Що таке ключові слова для сайту

Кожен раз, відкриваючи пошуковик, ми замислюємося, як сформулювати запит, які слова підібрати, щоб знайти потрібну нам інформацію, річ або послугу.

Photo by Ayrus Hill on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Далеко не кожен користувач готовий писати докладні запити, в основному люди формулюють їх коротко, наприклад, не «приготування котлет, як у бабусі», а «рецепт котлет». Для видачі найбільш підходящих відповідей на запити, що вводяться користувачами, пошуковики містять різні варіанти комбінацій слів. Такі слова і фрази називаються ключовими, а процес підбору ключових слів – складанням семантичного ядра. Семантичне ядро ​​включає слова та поєднання слів, які найчастіше використовуються при пошуку на певну тематику. Якщо ви знаєте, які ключові слова використовують ваші клієнти при пошуку, ви можете оптимізувати сторінку сайту так, щоб вона з’являлась у результатах пошуку користувачів.

Дослідження ключових слів

Дослідження ключових слів проводиться для того, щоб дізнатися, які з них краще підходять для товарів та послуг, пропонованих тим чи іншим бізнесом. Це процес збору варіантів ключових слів, які використовуються пошуковими системами. В результаті, при введенні користувачем запиту, що має відношення до вашого бренду або продукції, це слово або комбінація, що знаходяться в переліку ключових на вашому сайті, підтягнуть сайт в результатах пошуку. Щоб займати не останнє місце в пошуковій видачі, варто переконатися в релевантності ключових слів. У міру зростання авторитету сайту він почне ранжуватися по кількості органічних ключових слів.

З точки зору SEO виділяють два типи «цінності» ключових слів: релевантність та обсяг пошуку.

Розглянемо докладніше кожен з цих факторів.

1. Релевантність ключових слів

Згідно з вимогами Google, ключові слова повинні мати пряме відношення до змісту сайту, особливо до цільової сторінки. Ключові слова повинні допомагати відповісти на питання або надати цінну інформацію, пов’язану з основним ключовим словом. Люди повинні розуміти, який продукт, послугу або контент вони знайдуть на вашому сайті.

При проведенні дослідження ключових слів, легко загрузнути в спробах їхнього ранжування. Важливо зосередитися не тільки на цільовому ключовому слові, а й на цілі пошуку. Що краще сторінка відповідає на питання, то краще вона ранжируватиметься за певним ключовим словом.

Щоб визначити релевантність ключових слів, можна використовувати спеціальні інструменти для аналізу органічних ключових слів. Зазвичай такі інструменти представляють самі пошукові системи, наприклад, Google Ads, але є і спеціальні сервіси, такі як як Ahrefs або SEMRush, які допомагають досліджувати сайти конкурентів та аналізувати органічні ключові слова для сайту.

2. Обсяг пошуку за ключовими словами

Другим важливим фактором у підборі ключових слів є середньомісячний обсяг пошуку. Обсяг пошуку за ключовими словами показує, скільки людей шукали певний термін за останній місяць. Що вище обсяг пошуку, то більше людей цікавиться цією темою або продуктом в даному контексті, і тому більше результатів буде в результатах пошукової видачі.

Тут у гру вступає конкуренція. Виділитися серед конкурентів, коли більше тисячі компаній борються за перше місце у видачі Google, досить непросто. Тут необхідно збільшувати складність ключових слів, використовувати ключові слова з довгим хвостом, додавати більше описових деталей до ключових слів, релевантним вашому сайту, і працювати над підвищенням авторитету домену.

Як підібрати ефективні ключові слова?

Насамперед потрібно накидати ідеї ключових слів. Це можна робити за допомогою власної фантазії чи звіряючись з меню свого сайту, скориставшись статтею на Wikipedia за вашою тематикою і вивчивши характеристики, важливі у вашому напрямку; використовуючи генератори ключових слів, такі як seoquick або elama.

Наступним важливим кроком у підборі ключових слів для сайту буде вибір інструменту для збору статистики й планування ключових слів. Багато інструментів доступні в інтернеті безкоштовно. Функціонал їхній, правда, може бути обмежений, проте вони зможуть допомогти звузити коло ключових слів, релевантних вашому бізнесу.

Пропонуємо для прикладу три інструменти для дослідження ключових слів, але взагалі-то їх набагато більше:

Інструмент планування ключових слів Google Реклама

Колишня Google AdWords, перейменована в 2018 році на Google Ads, а в рунеті на Google Реклама – прекрасний інструмент для планування ключових слів. Вона призначається для рекламодавців, а так як Google заробляє гроші на рекламі, інструменти добору ключових слів дуже корисні. Але використовувати інструмент можна не тільки для підбору семантичного ядра для реклами. Щоб бачити точний щомісячний обсяг пошуку, знадобиться створення активної рекламної кампанії.

Плагін Keywords Everywhere

Інструмент, який можна використовувати як з Firefox, так і з Chrome, дає список релевантних ключових слів прямо на сторінці результатів Google. Хоча в безкоштовній версії він не показує повні результати для сторінки, але все ж дає можливість зрозуміти, які ключові слова підходять для обраної тематики, керуючись запропонованим списком.

Консоль пошуку Google

Цей інструмент, по суті, протилежний двом іншим і показує, які ключові слова допомагають знайти ваш сайт. Провівши невеликі налаштування, в розділі «Продуктивність» можна буде побачити запити, які приводять людей на ваш сайт. Інструмент може бути корисний, оскільки показує пошукові запити, яких ви не очікували побачити в контексті своєї тематики, а дізнавшись їх, можна додати до переліку ключових слів.

Ми перерахували деякі моменти дослідження ключових слів і забезпечення задоволення пошукових потреб клієнтів. На ряду з цим варто пам’ятати, що важливим фактором для комфортного відвідування клієнтом вашого сайту є надійний домен і якісний хостинг. Якщо ви тільки плануєте створення власного сайту, це легко можна зробити за допомогою WordPress.

Залишити коментар