Що таке перформанс-маркетинг?

В міру розвитку і вдосконалення методів електронних продажів і цифрового маркетингу розширюється спектр можливостей заробітку через інтернет. Водночас збільшується конкуренція та вимоги до послуг, що надаються бізнесу. Деякі маркетингові агентства сьогодні пропонують клієнтам платити тільки за конкретні результати роботи:

  • за клік;
  • завантаження;
  • підписку або продаж.

Це принцип роботи перфоманс-маркетингу, або ефективного маркетингу.

Photo by Austin Distel on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Як працює перформанс-маркетинг?

Перформанс-маркетинг – це концепція інтернет-маркетингу, метою якої є досягнення конкретних, фінансово вимірних бізнес-результатів у максимально короткі строки. Це загальний термін для інтернет-маркетингу та рекламних програм, в яких рекламодавці платять тоді, коли відбувається бажана маркетингова дія: клік, продаж, підписка і т. п.

Ця практика поєднує в собі рекламні та бренд-маркетингові стратегії та орієнтована на вимірні результати для визначення вартості послуг.

Перфоманс-маркетинг передбачає постановку конкретної мети, виконання її та вимір результатів в конкретних цифрах. Це може бути збільшення трафіку, збільшення кількості лідів – потенційних клієнтів, які зацікавилися товаром і залишили свої дані, і т. п. Цілі кампанії обираються, виходячи з бажаних результатів. Для інтернет-магазинів це, як правило, конверсії, інформаційні портали працюють над збільшенням трафіку, компаніям, орієнтованим на довгий цикл продажів, потрібні теплі ліди.

Типовими способами проведення перформанс-маркетингу є афілійований маркетинг і маркетинг впливових осіб. Розберемося, що це.

Афілійований або партнерський маркетинг – це спосіб просування, який передбачає розміщення банерів або реферальних посилань (посилання на сайт, що містять унікальний ідентифікатор партнера, який розмістив її) на сайтах партнерів. Цей метод відмінно підвищує трафік.

Що стосується маркетингу впливу – ця форма використовується в соціальних мережах з підтримкою або продакт-плейсментом (прихованою рекламою) впливових в певній сфері людей та організацій, що мають авторитет і експертний рівень знань у своїй галузі. Лідери думок в соціальних мережах нерідко укладають угоди з оплатою за фактом здійснення продажу.

Photo by Nick Fewings on Unsplash

Перфоманс-маркетинг передбачає оплату послуг афілійованих осіб, рекламних або маркетингових агентств в залежності від ефективності рекламної кампанії замість фіксованої плати. Це дозволяє компаніям-замовникам скорочувати витрати на рекламу, одночасно збільшуючи рентабельність інвестицій, що є відмінною рисою цього виду маркетингу.

На перший погляд, перфоманс-маркетинг – ідеальний варіант. Якщо можна платити тільки за фактом скоєної дії, то навіщо потрібні інші форми маркетингу? Подивимося, чи може вживатися ефективний маркетинг з традиційними видами реклами та чи є у нього недоліки.

Перфоманс або традиційний маркетинг?

Довгий час компанії використовували для просування продукції традиційні засоби масової інформації: газети, журнали, телебачення, радіо, рекламні щити. Ці варіанти реклами дозволяли охопити досить велику кількість людей, але вимагали фіксованої оплати незалежно від ефективності. А вартість традиційної реклами може бути досить високою, оскільки залежить від багатьох чинників і витрат, включаючи передбачувану кількість читачів або глядачів, які побачать рекламу. Але контакт з великою аудиторією далеко не завжди дорівнює великій кількості продажів. Це не означає, що традиційні ЗМІ та реклама не працюють, інакше цей вид реклами вже перестав би існувати. Але часто поштові скриньки наповнюються рекламними листівками, які викидаються не дивлячись і сприймаються людьми як паперове сміття, а рекламодавець заплатив за них гроші.

Як новий «гравець» у світі маркетингу, онлайн-реклама набагато більш уважна до потенційного клієнта і пропонує точний таргетинг на аудиторію. Вона дає можливість ефективніше залучати потрібних людей у ​​потрібний час, що дає можливість зробити кампанію більш ефективною. І незаперечною перевагою онлайн-маркетингу є можливість платити тільки в тому випадку, якщо реклама працює.

З недоліків варто відзначити те, що перфоманс-маркетинг – не підходить у випадках, коли результат складно вимірювати цифрами або він може бути відстрочений в часі. Наприклад, вплив брендингу на продаж. У таких випадках перфоманс-маркетинг не використовують.

Другим недоліком можна назвати ціну. Ефективний маркетинг може бути досить недешевою послугою, ціна якої обумовлена ​​проведенням маркетингових досліджень, використанням складної системи аналітики та запуску різних рекламних напрямків.

Іноді клієнтів лякає складна схема роботи й нерозуміння процесів, що відбуваються, але це умовний мінус, бажання розібратися в процесі та допомога хорошого Project-менеджера це швидко вирішують.

З чого почати роботу з перфоманс-маркетингом?

Ефективний маркетинг починається з просування продуктів і послуг через афілійованих осіб або компанії. Вони допомагають у просуванні брендів через свої сайти або акаунти в соціальних мережах. Афілійованими особами можуть бути:

  • впливові люди;
  • знаменитості;
  • сайти зі схожою тематикою контенту;
  • новинні й розважальні інтернет-портали;
  • медіа-компанії, що розміщують контент на різні теми.

Хорошим варіантом буде використання послуг аутсорсингових менеджерів або компаній цифрового маркетингу з повним спектром послуг, які пропонують послуги перфоманс-маркетингу й відповідають за маркетингову стратегію, виконання рекламної кампанії, дотримання нормативних вимог і роботу з партнерами.

Залучаючи клієнтів на сайт або в інтернет магазин, потрібно пам’ятати: щоб клієнт довше перебував на сайті й захотів повернутися знову, серед інших чинників важливий якісний хостинг. Якщо у вашої компанії ще немає сайту, його легко можна зробити за допомогою WordPress.

Залишити коментар