Що таке візуальний контент сайту?

Людина влаштована так, що її мозок не спроможен сприйняти всю повноту інформації лише з допомогою одного джерела на кшталт слова чи звуку. Мозок справляється зі засвоєнням концепції, якщо каналів з яких надходить контент кілька і коли інформація упакована в різні контейнери.

А саме зображення, текст, звук, відео та мікси з усіх цих компонентів.
Нещодавно ми говорили з вами про розширений пошук Google , це якраз продовження теми у більш розгорнутому форматі з поясненням не тільки для чого це потрібно SЕО, а й із соціального боку – про сприйняття візуального матеріалу людиною та її реакції на такий контент.

Багато невловимих понять краще подавати у вигляді відеоматеріалу або зображення. Просто тому що підсвідомість з її справжніми бажаннями і несвідомі, часом базові, першорядні потреби людей часто заховані під шаром “треба, мабуть, правильно, неправильно” і шанс пробитися за ці стіни можна отримати тільки за допомогою візуалізації.

VisualContent

Photo by Amigos3D on Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб бути у тренді!


Для бізнесу це теж корисно, тому що ви зможете завоювати не лише гаманці ваших клієнтів, а й їхні серця.
Погодьтеся, гра коштує свічок. Отже, почнемо.

Принципи візуалізації

Ви знаєте певну кінцеву мету та розумієте, що готові запропонувати для досягнення. Наприклад, у вас є хороший продукт чи послуга. За допомогою візуального контенту, будь то відео чи фотоматеріали, необхідно розкрити під новим кутом зору, додати ясності та неординарності. Така подача потребує незашореності та свіжого погляду на звичайні поняття та події. І творчого настрою того, хто взявся за реалізацію ідеї. Просто маючи мануал, “зроби спочатку це, а потім те за схемою” – тут не працює.

Поміркуйте, як вкласти те, що ви збираєтеся показати легкість і любов до людей. Як збираєтеся донести свої ідеї та предмет продажу так, щоб це не виглядало як “купи-купи-ну купи ж!”

Наприклад, усі знають, що у світі існує проблема зі світовими запасами риби. Вона нещадно винищується, процвітає протиправний промисел, квоти порушуються та винні не притягуються до відповідальності через недосконалість законодавства.

Екологи та волонтери знімаючи відеоматеріали про те, як помирає океан, руйнуються рифи – і це дозволяє людям побачити проблему з усім набором спецефектів, зачіпають за живе і не залишають байдужим до нашої планети та її природи – навіть найзапеклішого циніка. Люди активно створюють петиції, рухи на захист і це дає результат на рівні держав.

Або пластик. Вже всім набридло дзижчання з кожної праски про те, що він завдає шкоди. Проте, подивившись фільми та наукові матеріали, як це впливає безпосередньо на людину вже сьогодні, ми не захочемо купувати в магазині пластиковий пакет, а візьмемо із собою тканинну вічну авоську.

Це загальні приклади спроектованої візуалізації, коли звичайні явища – як сонце, що щоденно сходить, можна подати під невідомим кутом і привернути не просто увагу, а виділитися.

Що дає візуалізація вашому сайту

  • Подає інформацію у максимально зрозумілому форматі. Вона відчутна і реалістична. Легка, зразу запам’ятовується та переконлива.
  • Візуальний контент чудово виглядає. Картинки із приємним вмістом люблять розглядати не лише естети, а й буквально всі. Ваш гарний сайт дарує клієнту не лише товар, а й культурний досвід. При правильному використанні дизайнерських тенденцій і напрацювань, тактик побудови композиції ваш сайт буде виглядати надзвичайно.
  • Якщо вам вдалося створити привабливий сайт з візуальним контентом, то це говорить хороше не тільки про сайт та товари, які ви продаєте. Це повідомляє користувачам, що так само хороші і ви, творці сайту, люди, які з турботою і розумінням прекрасного створили щось дивовижне і незабутнє. Сайт автоматично стає більш авторитетним, зусилля щодо покращення та правильної подачі ніким не залишаться непоміченими. Тому що за умовчанням зрозуміло, якщо дизайну і візуалізації приділяється така увага, то люди мають чудові знання і підприємство це шановане і розумне. Повідомлення про послугу або сервіс для клієнта стає сильним та переконливим.

Інструменти для візуалізації

Коли ви розумієте, що без візуального контенту ви втрачаєте можливості в бізнесі, настав час приступити до реалізації ідей і освоїти інструменти.

Декілька варіантів, навіть якщо ви не професійний дизайнер або архітектор, який вміє проектувати, допоможуть вам недосяжну бажану красу сайту зробити своєю реальністю. Отже:

  • Висме – безкоштовно. За допомогою цього інструменту ви зможете візуалізувати навіть дані. У пакеті надаються готові шаблони, завантаживши які своє наповнення отримаєте згенеровані ПЗ готові візуальні варіанти. Залишиться вибрати кольори, набори шрифтів та вуаля. У пакеті є також преміум-підписка і це уа за вашим бажанням.
  • Табличка – безкоштовно та окремо є платно з додатковими наборами інструментів. Це ПЗ дозволяє успішно працювати з аналітикою, таблицями, які перетворюються на красиві візуальні дизайнерські пакети.
  • Інфограм – безкоштовно на десять проектів. Прекрасна програма навіть для людини, яка далека від дизайну. Зручні шаблони, анімація, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, навороти на кшталт ковзання та інтерактивності. Чудовий набір.

Дизайн та візуалізація не така складна задача, як може здатися одразу. Створюйте привабливі матеріали з ваших даних, пропозицій та товарних одиниць.

Це цілком розумний спосіб залучити до вас потенційних клієнтів та утримувати існуючих. Ви будете подавати корисну інформацію про свій сервіс та послуги, а люди із задоволенням будуть приходити на ваш сайт із чудовим стилем та естетикою – за покупками.

У нас ви отримаєте надійний і захищений хостинг, гарний домен та SSL-сертифікат для свого бізнесу.