Тренди email-розсилок у 2021 році

78% маркетологів стверджують, що за результатами минулого року відзначилося поліпшення показників по залученості користувачів в каналі Email-розсилок. Щодня користувачі отримують велику кількість електронної пошти. Чим “зачепити” клієнта та спонукати його відкрити саме ваш імейл? Як зробити так, щоб адресат дочитав лист до кінця, без проблем зміг оцінити та запам’ятати вашу пропозицію? Розповімо про кілька дієвих способів.

Photo by Solen Feyissa on Unsplash

Підпишіться на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Персоналізація

Інструмент персоналізації електронного маркетингу сьогодні — це дещо більше, ніж звернення до клієнта по імені та своєчасне привітання з його днем народження. Так, це важливі компоненти адресного спілкування, але не єдині. До того ж користувачі прекрасно розуміють, що звертається до них не особисто менеджер компанії, а робот. Тому потрібно більше персоналізації. А для цього важливо ретельно відстежувати, як саме користувач взаємодіє з брендом.

Сучасні технології дозволяють це зробити, дають можливість працювати з інформацією просунутого рівня та з’ясовувати:

  • які сторінки переглядає клієнт;
  • що відправляє до кошика;
  • які товари купує.

На підставі аналізу даних про інтереси, уподобання та спосіб життя адресата можна складати для нього індивідуальні пропозиції.

Наприклад, у шаблоні листа можна змінювати під конкретного клієнта візуал, текст та перелік пропозицій (товарів або послуг). Важливий інструмент персоналізації розсилок — інформація, яка стосується виключно цього підписника. Наприклад, кількість накопичених бонусів на карті постійного клієнта та вигідні можливості їх використання.

Чесність та автентичність користувацького контенту

Ідеальна картинка, “вилизані” студійні зйомки та інші прикмети “пластикового” життя дещо набридли. Користувачі втомилися від засилля неіснуючої бездоганності. Тому новий тренд — меньше фотостоків та фотошопу! Більше життя!

Клієнтам цікаво побачити реальне зображення товару, щоб розглянути текстуру, фактуру тощо. Зрозуміти, який цей товар “у житті” — на кухні, у ванній, у кімнаті — у руках звичайних людей, які дійсно ним користуються. Кращий спосіб це продемонструвати — використовувати UGC-контент.

Він передбачає використання коментарів реальних покупців товару або користувачів послуг: їх фото- та відеовідгуки, публікацію оглядів, репости в соцмережах з хештегом бренду тощо. Тобто фідбек-контент, створений самими споживачами. Такому “трушному” контенту більше довіри, ніж стандартній рекламній розсилці. До речі, це одна з причин популярності сторітеллінгу — ще одного трендового прийому. 

Сторітеллінг

Сторітеллінг — не новий формат подачі інформації, з’явився він не вчора, але актуальності не втрачає. Навпаки — тільки набирає обертів популярності. Але працює він тільки в тому випадку, якщо щирий та живий. 

Підприємці, які сміливо розповідають не тільки про успіхи, а й про труднощі, які доводиться долати (і навіть про провали!), — цікаві людям, а отже, затребувані. Таким довіряють. Аудиторія знає, що на пошту вона отримує листи не від якогось абстрактного “ефективного менеджера”, а від реальної людини. 

А якщо не хочеться самостійно бути в кадрі, можна ввести цікавого персонажа. Нехай цей буде людина, що представляє ваш товар/послугу аудиторії. Такий прийом дозволяє створити відчуття теплого довірчого спілкування. Яке, у свою чергу, допомагає через email-маркетинг перетворювати клієнтів (і потенційних, зокрема) буквально в друзів по листуванню.

Розваги та інтерактивність 

Завдяки сучасним технологіям у листи можна легко впроваджувати модифіковані елементи та інтерактив, що піднімає залученість адресатів імейлів. До того ж такі листи на тлі іншої кореспонденції виглядають більш привабливо. Ви не просто інформуєте клієнта або спілкуєтеся з ним, а розважаєте. 

Завдяки використанню анімованих елементів простіше продемонструвати переваги товару, легше акцентувати увагу на знижці або СТА-кнопці. 3D-анімація, короткі відео, гіфки, інтерактивні кнопки — усе це додає динаміки, оживляє товари. Вони мало не стрибають з екрану прямо в руки покупцеві.

Створити більш живі інтерактивні імейли можна за допомогою вбудованих опитувань або AMP-каруселей (відправляти товари в кошик можна безпосередньо з листа, без відвідування сайту компанії-продавця). Той, хто хоче зробити крок ще далі, розробляє повноцінні квести та розміщує їх у “тілі” листа.

Гігантоманія: варто креативити

Гігантоманія в розсилках — дизайн-рішення, у якого багато шанувальників серед маркетологів західних компаній. Першими це випробували в Apple, використавши цей прийом і на лендінгу, і в промороссилках, сповіщаючи про вихід нових Airpods Pro.

Ідея проста: піти від зворотного. Більшість компаній намагаються розмістити на одному екрані прокрутки максимально можливу кількість товарів і кнопок, бажаючи зачепити увагу адресата. То чому ж не створити листа у вигляді величезного зображення черевика, як це, наприклад, зробив бренд Holden?  

Тобто ефективним рішенням вважаються імейли, які оформлені, як флаєри з максимально вдалим дизайном. Читання листа передбачає мінімум дій, увага не розсіюється, основний акцент — на оффер і на один товар (або на дуже короткий перелік пропонованих позицій). 

Адаптивність

За даними дослідження Hootsuite за 2020 рік, 50,1% трафіку припадає на мобільні гаджети. Тобто лист з email-розсилки має коректно відображатися на різних видах пристроїв. Перед відправкою потрібно протестувати, як отримувач буде бачити ваш лист. 

Для цього можна:

  • відправити розсилку на адреси тестових поштових скриньок різних провайдерів і перевірити, як вона відображається на екранах різних гаджетів;
  • скористатися сервісами для тестування верстки листів (Litmus, Email on Acid, Email Preview Services,  UniSender тощо).

Будьте актуальними, впроваджуйте зміни прямо зараз, щоб виграти боротьбу за увагу клієнта!

Залишити коментар