
Photo by geralt on Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!
Соціальні мережі — ефективний інструмент маркетингової стратегії. Щоб він приносив максимальну користь, необхідно використовувати ключові тренди соцмереж. У цьому матеріалі ми розповімо про кілька популярних трендів, включаючи рекламні можливості TikTok, залучення інфлюенсерів і використання контенту користувача, що дозволяє завойовувати довіру аудиторії. Інформація буде корисна SMM-фахівцям великих та маленьких компаній, націлених на онлайн-просування своїх товарів та послуг.
TikTok-формати
За даними журналу AdAge, TikTok визнали найкращим маркетинговим постачальником 2020-го року. А 2021-й дозволив йому зміцнити свої позиції.
Соціальна мережа TikTok впевнено крокує в бік створення довірчих відносин з клієнтами (brand-friendly). Мета — створення онлайн-комунікацій, заснованих на повазі, турботі та прояву емпатії до користувачів. Підтвердженням цього є нова функція Auction (Spark Ads).
- Тепер не потрібно створювати для рекламних цілей окремі креативи — є можливість просування відеороликів безпосередньо з облікового запису бренду.
- Традиційний креатив надавав можливість переходу на цільову сторінку. Зараз у процесі перегляду Auction-відео користувач може перейти в обліковий запис бренду, а також підписатися на нього навіть без переходу.
Як бачимо, формат “ТікТок” дозволяє брендам органічно взаємодіяти з аудиторією, підвищуючи її лояльність.
Ефективні інструменти TikTok
- Реєстрація business-аккаунта (зокрема й для розміщення роликів для промо).
- Показ реклами In-Feed (користувач бачить рекламу під час перегляду стрічки).
- Створення TopView/Brand Takeover (банера або 60-секундного ролика, який запускається відразу після входу до програми).
- Використання брендованих хештегів та ефектів (AR-масок, фільтрів, стікерів, треків) для запуску челенджів.
- Можливість завантаження роликів тривалістю до 3 хвилин (раніше — 15 секунд або 1 хвилина).
Інфлюенсери
За даними досліджень Influencer Marketing Hub:
- TikTok займає II місце (45%) у рейтингу каналів по роботі з лідерами думок, поступаючись лише Instagram (68%);
- кожен $1, витрачений на Influencer-маркетинг, здатний принести інвестору до $6,5 прибутку.
Свою спільноту вибудовувати складно, довго та дорого. А залучення популярних блогерів, яких вирізняє любов до своєї справи, уміння передавати емоції та бути корисними, допомагає зміцнити відданість бренду.
Саме зараз, можливо, найкращий час для нового маркетингу. І важливо грамотно взаємодіяти з інфлюєнсерами з їх великою аудиторією лояльних слухачів у соціальних мережах.
User Generated Content (UGC)
Контент, який створюється користувачами (User Generated Content), підвищує лояльність аудиторії, допомагає завойовувати її довіру.
- Людям приємно усвідомлювати, що їхню думку щодо продукту/послуги компанія бачить, цінує, прислухається до неї (лайкає, коментує та навіть розміщує в себе на сайті та в офіційних облікових записах) та готова йти на контакт.
- UGC автоматично приймається потенційними покупцями товару/послуги як позитивні відгуки. Ланцюжок міркувань простий: якщо людина готова показати своє придбання та розповісти про його переваги, ймовірно, вона задоволена покупкою.
Найвідоміший дистриб’ютор прес-релізів PRNewswire провів спеціальне дослідження. Відповіді 90% респондентів підтверджують: UGC-контент — один з основних факторів, що впливають на рішення про покупку.
Користувацький контент більшості випадків є неупередженим, тому він працює краще, ніж будь-яка інша форма реклами. Отже, варто активно використовувати цей інструмент.
Як мотивувати шанувальників бренду створювати UGC?
Є два види мотивації користувачів на створення відгуків:
- бажання отримати бонус від бренду;
- поділитися досвідом взаємодії з ним.
Використовуючи прості, але ефективні важелі впливу на аудиторію, завоювати її довіру нескладно.
Челленджі
Запускати Challenges із закликом розміщувати в соцмережах фото- та відеовідгуки з фірмовим хештегом — відмінний спосіб розшарити позитивну інформацію про бренд і підвищити лояльність до нього.
Щоб ще більше зацікавити користувачів, можна запропонувати їм брендові гіфки, маски та шаблони для історій.
Конкурси
Участь у конкурсах — це і розвага, і хороша мотивація виграти приз.
Досвід компанії Starbucks
Всесвітньо відома американська компанія Starbucks, яка займається продажем кави, креативно використовує відгуки клієнтів для просування свого бренду.
Наприкінці кожного року фірма запускає в соцмережах конкурс #RedCupContest. Шанувальників закликають викласти в Мережу свої фото із кав’ярні Starbucks. Усі учасники конкурсу отримують шанс виграти подарункову картку компанії.
Охочих завжди багато, копання щороку розглядає десятки тисяч знімків — і багато хто стає щасливим володарем призу.
Репост відгуків
Уважно відстежувати публікації зі згадкою компанії та по можливості швидко на них реагувати.
В “Інстаграм”, наприклад, можна робити репости сторіс користувачів за допомогою опції “Доповнити історію”. Те саме може зробити й сам автор відгуку, коли компанія відзначить у себе в Instagram Stories його обліковий запис.
Такий фідбек допомагає формувати бажання “Хочу, щоб улюблений бренд мене помітив і відзначив!”). Компанія дарує клієнту порцію слави — людина відповідає на це своєю прихильністю.
Досвід компанії Monsoon
Цікаве рішення знайшов британський фешн-рітейлер Monsoon. Співробітники компанії відстежували в соцмережах пости з хештегом #MyMonsoon і, отримавши дозвіл автора на публікацію контенту, розміщували скрін-шоти коментарів у картках товарів у себе на сайті, а також використовували їх в email-розсилках. Цей оригінальний хід допоміг “Монсун” на 14% збільшити кількість переходів на сайт.
Висновок
Ефективність маркетингової стратегії визначається актуальними тенденціями соціальних мереж. Щоб розвиватися стабільно і планомірно, бізнесу важливо використовувати нові популярні формати комерції та взаємодії з клієнтами.
Рекламні можливості “ТікТок”, залучення інфлюенсерів, робота над підвищенням якості та збільшенням кількості створюваного користувачами контенту — усе це допомагає досягати нових цілей та зростання прибутку.
Тримайте руку на пульсі сучасних трендів та будьте успішними!