Тригер: пусковий курок, який застосовують копірайтери та маркетологи

Фахівці з цифрового маркетингу впевнені: для того, аби максимально використовувати кожну можливість на шляху до мети, необхідно бути в курсі нових робочих інструментів. Ось чому ми збираємося поговорити про таку ефективну стратегію як тригерний маркетинг.

Photo by John Schnobrich on Unsplash

Підпишіться на нас у  FacebookTelegramTwitter або Instagram,, щоб нічого не пропустити!

Тригерний маркетинг – популярний напрямок маркетингу, що наразі швидко розвивається. Основною ідеєю є ідентифікація та застосування тригерів, які впливають на поведінку потенційного клієнта.

Тригерний маркетинг вивчає стимули та причини, внутрішні й зовнішні чинники, які спонукають клієнта зайти на сайт компанії, придбати щось або навпаки, відмовитися від покупки.

Одним з головних інструментів тригер-маркетингу є листи-тригери. Не варто плутати цей метод з масовим розсиланням листів або, тим більше, зі спамом. Цей інструмент використовується для відправки персоналізованої інформації, яка подається користувачеві в потрібний час. Розберемо докладніше, що таке тригерний маркетинг і коли він застосовується.

Що таке тригерний маркетинг?

Метод тригерного маркетингу полягає у відправці повідомлень в певний момент у відповідь на подію (маркетинг на основі подій). Різні дії користувача стають причиною відправки різних повідомлень. Їхньою метою є максимальне налаштування і, що більш важливо, на звернення до клієнта в ідеальний момент. Це потрібно для того, щоб створити відчуття присутності та підвищити ймовірність конверсії (кількість відвідувачів сайту, що виконали на ньому будь-які цільові дії – покупку товару, перехід на певну сторінку сайту, і т.п.).

У тригерному маркетингу все рухається «подіями». Подією може бути дія користувача (завантаження електронної книги, проведення більше 2 хвилин на певному розділі веб-сайту, встановлення додатку тощо) або певна дата (День матері, Різдво …). Кожна з цих подій викликає індивідуальну відповідь для різних користувачів. Наприклад,  на Різдво доцільно відправити електронний лист про іграшки користувачам, у яких є малі діти.

Одним з найважливіших моментів в роботі з тригерним маркетингом є автоматизація процесу, яка дозволяє збільшити результат з мінімальними часовими витратами команди. Для цих цілей використовуються CRM-програми, які виконують складну і копітку частину роботи. Завдяки їм команда може присвятити свій час та енергію на вдосконалення стратегій, проявити творчий підхід, виміряти й оптимізувати результати.

Переваги тригерних електронних листів

  • Trigger Marketing дозволяє клієнту відчути себе особливим. Ми всі втомилися від масової інтернет-реклами, тому персоналізовані повідомлення краще запам’ятовуються і надають більшого враження. Відправка електронних листів, які адаптуються до потреб користувача в конкретний момент збільшує ймовірність того, що клієнт скористається послугою.
  • Навіть якщо користувач не виконав цільову дію, тригер електронною поштою підвищує впізнаваність бренду. Компанія добре ставиться до потенційних клієнтів,  демонструє турботу, залишає позитивне враження про себе, тому клієнт з більшою вірогідністю згадає про неї, коли буде готовий до покупки.
  • Тригерна розсилка електронною поштою дає чудові результати. Вона максимізує можливості конверсії на всіх етапах воронки.

Варто зазначити, що тригерна розсилка може здійснюватися не тільки електронною поштою. Мобільний маркетинг на основі тригерів – теж чудовий спосіб привернути увагу до компанії, нагадати про себе клієнту.

Тригерний маркетинг: практичні приклади

Наведемо кілька прикладів застосування тригерного маркетингу:

  • Персоналізовані повідомлення для особливих випадків. Вітання клієнтів з днем ​​народження або іншою подією, інформація про яку є в базі вашої компанії. Можна нагадати про себе на початку періоду відпусток, особливо якщо бренд пов’язаний з дозвіллям. Використовуйте заголовок, що привертає увагу.
  • Покинуті кошики для покупок – прекрасна можливість для ретаргетингу електронної пошти. Подумайте, що могло б спонукати клієнта завершити покупку і нагадайте йому про товар, що привернув його увагу.
  • Прямі або цифрові заходи – ще одна чудова нагода для створення тригерних кампаній електронною поштою. Наприклад, якщо ваш бренд запускає веб-семінар, надішліть кілька нагадувань тим, хто зареєструвався, і запропонуйте їм згодом завантажити запис заходу або резюме в форматі PDF.
Залишити коментар