору SEO-агентства?
SEO з оплатою за результат – це форма співпраці власника інтернет-ресурсу та SEO-агентства, за якої оплата та сума винагороди корелюється з отриманими результатами просування сайту в мережі. На перший погляд, пропозиція оплати послуг SEO лише за наявності результату роботи, звучить привабливо. Однак, реальність може бути трохи іншою.
Співпраця у форматі SEO з оплатою за результат може супроводжуватися деякими ризиками, тому треба розуміти, на чому слід сконцентрувати увагу при укладанні угоди з агентством.
Чи виправдовує себе SEO з оплатою за результат?
SEO компанії використовують різні методики, багато з яких швидко підіймають трафік та рейтинг. Але не завжди короткострокове підвищення призводить до позитивного результату в довгостроковій перспективі. Наприклад, можна зіткнутися із застосуванням тактики, яка називається «чорний капелюх» SEO. Коли несумлінні агенції використовують короткі шляхи та стратегії, що порушують правила пошукових систем, для швидкого зростання рейтингу в пошуковій видачі.
Основна проблема роботи з оплатою за результат полягає в націлюванні на миттєвий результат, незалежно від використаних коштів і без урахування наслідків для сайту в довгостроковій перспективі. А пошукову систему так просто не обдуриш, миттєвий ефект може спричинити втрату рейтингу в майбутньому, аж до виключення ресурсу з результатів запиту.
Чим відрізняється “традиційне” SEO?
Довгострокова стратегія SEO-кампанії – цінний та перспективний напрямок для просування веб-ресурсу. Але це вимагає тимчасових та грошових витрат, а багато власників ресурсів не готові чекати. Якщо у вас немає авторитетного домену, то результати SEO зазвичай стають помітними протягом 6-12 місяців.
Компанії з «роботою на результат» для збільшення трафіку часто використовують розсилку спаму, наповнення нерелевантними ключовими словами, дубльований контент, збір посилань та багато інших хитрощів, які надалі можуть призвести до проблем від незначної втрати рейтингу до повної деіндексації сайту. Тому хороший SEO вимагає витрат часу та зусиль кваліфікованих фахівців.
Які методи використовують компанії з тактикою SEO з оплатою за результат?
Photo: Unsplash
Розглянемо деякі з них:
1. Платні посилання та використання PBN
Нарощування посилальної маси – один із найскладніших аспектів у SEO. Найпоширеніші практики: купівля посилань та використання PBN – підконтрольної мережі джерел. В основному для створення мережі використовуються авторитетні домени зі строком дії, що минув.
Колись ці сайти були діючими, вони напрацьовували свій мережевий авторитет, але з якихось причин власники вирішили не користуватися доменом. Їх набувають для зміцнення авторитету й додавання «посилальної ваги» ресурсу, що просувається. Ця тактика стала актуальною, коли зросла популярність соціальних мереж.
2. Наповнення тексту ключовими словами
У ранніх версіях пошукових алгоритмів запросто сходило з рук додавання сотень нерелевантних ключових слів у тексти. Тоді пошукові системи могли сприймати лише прості сигнали та реагувати на густину ключових слів.
Зараз робити це безглуздо, оскільки пошукові алгоритми легко розрізняють релевантні та нерелевантні ключові слова. Додавання до тексту рандомних ключових слів призводить лише до одного – ви створюєте жахливий нечитабельний контент. Завдяки новим розробкам семантичного пошуку, алгоритм пошукової системи здатний оцінити значення тексту незалежно від використання набору ключових слів.
3. Клоакінг (маскування)
Клоакінг – це метод, за якого дані для роботів пошукової системи відрізняються від контенту для користувачів. У разі використання такого методу створюється два варіанти сторінки: один для пошукових роботів, другий – для відвідувачів. Сторінка для користувачів насичується вмістом без обмежень, що відповідають стандартам пошукової оптимізації. Сторінка для роботів оформлюється відповідно до вимог для оптимізації.
Що потрібно враховувати під час вибору SEO-агентства?
Photo: Unsplash
Ефективна SEO-кампанія – це налагодження довгострокових партнерських відносин між клієнтом та агентством для роботи на досягнення результату.
Партнерські відносини дозволяють маркетологам глибоко розібратися в особливостях галузі, відстежувати динаміку проєкту та регулювати стратегію залежно від умов, що змінюються. Відсутність постійної взаємодії призводить до втрати контакту та зниження результату.
Існує п’ять основних характеристик ефективності SEO-агентств:
1. Постановка реальних цілей
SEO – це процес, успіх якого необхідно оцінювати за довгостроковими результатами. Шукайте компанію, що пропонує комплексну довгострокову стратегію розкрутки сайту.
2. Відгуки про роботу
До рейтингів онлайн-оглядів та каталогів варто відноситися з певною часткою скептицизму, оскільки SEO-агентства нерідко платять за місце в рейтингу. Працюючим методом перевірки ефективності компанії може стати прохання надати можливість зв’язатися з клієнтами агенції та самим поцікавитись, наскільки вони задоволені якістю роботи компанії.
3. Транспарентність
Чесність, відкритість та відповідальність – основа, на якій вибудовується ефективна співпраця між клієнтом та агентством. Клієнт повинен мати доступ до інформації. Агентство має повідомляти клієнта про цілі, тактику, зміни та результати SEO-кампанії таким чином, щоб клієнт із легкістю міг зрозуміти отриману інформацію. Якщо агентство вважає за краще давати відповіді, не заглиблюючись у тему та уникаючи конкретики, краще пошукати іншу компанію для співпраці.
4. Приклади з практики
Приклади розробки та реалізації успішних SEO-кампаній, труднощів, що виникають, і вирішення проблемних моментів – відмінний спосіб оцінити якість роботи агентства. Шукайте агентства, відкриті для клієнтів та готові ділитися результатами своєї роботи та досліджень.
5. Галузевий досвід
SEO – це не те, чого можуть легко навчити на курсах. Пройшовши навчання й отримавши гарний сертифікат, ви не стаєте компетентним фахівцем. Єдиний робочий спосіб навчитися SEO – це постійно займатися ним. Дивіться резюме співробітників SEO-агентств, щоб мати уявлення про загальну кваліфікацію та напрацьований досвід команди.
Якщо ви сумніваєтеся, чи варто використовувати SEO з оплатою за результат, можливо краще витратити ресурс на платну рекламу. Нерідко спроба забезпечити довгостроковий результат за допомогою короткострокової моделі зазнає невдачі. Набагато ефективніше інвестувати в тактику планомірного повільного зростання.
Якщо в компанії ще немає сайту, його можна зробити за допомогою WordPress. Заздалегідь подбайте про вибір відповідного домену та якісного хостингу.
Залишити коментар