Для чого потрібні SMS-розсилки

За статистикою, кожен четвертий власник смартфона користується ним протягом дня як мінімум 7 годин. Тобто телефон завжди під рукою. Це означає, що люди реагують на SMS-розсилки частіше та швидше. Оскільки текст повідомлення відображається в повідомленні, навіть не потрібно нічого відкривати та клікати.

Цілком логічно, що для бізнесу SMS-розсилка — найкоротший шлях до клієнта. Вона допомагає брендам перебувати в полі зору цільової аудиторії‎. У цій статті ми розповімо про переваги цього інструменту комунікації з ЦА.

smm-trends

Photo by Stock on Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter чи Instagram, щоб нічого не пропустити!

Навіщо бізнесу SMS-розсилки

Реклама — двигун торгівлі. У більшості галузей бізнесу є велика конкуренція, тому важливо вміти доносити до клієнтів свої пропозиції. Один з ефективних способів — SMS-розсилка. 

❕ Для зростання продажів

Якщо людина не має інформації про актуальні акції вашої компанії, вона, швидше за все, купить/замовить товар/послугу у ваших конкурентів.

SMS-розсилка допомагає:

  • ненав’язливо інформувати аудиторію;
  • і як результат — збільшувати продажі.

❕ Щоб нагадати про себе

 Коли людина налаштована купити/замовити необхідний їй товар/послугу, вона:

  • шукає інформацію про ціни, гарантії та зручність доставки;
  • вивчає асортимент та порівнює варіанти.

Надіслати клієнту SMS = нагадати про себе!

  1. Перебуваючи в процесі вибору, він з великою ймовірністю згадає про недавню (вчорашню, ранкову тощо) SMS-розсилку вашої компанії. І якщо запропоновані умови його влаштують, то, напевно, купить необхідне саме у вас.
  2. Або скористається своєчасною підказкою, щоб не витрачати час на пошуки інших пропозицій.    
  3. А можливо, рекламне повідомлення або інформаційна SMS про знижки та нарахування бонусних балів підштовхне його до здійснення давно запланованої покупки.  

❕ Щоб отримати клієнтський фідбек

У SMS-повідомленні можна попросити клієнта залишити відгук про продукт або оцінити його. 

Аналіз клієнтського фідбека допомагає коригувати роботу менеджерів і техпідтримки, а також правильно вибудовувати маркетингову стратегію. 

❕ Щоб підвищувати лояльність

SMS-ки  можна персоналізувати. Наприклад, вітати клієнтів з днем ​​народження, надавати знижки за тривалу співпрацю з брендом тощо.

Це так чи інакше скорочує дистанцію між клієнтом та компанією, сприяє “потепленню” відносин — тобто підвищення лояльності.

Переваги та недоліки SMS-розсилок

“Плюси”

для відправника (бізнесу)

  • високий процент відкриття — близько 90% (у email-розсилок —лише 25%);
  • оперативна доставка — менше 30 с
  • швидкодія — повідомлення відкривають у перші 5 секунд після отримання
  • максимальна інформативність (текст короткий, тому в ньому – тільки важливе і корисне для клієнта)
  • пряме попадання в цільову аудиторію
  • простий аналіз результатів (потрібно просто співвіднести кількість доставлених повідомлень з кількістю людей, які скористалися пропозицією) 

для одержувача (клієнта)

  • не потрібно відкривати додаток 
  • не потрібно проходити двофакторну автентифікацію
  • можна скористатися акційною пропозицією або персональною знижкою 

“Мінуси”

  1. Не можна активно залучати нових клієнтів: SMS-розсилка — це інструмент взаємодії з тією базою, що вже існує.
  2.  Немає можливості розмістити яскраву презентацію торгової пропозиції.
  3. Потрібно суворо дозувати частотність відправлення, щоб не докучати аудиторії занадто частою розсилкою.

Види SMS-розсилки

Інформаційна

Немає реклами, тільки важлива інформація. Наприклад, повідомлення про зміну адреси компанії, поповнення асортименту та ін. Містить подяку за взаємодію з компанією. 

Рекламна

Повідомляє про акції, розпродаж, знижки, спецпропозиції тощо. Допомагає зацікавити клієнта та підштовхнути його до покупки.

З нагадуваннями

Наприклад, про термін дії бонусних балів, термін закінчення акції, про товар, який лежить у кошику. Це може бути повідомлення про стан замовлення, терміни доставки посилки тощо.

Транзакційна

Інформує про фінансові питання. Наприклад, повідомляє клієнта про те, що закінчуються (-лися) кошти на балансі, про продовження платної підписки та ін.

Опитування

Мета — дізнатися думку про продукт. Щоб мотивувати клієнта пройти опитування, компанія може запропонувати йому якісь “плюшки” (знижку, подарунок).

Як працює SMS-шлюз

Для надсилання масової SMS-розсилки потрібні інструменти зі спеціальним інтерфейсом — SMS-шлюзом. Ті хто займається розсилками, знають, що виглядає він як звичайний онлайн-додаток для десктопів. Працювати з ним легко: потрібно просто натискати кнопки, працювати в окремих вікнах, кликати посилання.

Підтримують можливість обміну короткими повідомленнями спеціальні служби SMSC. Вони обробляють есемески та керують ними. Наприклад, якщо ваш телефон вимкнений, SMSC утримує надіслане повідомлення. Увімкнули гаджет — сервіс надсилає вам це вхідне SMS.

Відправлення коротких текстових повідомлень за допомогою SMSC забезпечують спеціальні протоколи. Для обміну повідомленнями в одержувача та відправника вони мають бути однаковими, інакше нічого не вийде.

SMS-шлюз — по суті, посередник між центрами з різними протоколами: сигнали одного протоколу конвертуються на сигнали іншого — та SMS без перешкод “летить” від одного абонента до іншого.

Про спеціальні веб-сервіси, через які можна надсилати SMS-розсилки, ми розповімо в наступному матеріалі. 

Висновок

Масовим надсиланням SMS-повідомлень користується великий, середній і малий бізнес. У вас немає фінансових та людських ресурсів для налаштування та запуску розсилки в месенджери та на email? Розкручуйте бренд за допомогою SMS!

І не забувайте про важливий інструмент просування — власний вебсайт. Створити його можна за допомогою  WordPress. Вдалий домен та надійний хостинг забезпечать вашому сайту надійний фундамент. Використовуйте доступні інструменти розвитку своєї справи, щоб популяризувати бренд та збільшувати прибуток.