Швидка комп'ютерна допомога в режимі онлайн

Комп’ютерною грамотністю володіють усі. Необхідність користування ноутбуком, ПК, планшетом та іншими електронними пристроями вимагає опанування цієї науки. Хтось стає продвинутим користувачем, іншим вистачає звичайних вмінь на рівні увімкнути комп’ютер / запустити браузер / знайти необхідну інформацію в Інтернеті. Можливо, ще поспілкуватися в Skype або Zoom.

До другої категорії, здебільшого, відносяться представники старшого покоління — наші батьки, дідусі та бабусі. Хоча багато хто з них через велике бажання та наявність вільного часу може перевершити більш молодих, які не опікуються отриманням поглиблених комп’ютерних знань. 

Але комп’ютерній техніці байдуже, хто її власник: раптовий збій може статися в будь-який час. І найчастіше ситуація потребує “швидкої комп’ютерної допомоги”. 

Photo by S O C I A L . C U T on Unsplash

Підпишіться на наші сторінки у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Отже якщо ви маєте досвід роботи системним адміністратором, майстром сервісного центру та ін., скористайтеся можливістю відкрити власний бізнес щодо надання професійних послуг. Тільки в максимально зручному для клієнта форматі — онлайн.

Переваги “швидкої комп’ютерної допомоги”

  1. Величезна економія часу: не потрібно очікувати майстра чи відвозити ПК до сервісного центру.
  2. Оперативна допомога клієнту, що працює віддалено, і має вчасно виконати роботу. Та в будь-якому іншому випадку, якщо людині терміново потрібен комп’ютер для виконання невідкладних завдань.
  3. Це зручно, оскільки відновити коректну роботу пристрою можна незалежно від місцезнаходження клієнта: головне, щоб був Інтернет.

Кому може знадобитися комп’ютерна онлайн-допомога

Онлайн-консультації фахівця та використання ним системи віддаленого доступу задля відновлення роботи комп’ютерної техніки — послуга, яка дозволяє оперативно розв’язати проблему.

Основна цільова аудиторія:

  • Ті, хто працює віддалено, у тому числі фрілансери (копірайтери, репетитори, дизайнери інтер’єру та ін.).
  • Представники старшого покоління, що не мають серед найближчого оточення тих, хто зможе допомогти. Їх онуки, наприклад, вміють непогано заробляти онлайн, але зробити діагностику комп’ютера — поза межами їх компетенції.
  • Користувачі, які зовсім не знайомі з принципами роботи комп’ютерної техніки: вони, можливо, легко можуть приготувати найсмачніший бігус, але не мають уявлення, що таке BIOS. 
  • Люди, котрі панікують навіть через найменший розлад у роботі ПК: вони бояться втратити файли, які містять їх творчі роботи чи важливу професійну інформацію.

Крім того, існує окрема категорія клієнтів, яка довіряє лише “перевіреним” спеціалістам: тим, кого рекомендує близьке оточення, з якими колись працювали в офісі і т.д.

Багатьом легше зателефонувати комп’ютерщику,  якого знає колишня співробітниця, ніж набрати номер спеціаліста, вказаний в оголошенні. Навіть якщо в ньому написано, що майстер живе в тому ж будинку, що й сам користувач. Але ж вони не знайомі! Питання довіри — насправді важливий фактор, який у багатьох випадках стає вирішальним щодо вибору майстра.

Які особистісні якості вам допоможуть

Діагностувати та “лікувати” ПК у сервісному центрі — це одне. А надавати послуги онлайн, безпосередньо спілкуючись з клієнтом, — зовсім інше.

Отже якщо ви хочете займатися  “швидкою комп’ютерною допомогою”, вам потрібно:

  • мати залізну витримку та терпіння;
  • бути максимально ввічливим, переконливим, легко підтримувати розмову;
  • вміти пояснювати складне простими словами, не зловживати професійною  термінологією (велика кількість незрозумілих слів може налякати й без того засмучену людину, змусити її нервуватися, що, звичайно, вам ні до чого);
  • чітко формулювати питання та надавати замовникові чіткі інструкції.

