Дистрибуція контенту для розширення аудиторії

Дистрибуція в контент-маркетинговій сфері — це поширення контенту на інтернет-майданчиках, якими цікавиться потенційна ЦА вашого бренду. Контент — важлива рушійна сила будь-якого бізнесу: щоб про тебе дізналися та вибрали саме тебе, твій продукт — має запам’ятатися. Впізнаваність потрібна всім: і великому машинобудівному заводу, і маленькій пекарні, і величезній армії блогерів, для яких виробництво контенту перетворилося на професію.

Photo by Glenn Carstens-Peters on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Слід визнати, що на сьогодні ринок контенту зіткнувся з перевиробництвом. Ваші потенційні читачі просто захлинаються в цьому нескінченному потоці інформації — рекламної, новинної, розважальної тощо. 

І як “виживати” тим, хто поки що не став лідером думок? Як зробити так, щоб вас почули (навіть так: розчули)? За допомогою контенту бути присутнім на всіх доступних майданчиках. І нагадувати про себе не лише посиланням на офіційний веб-ресурс, але й анонсами конкретних статей та інших матеріалів, що публікуються на сайті чи в блозі. Наприклад, варто рекомендувати свої статті в коментарях під постами в соцмережах чи публікаціями на інших майданчиках, якщо це доречно в контексті обговорення.   

Навіщо компанії або особистому бренду активно “сіяти” контент? Щоб стимулювати продажі, підвищувати охоплення та впізнаваність, збільшувати доступ до зацікавленої аудиторії, покращувати рівень експертності в професійному середовищі. Особливо в тому випадку, коли компанію представляють експерти з сильним особистим брендом.

Де розповідати про себе?

У класичному розумінні контент-маркетинг — це планомірне послідовне створення та поширення релевантного корисного і цікавого контенту з метою впливу на купівельну поведінку користувачів. Дистрибуція контенту — частина цієї стратегії. Тому робота з каналами онлайн-комунікації — не менш важлива складова ефективного розширення аудиторії та підвищення її лояльності, ніж якість самого контенту.

У своєму акаунті та в групі (групах) у соцмережах

Якщо їх ще немає з якоїсь причини, потрібно створити. А ті, що вже існують, — розвивати, піарити. Обов’язково потрібно підігрівати інтерес аудиторії, анонсуючи цікаві матеріали з вашого сайту. Важливо поступово привчити читачів до хорошого контенту, “виховувати” свою аудиторію, а не просто завалювати її посиланнями.

Що розміщувати: корисні експертні матеріали. Наприклад, кейси, покрокові інструкції, добірки. Можна використовувати формат особистої колонки на актуальну тему.

Також маркетологи радять використовувати ресайз контенту (трансформацію готового матеріалу в інший формат) для різних соціальних мереж. Припустимо, огляди, які публікуються з коротким анонсом на Facebook, можна розбивати на кілька постів для Іnstagram. Великий подкаст можна представити у вигляді коротких аудіо для Telegram тощо.

На нових платформах

Намагайтеся в числі перших з’являтися на нових інтернет-платформах. Наприклад, з’явився Clubhouse — оперативно вивчіть специфіку, підберіть відповідний контент і приєднуйтесь до спільноті. Користуйтесь моментом популярності цього майданчика. Більш докладно про те, як використовувати цю нову соціальну мережу для просування бізнесу, читайте в нашій статті.

Використовуйте “допомогу залу”

У будь-якого підприємця, напевно, є друзі чи приятелі, які працюють у тій самій галузі та не являються його конкурентами. Тому час від часу можна домовлятися про публікації постів з посиланням на вашу статтю. Багато хто відгукнеться на таке прохання: рекомендувати читачам корисний контент — не соромно. Головне — не бути нав’язливим і не просити про таку послугу занадто часто. А паралельно працювати над розширенням кола таких друзів.

Не економити на платному просуванні

Платне просування в соціальних мережах не потребує захмарних капіталовкладень, але працює дуже ефективно. Отже, витративши не занадто велику суму, можна налаштувати показ реклами для конкретної ЦА, що дозволить істотно збільшити охоплення. Важливо: ви будете звертатися до аудиторії не з пропозицією замовити вашу послугу або купити товар, а запропонуєте їй корисну інфографіку або цікаву статтю.

Тільки дуже важливо правильно транслювати свою думку. Насправді у розпорядженні автора є лише 3-5 рядків тексту, щоб привернути увагу користувача соціальної мережі та донести до нього основну думку, яка вигідна для репутації вашої компанії або особистого бренду.

Що розміщувати: заздалегідь з’ясувати вид рекламних форматів, представлених на конкретному майданчику, ознайомитися з технічними вимогами. Обговорити можливість розміщення публікації за бартером (надаєте свій товар або послугу).

Не варто ігнорувати й безкоштовні майданчики, адже це допомагає розв’язанню глобальних маркетингових завдань: презентація нового продукту, покращення продажів, робота над іміджем тощо.

Правильно використовувати контекстну рекламу

Це можна зробити в Google. Тільки вести читачів безпосередньо на свій сайт. Що розміщувати на сайті або в блозі: новини компанії, інформацію про новинки ваших товарів/послуг, експертні матеріали (огляди, поради), розважальний контент (голосування, квізи).

Поширення контенту (дистрибуція) спирається на те, чого ми, власне, хочемо від контент-маркетингу: щоб у нас більше купували. Домогтися цього можна різними способами. У тому числі й завдяки “посіву” контенту, доставлення його до цільової аудиторії не тільки за допомогою свого основного інтернет-майданчика, але й завдяки присутності на сторонніх ресурсах.  

Залишити коментар