За статистикою, кожен четвертий власник смартфона користується ним протягом дня як мінімум 7 годин. Тобто телефон завжди під рукою. Це означає, що люди реагують на SMS-розсилки частіше та швидше. Оскільки текст повідомлення відображається в повідомленні, навіть не потрібно нічого відкривати та клікати.
Цілком логічно, що для бізнесу SMS-розсилка — найкоротший шлях до клієнта. Вона допомагає брендам перебувати в полі зору цільової аудиторії. У цій статті ми розповімо про переваги цього інструменту комунікації з ЦА.
Photo by Stock on Pixabay
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропустити!
Навіщо бізнесу SMS-розсилки
Реклама — двигун торгівлі. У більшості галузей бізнесу є велика конкуренція, тому важливо вміти доносити до клієнтів свої пропозиції. Один з ефективних способів — SMS-розсилка.
❕ Для зростання продажів
Якщо людина не має інформації про актуальні акції вашої компанії, вона, швидше за все, купить/замовить товар/послугу у ваших конкурентів.
SMS-розсилка допомагає:
- ненав’язливо інформувати аудиторію;
- і як результат — збільшувати продажі.
❕ Щоб нагадати про себе
Коли людина налаштована купити/замовити необхідний їй товар/послугу, вона:
- шукає інформацію про ціни, гарантії та зручність доставки;
- вивчає асортимент та порівнює варіанти.
Надіслати клієнту SMS = нагадати про себе!
- Перебуваючи в процесі вибору, він з великою ймовірністю згадає про недавню (вчорашню, ранкову тощо) SMS-розсилку вашої компанії. І якщо запропоновані умови його влаштують, то, напевно, купить необхідне саме у вас.
- Або скористається своєчасною підказкою, щоб не витрачати час на пошуки інших пропозицій.
- А можливо, рекламне повідомлення або інформаційна SMS про знижки та нарахування бонусних балів підштовхне його до здійснення давно запланованої покупки.
❕ Щоб отримати клієнтський фідбек
У SMS-повідомленні можна попросити клієнта залишити відгук про продукт або оцінити його.
Аналіз клієнтського фідбека допомагає коригувати роботу менеджерів і техпідтримки, а також правильно вибудовувати маркетингову стратегію.
❕ Щоб підвищувати лояльність
SMS-ки можна персоналізувати. Наприклад, вітати клієнтів з днем народження, надавати знижки за тривалу співпрацю з брендом тощо.
Це так чи інакше скорочує дистанцію між клієнтом та компанією, сприяє “потепленню” відносин — тобто підвищення лояльності.
Переваги та недоліки SMS-розсилок
“Плюси”
для відправника (бізнесу)
- високий процент відкриття — близько 90% (у email-розсилок —лише 25%);
- оперативна доставка — менше 30 с
- швидкодія — повідомлення відкривають у перші 5 секунд після отримання
- максимальна інформативність (текст короткий, тому в ньому – тільки важливе і корисне для клієнта)
- пряме попадання в цільову аудиторію
- простий аналіз результатів (потрібно просто співвіднести кількість доставлених повідомлень з кількістю людей, які скористалися пропозицією)
для одержувача (клієнта)
- не потрібно відкривати додаток
- не потрібно проходити двофакторну автентифікацію
- можна скористатися акційною пропозицією або персональною знижкою
“Мінуси”
- Не можна активно залучати нових клієнтів: SMS-розсилка — це інструмент взаємодії з тією базою, що вже існує.
- Немає можливості розмістити яскраву презентацію торгової пропозиції.
- Потрібно суворо дозувати частотність відправлення, щоб не докучати аудиторії занадто частою розсилкою.
Види SMS-розсилки
Інформаційна
Немає реклами, тільки важлива інформація. Наприклад, повідомлення про зміну адреси компанії, поповнення асортименту та ін. Містить подяку за взаємодію з компанією.
Рекламна
Повідомляє про акції, розпродаж, знижки, спецпропозиції тощо. Допомагає зацікавити клієнта та підштовхнути його до покупки.
З нагадуваннями
Наприклад, про термін дії бонусних балів, термін закінчення акції, про товар, який лежить у кошику. Це може бути повідомлення про стан замовлення, терміни доставки посилки тощо.
Транзакційна
Інформує про фінансові питання. Наприклад, повідомляє клієнта про те, що закінчуються (-лися) кошти на балансі, про продовження платної підписки та ін.
Опитування
Мета — дізнатися думку про продукт. Щоб мотивувати клієнта пройти опитування, компанія може запропонувати йому якісь “плюшки” (знижку, подарунок).
Як працює SMS-шлюз
Для надсилання масової SMS-розсилки потрібні інструменти зі спеціальним інтерфейсом — SMS-шлюзом. Ті хто займається розсилками, знають, що виглядає він як звичайний онлайн-додаток для десктопів. Працювати з ним легко: потрібно просто натискати кнопки, працювати в окремих вікнах, кликати посилання.
Підтримують можливість обміну короткими повідомленнями спеціальні служби SMSC. Вони обробляють есемески та керують ними. Наприклад, якщо ваш телефон вимкнений, SMSC утримує надіслане повідомлення. Увімкнули гаджет — сервіс надсилає вам це вхідне SMS.
Відправлення коротких текстових повідомлень за допомогою SMSC забезпечують спеціальні протоколи. Для обміну повідомленнями в одержувача та відправника вони мають бути однаковими, інакше нічого не вийде.
SMS-шлюз — по суті, посередник між центрами з різними протоколами: сигнали одного протоколу конвертуються на сигнали іншого — та SMS без перешкод “летить” від одного абонента до іншого.
Про спеціальні веб-сервіси, через які можна надсилати SMS-розсилки, ми розповімо в наступному матеріалі.
Висновок
Масовим надсиланням SMS-повідомлень користується великий, середній і малий бізнес. У вас немає фінансових та людських ресурсів для налаштування та запуску розсилки в месенджери та на email? Розкручуйте бренд за допомогою SMS!
І не забувайте про важливий інструмент просування — власний вебсайт. Створити його можна за допомогою WordPress. Вдалий домен та надійний хостинг забезпечать вашому сайту надійний фундамент. Використовуйте доступні інструменти розвитку своєї справи, щоб популяризувати бренд та збільшувати прибуток.