Важливі аспекти спілкування з клієнтами

Ви легко можете керувати діями клієнта за допомогою відеозвязку в смартфоні. Навіть якщо в людини звичайний телефон, терпляче, поступово з’ясуйте ситуацію в голосовому режимі. Просто будьте готові до того, що потрібно буде витратити більше часу.

Якщо справа темінова, а клієнт не в змозі пояснити, що відбувається з комп’ютером, не розуміє, як виконувати ваші настанови, порекомендуйте попросити смартфон у сусідів, якщо є така можливість. Наявність відеозв’язку та можливість відправляти фото екрана ПК значно прискорить процес. Поясніть, що вам потрібно бачити “пацієнта”, що це не вторгнення в особистий простір, а бажання оперативно допомогти. Такий підхід люди цінують.

А ще клієнти дуже цінують увагу. Наступного дня після виконання налаштування зателефонуйте замовникові, щоб впевнитись, що технніка працює, і людина задоволена вашою роботою. Так ви підтверджуєте свою клієнтоорієнтованість, забезпечуючи собі репутацію відповідального фахівця, з яким варто мати справу.

Чому особистий сайт — це важливо

Щоб прорекламувати свої послуги та розширити аудиторію клієнтів, варто створити власний сайт. Це можливо навіть за наявності невеликого бюджету: потрібно буде лише купити хостинг та вибрати доменне ім’я.

Особливу увагу потрібно приділити інформаційному наповненню сайту, оскільки людина повинна розуміти, які послуги вона може у вас замовити.

Наприклад:

  • відновлення коректної роботи ПК або лептопа;
  • встановлення антивіруса, лікування вірусів;
  • налагодження операційної системи;
  • встановлення комп’ютерних програм;
  • очищення жорсткого диска й реєстру від тимчасових файлів та непотрібних програм;
  • відновлення видалених (або втрачених) даних;
  • встановлення й оновлення драйверів та ін.

Звертайтеся до замовників з проханням залишати відгуки на сайті, у соціальних мережах. Якщо спілкуєтеся в Instagram Direct, або у Viber, WatsApp, Telegram, робіть скріншоти клієнтського фідбеку та подяки й завантажуйте на сайт у розділ “Відгуки”.

Потенційний клієнт матиме змогу прочитати “живі” відгуки. Це чудова додаткова реклама ваших послуг. До того ж люди прекрасно розуміють, коли відгук справжній, а коли заказний, шаблонний. Отже зворотний зв’язок з існуючими клієнтами та демонстрація цього потенційним — важлива складова розвитку бізнесу. Особливо, коли йдеться про надання онлайн-послуг.

Крім того, на сайті можна розмістити відеоуроки щодо усунення дрібних несправностей,

огляди можливих розладів у роботі комп’ютерної техніки та способів їх усунення. Далекоглядний крок — якщо ви не лише будете говорити за кадром, але й з’явитися на екрані. Нехай клієнти познайомляться з вами заочно: якщо знаєш майстра в обличчя, легше довірити йому віддалене управління власним комп’ютером.

Що необхідно повідомити клієнтові

Перед початком виконання робіт, замовнику потрібно пояснити, як здійснюватиметься дистанційна підтримка. 

Ви повинні розповісти, що:

  • на ПК або ноутбук необхідно встановити спеціальну програму (TeamViewer, Ammyy Admin та ін.);
  • вона дозволить вам підключитися до PC та віддалено виконати певні дії,  коментуючи їх у телефонній або відеорозмові (як клієнтові зручніше);
  • усе, що ви робитимете на його комп’ютері, клієнт буде бачити;
  • у будь-який момент він може перервати віддалений доступ;
  • ви не в змозі підключитися до пристрою без дозволу клієнта (для цього він особисто має натиснути відповідну кнопку);
  • клієнт повинен розуміти, що після усунення дефекту в роботі комп’ютерної техніки, він відразу ж зможе видалити встановлену програму; 
  • повідомте, що згенерований для віддаленого підключення ID-код і пароль для входу в систему видається тільки на один сеанс.

Отже, запропонуйте потенційним клієнтам швидкий спосіб усунення комп’ютерних проблем у віддаленому режимі. Охочих скористатися послугою буде чимало!

Залишити коментар