TikTok: чому він такий популярний?

Кожні кілька років з’являється новий додаток, що змінює наше уявлення про соціальні мережі. У 2020 році прийшов час TikTok. Він подобається дітям і підліткам, дорослі вважають час, проведений там, змарнованим, але популярність його тільки росте.

Photo by Solen Feyissa on Unsplash

Підпишіться на нас у FacebookTelegramTwitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Соціальні мережі постійно змінюються, відображаючи дух сучасної культури. Myspace в 2005 році, потім Facebook в 2008 році, потім Instagram, з короткою перервою на Snapchat, приблизно в 2014. Перехід на нову платформу завжди відбувається неохоче, але, кінець кінцем, її популярність змушує нас приєднатися.

У 2020 році популярність здобув мобільний додаток TikTok –  поєднує музику та мікровідеоконтент.

TikTok, який користується величезною популярністю серед представників покоління Z, як і раніше залишається незвіданою територією для людей старше 25 років.

Сьогодні ми поговоримо про історію створення TikTok, його приналежності та можливості використання платформи для бізнесу.

Статистика TikTok

  • За підсумками 2020 року призначена для користувача база TikTok становить близько 800 мільйонів чоловік.
  • Станом на червень 2020 року 32% активних облікових записів користувачів TikTok – підлітки.
  • Майже 50% аудиторії TikTok молодше 34 років. 26% всіх користувачів TikTok знаходяться у віці від 18 до 24 років.
  • В середньому користувач проводить в додатку TikTok 52 хвилини на день.
  • ByteDance – компанія, що володіє TikTok – оцінюється в 75 мільйонів доларів, що робить її найціннішим стартапом в світі.

Хто придумав TikTok?

У 2014 році дуже популярним серед 13-18-річних став додаток під назвою Musical.ly. Його особливістю стала можливість створення відео, що поєднує популярні пісні з відеороликами користувача. Найпопулярнішою дією в додатку було створення роликів з танцями та піснями, синхронізованими по губах. До середини 2017 року кількість користувачів додатка Musical.ly становила вже близько 200 мільйонів.

У 2016 році китайський розробник програми ByteDance створив додаток під назвою Douyin, який був конкурентом Musical.ly. Запущений спочатку тільки в Китаї, додаток було перейменовано в TikTok для більшої міжнародної привабливості. Протягом року в додатку TikTok з’явилося більше 100 мільйонів користувачів.

У кінці 2017 року ByteDance купив Musical.ly за 800 мільйонів доларів і в 2018 році об’єднав два додатки в один під назвою TikTok.

Короткі розважальні відео – в чому секрет залучення?

Відкриваючи TikTok, ви бачите безліч аматорських відео. Більшість з них від підлітків, які співають пісні, синхронізовані по губах, або розповідають про своє шкільне життя, проведення часу та романтичні захоплення. Цей контент не призначений для осіб старше 20 років, але серед підлітків накопичує мільйони переглядів.

Найскладніше в розумінні контенту TikTok –  це стислість його змісту. В основному TikTok відображає відеоконтент тривалістю 15 секунд, хоча є можливість публікувати відео тривалістю до однієї хвилини. І все! Можливості поділитися зображенням або текстом немає. Ця особливість ускладнює розуміння доцільності використання програми. Принаймні на перший погляд.

Найбільшою перевагою TikTok є можливість публікувати що завгодно: гумор, хобі, фітнес, подорожі, музику, фотографії, танці –  платформа широких можливостей для тих, хто може перетворити свій контент на коротке відео. У той же час в TikTok спостерігається зростання як освітнього, так і ділового контенту.

Як використовувати TikTok для маркетингу?

Незважаючи на те, що середньостатистичний користувач TikTok є представником покоління Z, TikTok починає залучати і більш серйозних користувачів.

Якщо ви власник бізнесу, маркетинг в TikTok може стати відмінним каналом для популяризації вашого бренду. Але це не має бути спроба продати, скоріш –  можливість зміцнити довіру до вашого бренду.

Як підвищувати лояльність клієнтів через TikTok?

  • Поділіться кумедними фактами про свою команду та компанії, щоб потенційні клієнти дізналися про вас.
  • Розкажіть історію, поділіться планами, цілями й ідеологією вашого бізнесу. Це допомагає потенційним клієнтам зрозуміти, що рухає вашим бізнесом і чи збігається ваше бачення з баченням клієнта.
  • Співпрацюйте з мікроінфлюенсерамі. Можете пошукати за хештегом співзвучну вам тематику та знайти авторитетну в цьому напрямку людину, з якою ви можете співпрацювати.

Як інструмент маркетингу TikTok використовують навіть такі великі медіа-компанії, як The Washington Post і NBC –  вони використовують TikTok для попереднього перегляду свого контенту та популяризації своїх репортерів через закулісні відео.

Як розмістити рекламу в TikTok?

На початку 2019 року TikTok почав показувати своїм глядачам рекламу. Кампанія увінчалася успіхом –  виручка TikTok в четвертому кварталі 2019 року збільшилася більш ніж на 300% в порівнянні з тим же періодом попереднього року. Реклама показується пре-ролами –  відеороликами, які завантажуються перед початком запитаного користувачем онлайн-відео –  і триває від 10 до 15 секунд. Як і на YouTube, рекламу можна пропустити через декілька секунд, а рекламодавці платять за покази.

В даний час в TikTok доступні три види реклами:

Спливаюча реклама бренду

Повноекранна п’ятисекундна статична або анімована реклама, яка з’являється, коли користувач вперше відкриває додаток TikTok. Ці рекламні оголошення направляють користувачів на веб-сайт або обліковий запис TikTok.

Нативная відеореклама

Автоматичне відтворення оголошень, які з’являються між відео та містять призначений для користувача контент. Як і у випадку з рекламою в Instagram, ця реклама приведе користувачів на цільову сторінку або в магазин додатків.

Брендовані хештеги

Відносяться до компанії, марки, бізнесу: назва, слоган, назву виробу, якась популярна фраза або асоціація. Метою є спонукання користувачів створювати відео на потрібну тему та ділитися ними.

За даними TikTok, більше 90% користувачів платформи заходять туди кілька разів на день, що робить її привабливою для компаній, чиї продукти відповідають аудиторії TikTok.

Чи можна заробити на TikTok?

В даний час у користувачів TikTok немає прямого способу скористатися своєю популярністю через додаток. Оскільки кількість переглядів неймовірно велика, більшість користувачів просять свою аудиторію відвідувати інші платформи або сайти для монетизації.

TikTok дозволяє кожному обліковому запису ділитися своїми посиланнями на Instagram та Youtube в своєму профілі, що спрощує отримання перехресних передплатників.

Основна мета брендів в TikTok –  залучити нову аудиторію. Розвиток мобільного маркетингу на таких платформах, як Instagram і Snapchat, показало, що з правильної аудиторією можливо все.

Якщо у вас є бізнес або особистий бренд, ви вже подбали про наявність власного сайту з відповідним доменом і надійним хостингом, варто спробувати приєднатися до TikTok і поекспериментувати. У міру зростання охоплення додатки його здатність рекламувати й просувати, відповідно виросте, як і впізнаваність та прибутковість вашого бренду.

Залишити коментар