Види UGC і значення користувацького контенту для бізнесу

UGC (User Generated Content) — це контент, який створюють в інтернеті звичайні користувачі. Це відгуки, коментарі, огляди, пости, рейтинги тощо. Практично будь-який сучасний покупець перед придбанням товару або замовленням послуги вивчає відгуки про цей продукт. Тобто знайомиться з користувацьким контентом.

UGC є в соціальних мережах, на форумах і блогах, він розміщується на спеціалізованих майданчиках для відгуків, а також на сайті компанії.

Photo by Gerd Altmann on Pixabay

Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Twitter або Instagram, щоб нічого не пропустити!

Види UGC

Коментарі

У коментарях можуть міститися відгуки про взаємодію з компанією, питання до постачальника продукту або до інших споживачів. Часто коментарі спонтанні: людина не планувала писати відгук, але побачила пост виробника або іншого клієнта та теж висловила свою думку або поставила якесь питання.

Відгуки

Своїми відгуками діляться люди, які вже купили товар або скористалися послугою. Вони висловлюють свої враження про продукт на сайті компанії, на маркетплейсах, на сайтах для відгуків.

Зазвичай, до останніх довіра аудиторії вище: існує упередження, що на офіційному сайті продавця або постачальника послуг фігурують виключно позитивні відгуки. Тобто ті, які компанія спеціально відбирала. А на сторонніх ресурсах можна знайти більш об’єктивну думку.

Огляди

Цей вид UGC у цілому аналогічний відгукам. Але огляди — це більш розгорнутий і детальний вид користувацького фідбеку. У відгуку покупець описує в основному особисті суб’єктивні враження від продукту. А в огляді більше об’єктивної нейтральної оцінки: тут здебільшого тільки факти.

Огляди, як правило, готують у відеоформаті або як текст з великою кількістю фото. Найбільш популярний формат відеоогляду — “Розпакування”. Звичайний покупець або блогер знімає відеозвіт про процес розпакування щойно придбаного товару або посилки з покупкою.

Пости

Ще один варіант відгуків — пости в соцмережах. Зазвичай це мінівідгуки, у яких є текстовий виклад вражень, а також фото або відео продукту. Іноді в пості просто згадують компанію або продукт, а також вказують відповідний хештег.

Є одна особливість постів-відгуків: аудиторія, як правило, створює їх, відгукнувшись на заклик взяти участь в активностях. Наприклад, у рамках акції викладають у пості фотографію з продуктом бренду, коротко описують свої враження згідно з умовами конкурсу або флешмобу.

Рейтинги

Виставляння оцінок товару або рівню сервісу — теж популярний вид User Generated Content. Найчастіше використовується п’ятибальна чи десятибальна шкала оцінки.

Це найшвидший спосіб отримати зворотний зв’язок від аудиторії, тому компанії активно користуються такою можливістю. Покупець не завжди готовий написати відгук, тим більш докладний, але кілька секунд для виставлення оцінки знайдеться у всіх. І це важливо, оскільки компанія зможе сформувати уявлення про враження споживачів від її продукту.

Що змушує покупців ділитися своєю думкою? 

Причини можуть бути різні:

  1. Одні розповідають про вашу компанію за своєю ініціативою, оскільки продукт їм сподобався або навпаки — розчарував.
  2. Другі, маючи власний складний досвід вибору, прагнуть допомогти іншим людям уникнути цього, розповівши про переваги та недоліки продукту.
  3. Велику категорію користувачів приваблює участь у конкурсах, акціях та інших активностях, організованих компанією.

Що UGC дає вашому бізнесу?

Клієнтський фідбек

Завдяки клієнтським публікаціям можна зрозуміти, що саме споживачам подобається та що не влаштовує у вашому продукті.

Customer Feedback nic.ua

Довіра аудиторії

Навіть якщо ви підготуєте об’єктивний та якісний опис товару, люди все одно будуть шукати “живі” відгуки покупців, які вже скористалися вашим товаром.

Підвищення впізнаваності

Для підвищення впізнаваності бренду можна запустити спеціальну рекламну кампанію. Але можна піти іншим шляхом: звернутися до цільової аудиторії з проханням розповісти про вас. Цей варіант викликає більше довіри, до того ж він дешевше.

Безплатний контент

Генерація та публікація контенту для соцмереж компанії вимагає зусиль, грошей і часу. З використанням UGC все простіше: клієнти самостійно створюють контент, і завдання компанії — просто поділитися ним.

Як мотивувати клієнтів створювати UGC?

З мотивацією користувачів на створення User Generated Content допоможе:

  • Система заохочень

Пропонуйте аудиторії подарунки та знижки, інші бонуси, мотивуючи людей частіше залишати відгуки, писати та розповідати про ваш продукт.

  • Організація активностей

Проводьте конкурси та розіграші, готуйте акції. Зацікавлюйте постійних та потенційних клієнтів.

  • Спрощення завдання

Зробіть так, щоб процес додавання відгуку або виставлення оцінки був простим, швидким і зручним. Без складної реєстрації та заповнення купи форм. Інакше не допоможуть навіть обіцяні бонуси.

  • Офіційний хештег

Хештеги — максимально ефективний інструмент просування бренду. Якщо хештег буде простим і таким, що легко запам’ятовується, користувачеві нескладно буде його використовувати у своєму пості або відгуку. І ви відразу ж побачите нову публікацію щодо вашої компанії.

  • Спілкування з аудиторією

Люди будуть більш охоче та активніше розповідати про вас, якщо будуть знати, що компанія зауважує їх публікації та відповідає на них.

Як відстежувати створений контент?

Найважливіші публікації — ті, що написані з ініціативи користувачів. Але подібні відгуки часто містять негатив, який потрібно оперативно опрацювати. Детально ми писали про це у нашій статті

Також для репутації компанії вкрай важливі відгуки, написані лояльними клієнтами — вашими “адвокатами бренду”. Такий фідбек дуже корисний за умови вчасної реакції на активність цих користувачів, постачальників UGC.

Проблема лише в тому, що знайти вручну всі потрібні згадки про компанію майже неможливо. Спрощує завдання використання спеціальних систем автоматичного моніторингу. Вони знаходять усі публікації, у яких фігурує заданий об’єкт, та консолідують їх в один звіт. До то ж позначають позитивні та негативні згадки, що дуже зручно.

Залишити коментар